Discotheek?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze gooien er zoveel van die hakketak muziek door hun muziek heen.
Maar goed dan een ander The Opposites vraagje. Volgens een van de jongens is hij een sukkel voor de liefde. En koning van......... ???
de Discotheek iddquote:
Ja, had genoeg van dat andere gedoequote:Op maandag 15 juli 2013 21:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen enkel idee, weer een van de metalbands
?
Kerriepoeder + Koning = Kerry King!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef indiaantje89 het volgende:
zal iets met Slayer zijn (Kerry King) aangezien de rechter duidelijk een koning is?
Gokje, Dizzy Rascal of hoe je dat ook speltquote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Woow.... die Kerry had ik dus echt nooit gezien/bedacht.
Ik ging puur af op wat ik met metal en King kon maken.
Ok volgende vraag:
Welke artiest op deze Lowlands heeft ontzettend veel nummers met het woord "Humpa" of iets soortgelijks in hun songtitels???
Noop. Het land waar ze vandaan komen is het vaak iets kouder dan de UK.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:37 schreef iAvani het volgende:
[..]
Gokje, Dizzy Rascal of hoe je dat ook spelt
Nee eerst correct spellen zonder het op te zoekenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:40 schreef brother52 het volgende:
Elaikselait of zo. (met nog her en der een paar puntjes)
Dit klinkt dus super crapquote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef brother52 het volgende:
Zouden zo oom mee doen met dat Nirvanagedoe?
Auw, mijn oren.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef brother52 het volgende:
Zouden zo ook mee doen met dat Nirvanagedoe?
Keine ahnungquote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef brother52 het volgende:
Hoe bagger het ook klinkt, ik ga zeker kijken
Nieuwe:
Hoewel Biffy Clyro een drietal is, staan ze straks met 4 man op het podium.
Wie is de 4e man (of hoe heet zijn oude band die een aantal jaar geleden ook op Lowlands stond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |