Ik kom gewoon niet in het topic van series die ik niet wekelijks volg. Ik kijk best veel series in mijn eigen tempo. Ik ben nu pas begonnen aan seizoen 2 van Nikita en mij zie je dus niet in het topic van die serie, zelfde met True Blood dat kijk ik pas als het seizoen klaar is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het is ook een beetje lastig om een grens te bepalen vanaf wanneer we er gewoon over kunnen gaan praten. Na een tijdje heeft iedereen genoeg tijd gehad om te kunnen kijken en kun je beter uit het topic weg blijven als je later begint aan een serie.
Maar das lastiger voor een serie waarvan het hele seizoen in één keer online staat. Ik vond het spoilersysteem prima, maar het lijkt me dat we die nu wel kunnen weglaten. Het staat nu zo lang online...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:31 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet in het topic van series die ik niet wekelijks volg. Ik kijk best veel series in mijn eigen tempo. Ik ben nu pas begonnen aan seizoen 2 van Nikita en mij zie je dus niet in het topic van die serie, zelfde met True Blood dat kijk ik pas als het seizoen klaar is.
mwoah, het is toch wel Oz light light light dan. Maar wel vermakelijk. .ben nu bij ep 11.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het trouwens, verrassend genoeg, redelijk tegen Oz aanschurken eigenlijk. Die serie is natuurlijk een stuk harder en rauwer, maar de grote lijnen komen wel terug.
Het geweld in Oz is minder relevant dan de verhaallijnen, de spanningen tussen de diverse groepen, het feit dat er al van die groepen zijn, de omgang met (al dan niet corrupte) bewakers. Echt, als je het geweld weglaat zitten ze dicht tegen Oz aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mwoah, het is toch wel Oz light light light dan.
Die spanning tussen de groepen voel je hier toch veel minder juist..of ik moet in de laatste 2 eps ineens nog een all out race war gaan krijgen zo..maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het geweld in Oz is minder relevant dan de verhaallijnen, de spanningen tussen de diverse groepen, het feit dat er al van die groepen zijn, de omgang met (al dan niet corrupte) bewakers. Echt, als je het geweld weglaat zitten ze dicht tegen Oz aan.
SPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
SPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
SPOILER: Seizoen 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit dus. Voor mij wel een essentieel onderdeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar staat er dat zij zelf minder wou spelen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Dagonet het volgende:
Meh.
En waarom is het nieuws dat een acteur ervoor kiest om een minder grote rol in een serie te spelen (of zelfs de serie permanent te verlaten) spoilerwaardig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
Dat was volgens mij wat ik er vanochtend over las, maar nu zie ik voornamelijk dat het onbevestigd is wiens keus het is, als het al een keus is want er wordt ook gewoon gezegd dat het niet klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:17 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Waar staat er dat zij zelf minder wou spelen?
Misschien wordt ze er wel uitgeschreven.
Sterker nog, ik heb gegoogled om te checken of ze het was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:19 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Woensdag de hele meuk achter elkaar gekeken... en een ding moet ik kwijt: Jenji Kohan is een BAAS!![]()
Na de eerste episode kon ik niet stoppen, ik moest door. Zelfs dat kleine beetje zon kon me niet weerhouden om binnen te blijven, haha.
Doet Red jullie trouwens niet denken aan een jongere versie van Willeke van Ammelrooy?
Echt? Zag je niet meteen dat het Captain Janeway was??quote:Op maandag 16 september 2013 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb gegoogled om te checken of ze het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |