abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128976732
Hi allen,

Ik moet mn meterkast uitbreiden met 1 aardlekschakelaar en 4 automaten. Wat er nu in zit is 10 jaar oud en ik weet niet goed wat hier de nieuwe modellen van zijn. Ik heb het volgende nodig:

Een aardlekschakelaar van Hager: CD 440G. Ik kan alleen CDS440D ofzo vinden, weet niet of dat eenzelfde apparaat is?

En vier van deze. De ABB S 261 -NA B16. Ook daar is een heel groot aantal andere van te krijgen, maar dit nummer zie ik bijna nergens meer staan.

Er zitten nu 2 van die Hagers in en 8 ABB's en het moeten 12 groepen worden, dus 1 extra aardlek en 4 automaten erbij. Ik sluit het aan tot aan de aardlekschakelaar en dan laat ik het door een elektricien controleren. Het liefst zou ik (bijna) dezelfde blokken erbij zetten zodat het voor mij makkelijk aansluiten is.

Wie weet...?
  maandag 15 juli 2013 @ 21:03:54 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128982952
Het is met die dingen allemaal 1 pot nat.
Bruin op fase, blauw op nul.

Daar is niks moeilijks aan. De vraag is eerder of je het fysiek wel passend krijgt.
So we just called him Fred
pi_128983212
Jawel het past er nog in, de kast is ervoor gemaakt. Alleen als ik kijk naar bijv. de aardlekschakelaar dan staat daar bij de mijne "CD 440G". Kijk ik dan op de website van Hager, dan staan daar: "CDA440G", "CDH440G", "CDS440G" en ik heb geeeeeen idee wat het verschil is of welke ik moet hebben. Hetzelfde voor die van ABB.

Het gaat per module ook nog eens van 16 euro oplopend naar een paar honderd, waardoor er vast ergens wél een belangrijk verschil in zit. Kortom: ik heb geen idee wat ik nu moet pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')