Aww, wat een schatjequote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
ff een foto van mijn manneke
[ afbeelding ]
Als je hem niet leuk vind ----> daar is de deur. Mocht hij je niet leuk vinden ----> daar is deur.
Oh wat een koppie!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
ff een foto van mijn manneke
[ afbeelding ]
Als je hem niet leuk vind ----> daar is de deur. Mocht hij je niet leuk vinden ----> daar is deur.
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Darcy vindt mij ook leuker dan mijn moeder, waarvan hij eigenlijk is
Die van mij is na de scheiding ook fijn bij mij blijven wonen, al was m'n ex er ook stapel mee. Die kwam nog regelmatig langs om met het beestje te lopen/stoeienquote:Op maandag 15 juli 2013 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Darcy vindt mij ook leuker dan mijn moeder, waarvan hij eigenlijk is
Ow was de camper aan het inpakken dus niet gehoord.quote:
Toch wel voor de deur van je buren he?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow was de camper aan het inpakken dus niet gehoord.
Pics van de camper.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow was de camper aan het inpakken dus niet gehoord.
Ik vind het wel verfrissend dat het hier eens niet over seks of poepen gaatquote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Use somebody
Sorry voor deze ontopic post.
Toevallig welquote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch wel voor de deur van je buren he?
Lacanauquote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van de camper.
En waar gaat de reis heen?
F&F / [centraal] Honden met foto's #76quote:Op maandag 15 juli 2013 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog een pic van mijn vorige grote liefde
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |