friekin_ = 22 puntenquote:
The band was nameless for their first two shows. They decided that the audience should decide, and at the end of their second show they asked the audience to yell out their ideas for a name. One audience member suggested "Fallout Boy",[7][9] a reference to the sidekick of the Radioactive Man from The Simpsonsquote:Op maandag 15 juli 2013 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
The Be Sharps. Maar die bedoel je natuurlijk niet, al is het antwoord wel goed.. Fall Out Boy is een keer bij The Simpsons geweest, dus gok ik daar maar op.
friekin_ = 23 puntenquote:
Hey DJ?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef friekin_ het volgende:
Op welke hit van de opposites gaan zeker de voetjes van de.vloer?
Live zijn ze best goed, beetje guilty pleasure. Die gaan de Alpha wel aan de gang krijgen.quote:
Ach het is gewoon dom, en iedereen ken er wel wat mee. Zo vond ik er op het podium best goed uitzien wat ze deden.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef µ het volgende:
Heb ze nu twee (of drie) keer live gezien, echt spannend vond ik het niet. Ken de muziek ook niet zo goed.
Wies nou de snackbar? Gij of ik?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef friekin_ het volgende:
Op welk feest ga je nog meer HARD en MET JE VOETJES VAN DE VLOER? Oftewel, op welk nummer ging Pinkpop ook kapot alsof ze aan de x zaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |