- Nothingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Weight Of The World speelde ze jammergenoeg niet. Ik denk dat ze wel dezelfde setlist aanhouden. Ik ben zelf een groot fan van hun album An End Has A Start. Daar speelde ze gelukkig toch redelijk wat nummers van. Ik ga zelf ook voor het voorste vak dit keer.
Heerlijke nummers zijn dat. Geniet echt van zijn stemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
- Nothing
- Hyena
- An End Has A Start
- A Ton Of Love
- Papillon
- Bricks & Mortar
- Smokers Outside The Hospital Doors
- The Weight Of The World
- Bones
- The Racing Rats
![]()
En dan vergeet ik er vast nog een paar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb (bijna) elke CD van Metallicaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:13 schreef Burnett het volgende:
[..]
U bent 20, het is u vergeven...
Toch benieuwd, heeft u wel eens een ceedee/elpee(fysiek exemplaar) gekocht?
friekin_ = 28 puntenquote:
Ja! Ogononogo zelfsquote:
Ik moest gelijk denken aan dat nummer: "what's that coming over the hill, is that a monster?"quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke band op Lowlands 2010 zag een monster in de Alpha?
Nee, heeft niets te maken met een bepaald nummer. Het was meer connectie tussen de act en het publiek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dat nummer: "what's that coming over the hill, is that a monster?"
Geen idee van welke band dat is
Dat is van The Automatic en die hebben nog nooit op Lowlands gestaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dat nummer: "what's that coming over the hill, is that a monster?"
Geen idee van welke band dat is
zelfs met het blokkenschema voor me ,heb ik geen idee wat je bedoeld!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het heeft iets met "Run" te maken.
Zo heel moeilijk is hij toch niet...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:26 schreef kesselman het volgende:
[..]
zelfs met het blokkenschema voor me ,heb ik geen idee wat je bedoeld!
Zie:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is Snow Patrol.. Maar ik begijp de connectie met dat monster niet.
Ze speelden wel een andere versie van het lied. Vond je dat zo'n gedrocht, dat je het een monster noemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |