idd, havermout en fruit zijn goedquote:Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ga een dag rondkuieren in A'dam bij de beestjes en winkelsDus iig semi-actief!
Maar op ziiiiich. Havermout is goed. Fruit is goed. Right?Zit ook Griekse yoghurt door trouwens!
Ah okies!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
idd, havermout en fruit zijn goed
Ik weet de verhoudingen ook niet heKan zijn grote kom met yoghurt en dan 2 el havermout en 50 gr fruit...dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Als jij een ons havermout, halve ananas en halve mango erin gooit, dan vind ik het een beetje veel
Omgquote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed dat ik heul hard kan sprinten.
Ik heb bij mijn ontbijt de havermout en maple syrup eruit geknikkerd, waren maar 2 eetlepels havermout en een theelepel siroop, maar merkte wel dat ik om 10:30 al weer vet trek had i.c.m. fruit!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
idd, havermout en fruit zijn goed
Ik weet de verhoudingen ook niet heKan zijn grote kom met yoghurt en dan 2 el havermout en 50 gr fruit...dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Als jij een ons havermout, halve ananas en halve mango erin gooit, dan vind ik het een beetje veel
schrale troost; je bent alsnog 10 kg lichter dan ikquote:Op maandag 15 juli 2013 12:03 schreef conleche het volgende:
Ex struisvogel meldt zich.Dat was nog meer dan ik dacht. Ik zat enorm te twijfelen of ik het hier überhaupt op zou schrijven, vanwege schaamrood op kaken. Ik stond op de weegschaal en het was........tromgeroffel......67,7. Wat dus wil zeggen dat ik er bijna 10 af wil.
Ben nu wel echt gemotiveerd moet ik zeggen.Ik stond echt met open mond en ben er drie keer op en af gegaan.
Er is geen Pilates vandaag in sportschool, dus ik zit nu te twijfelen of ik naar yoga zal gaan om 13 uur. Denk dat ik het doe.
Afijn. Lijstje. Low Carb dus.
O: gekookt eitje, 15 gram belegen kaas, 40 gram biefstukworst.
S: yoga
L: salade van kropsla, half blikje tonijn in olijfolie, ui en dressing
T: gekookt eitje
T: wodka met stukje biefstukworst
D: poussin uit de oven, gegaard met wortel, ui, knoflook, champignons, paprika en Chinese kool.
T: indien honger nog een paar eetlepels creme fraiche met limoensap
Ik vrees dat ik de inspiratie haal uit ervaring.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
schrale troost; je bent alsnog 10 kg lichter dan ik
Waar haal jij je lowcarbinspiratie vandaan?
Stom is dat hè, dat je je echt gewoon niet wilt wegen, want zolang je het niet weet is het niet zo, of zo? Rare jongens, die mensen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier nog steeds struisvogel. Zo lang niet gewogen. En nachtdienst helpt ook niet.
Ik vind het een heel net lijstje!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
Lijstje
O- 2 bolletje lichtgewicht sesam knackebrod met pindakaas
T- 1 volkoren boterham met 2 plakjes gebr. fricandeau
L- bos radijs, tien wortels, halve komkommer, dressing van 1 eetl. olie, zout en peper + 25 gr ongebrande gemengde ongezouten noten (paranoot, amandel, hazelnoot, walnoot en pecan)
T- een appol
D-, 200 gr snijboontjes, 150 gr gekookte krieltjes (van de boer) even nagebakken in 1 eetl olie en 2 tenen knoflook, 150 gr kalkoenfiletschnitzel gemarineerd in een beetje citroen, 1 eetl. olie, honing en provencaalse kruiden (en zout en peper) en knoflook.
T- een festini peer
Vast te veel carbs volgens de normen hier, maar voor mijn doen ben ik zuinig met carbs, echt waar! Die eetl. olie uit de marinade krijg ik niet helemaal binnen want marinade, en de eetl olie van de aardappels is voor mij ene lief samen. Lijkt me netjes toch? Heb niet geteld overigens...
Zuivel gebruik ik niet zoals jullie weten, ik slik kalktabletten en een multivit.
quote:
thanksquote:
Helemaal gelijk van de rolletjes. Heb vlak voor de vakantie ook een espritbroek gescoord, maat 38. Ik hou van esprit.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Stom is dat hè, dat je je echt gewoon niet wilt wegen, want zolang je het niet weet is het niet zo, of zo? Rare jongens, die mensen.
Ik heb gisteren wel even wat dingen in maat 40 besteld bij Esprit. Een zwarte broek, twee zwarte tops en een donkerblauw jurkje. Afkleedkleuren, much?Tezamen voor 128 euro in de sale. Niets zo vervelend als te strakke kleren, waardoor je de hele dag met je vetrolletjes wordt geconfronteerd.
Ik ga me nu ook even meten trouwens.
Succes!!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
thankshet voelt ook netjes. en ik vind het allemaal lekker
gisteren met vriendje gesproken en ik wil gewoon echt heel graag afvallen. dus niks "na de zomer" of "morgen" beginnen, gewoon meteen vandaag. allemaal gezonde meuk gehaald, en op vakantie in frankrijk is het helemaal makkelijk om minder carbs te eten, we eten daar voornamelijk vlees en vis van de bbq, wel elke dag een stukje stokbrood, neem gewoon geen croissants, veel salade en rauwkost, chips is in frankrijk toch niet te nassen...
ik ben onwijs gemotiveerd omdat we hebben besloten dat we als vriendje een baan vindt en ik "w wat" (hoeveel durfde ik nog niet te zeggen, wil eerst zien hoe het de eerste maand of twee gaat, want wil geen getal kiezen waar ik nog twee jaar over ga doen) ben afgevallen gaan proberen om kleine kwakz0rs te maken....
Je hebt het zelf ook niet gevraagd. Je bent toch ook verantwoordelijk voor je eigen afstuderen /my centsquote:Op maandag 15 juli 2013 12:45 schreef the85mc het volgende:
Ja klopt, tuurlijk gaan zij op vakantie. Maar ze had iig even aan kunnen geven wanneer precies en hoe lang. Dit kwam toch wel als verrassing en niet iets waar ik op zat te wachten.
Eens! Ook docenten hebben recht op vakantie.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook niet gevraagd. Je bent toch ook verantwoordelijk voor je eigen afstuderen /my cents
Maar zeker als je zelf ook op vakantie gaat en de boel af wil hebben voor september, maak je toch een planning wanneer je wat gaat doen en wat gelezen wil hebben? Dan kan de begeleider aangeven of dat mogelijk is.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:51 schreef Nallie het volgende:
Naja ik ben t wel met MC eens, ze kunnen t toch even mededelen. Mijn begeleider had ook zo'n actie; kondigde twee dagen van tevoren aan dat ie 6 weken weg zou zijnheb nog nooit zoveel gedaan in twee dagen
Klopt. Misschien naief maar ik ga er niet vanuit dat iedereen 6+ weken vakantie neemt. Zij blijkbaar dus wel. /weeraandeslagquote:Op maandag 15 juli 2013 12:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook niet gevraagd. Je bent toch ook verantwoordelijk voor je eigen afstuderen /my cents
vaak wordt een deel van die tijd ook gebruikt om eindelijk eens aan het schrijven van onderzoek toe te komen (dat schiet er gedurende de collegeperiode vaak bij in). Weet wel dat mijn begeleidster dat ook deed, die nam maar twee weken vakantie op zich, maar de rest van de zomer keek ze ook geen scripties na.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klopt. Misschien naief maar ik ga er niet vanuit dat iedereen 6+ weken vakantie neemt. Zij blijkbaar dus wel. /weeraandeslag
Docenten standaard. Wij kunnen namelijk niet op andere momenten dan de ingeroosterde vakanties, verlof opnemen. Dus wij hebben in principe verlof als de studenten 'vrij' hebben (les- en tentamenvrij, kan best zijn dat je dus door bepaalde achterstanden als student in de praktijk geen vrij hebt).quote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klopt. Misschien naief maar ik ga er niet vanuit dat iedereen 6+ weken vakantie neemt. Zij blijkbaar dus wel. /weeraandeslag
vergeet je niet extra water te drinken? Zo veel eiwitten eten kan effect hebben op de werking van je nierenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:03 schreef conleche het volgende:
Ex struisvogel meldt zich.Dat was nog meer dan ik dacht. Ik zat enorm te twijfelen of ik het hier überhaupt op zou schrijven, vanwege schaamrood op kaken. Ik stond op de weegschaal en het was........tromgeroffel......67,7. Wat dus wil zeggen dat ik er bijna 10 af wil.
Ben nu wel echt gemotiveerd moet ik zeggen.Ik stond echt met open mond en ben er drie keer op en af gegaan.
Er is geen Pilates vandaag in sportschool, dus ik zit nu te twijfelen of ik naar yoga zal gaan om 13 uur. Denk dat ik het doe.
Afijn. Lijstje. Low Carb dus.
O: gekookt eitje, 15 gram belegen kaas, 40 gram biefstukworst.
S: yoga
L: salade van kropsla, half blikje tonijn in olijfolie, ui en dressing
T: gekookt eitje
T: wodka met stukje biefstukworst
D: poussin uit de oven, gegaard met wortel, ui, knoflook, champignons, paprika en Chinese kool.
T: indien honger nog een paar eetlepels creme fraiche met limoensap
Vriendje zonder baan? Heb wat gemist geloof ik. Gaat zijn werk via opdrachten of zo?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
thankshet voelt ook netjes. en ik vind het allemaal lekker
gisteren met vriendje gesproken en ik wil gewoon echt heel graag afvallen. dus niks "na de zomer" of "morgen" beginnen, gewoon meteen vandaag. allemaal gezonde meuk gehaald, en op vakantie in frankrijk is het helemaal makkelijk om minder carbs te eten, we eten daar voornamelijk vlees en vis van de bbq, wel elke dag een stukje stokbrood, neem gewoon geen croissants, veel salade en rauwkost, chips is in frankrijk toch niet te nassen...
ik ben onwijs gemotiveerd omdat we hebben besloten dat we als vriendje een baan vindt en ik "w wat" (hoeveel durfde ik nog niet te zeggen, wil eerst zien hoe het de eerste maand of twee gaat, want wil geen getal kiezen waar ik nog twee jaar over ga doen) ben afgevallen gaan proberen om kleine kwakz0rs te maken....
Voor jou is dat inderdaad aan de hoge kant he?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:03 schreef conleche het volgende:
Slank ja, maar gezond oud....dat is de vraagquote:Op maandag 15 juli 2013 12:52 schreef DefinitionX het volgende:
Deze week iets meer besteed aan de boodschappen. In mijn boodschapptentas zit:
- 2x 150g gehakt
- 1x 20 eieren
- 2 x 400g zv-rijst
- 1x zak handappels
- 1x 500g pitloze witte druiven
- 1x paprikapoeder
- 1x cayenne peper gemalen
Niet boos worden, op mijn manier kun je ook slank blijven.
Vriendje is nog studentquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Vriendje zonder baan? Heb wat gemist geloof ik. Gaat zijn werk via opdrachten of zo?
Gewoon een /care doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Slank ja, maar gezond oud....dat is de vraag
zit natuurlijk verschil tussen universitaire docent en hbo docent, omdat de uni docent vaak maar parttime lesgeeft (ik bijvoorbeeld 20%), en de rest van de tijd onderzoek doet....In tijden dat ik onderzoek doe kan ik ook wel eens een lang weekend opnemen...quote:Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Docenten standaard. Wij kunnen namelijk niet op andere momenten dan de ingeroosterde vakanties, verlof opnemen. Dus wij hebben in principe verlof als de studenten 'vrij' hebben (les- en tentamenvrij, kan best zijn dat je dus door bepaalde achterstanden als student in de praktijk geen vrij hebt).
Het zou eerlijk gezegd ook niet in mij opkomen om dat standaard aan studenten mee te delen. Voor mij gevoel weet iedere student dat de school van dan-tot-dan gesloten is, en docenten dus ook niet beschikbaar/bereikbaar.
Ah, dacht dat mc hbo-student was.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zit natuurlijk verschil tussen universitaire docent en hbo docent, omdat de uni docent vaak maar parttime lesgeeft (ik bijvoorbeeld 20%), en de rest van de tijd onderzoek doet....In tijden dat ik onderzoek doe kan ik ook wel eens een lang weekend opnemen...
Ah okay.....groen blaadjequote:Op maandag 15 juli 2013 13:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Vriendje is nog studentik heb een groen blaadje jeweets
Nee, seriously, hij is na 2 jaar van studie geswitcht en loopt nominaal, scriptie is af, hij wacht nog op scriptiecijfer en stagecijfer. Hij heeft nu een bijbaan op afroepbasis, en stufi/studielening.
Per 1 september is hij afgestudeerd en dus hard op zoek nu naar iets in de geochemie/geologie/geobiologie. Shell is een optie maar dat is een heel traject, gaat hij ook proberen... er worden elders ook nog wel mensen gezocht, schijnt, vooral als consultant en analyst voor grondmonsters etc. Maar goed, wel spannend dus... we hopen dat hij in NL aan de bak kan, en niet naar UK of Dld ofzo hoeft. Dan zou ik daar na dit schooljaar achteraan verhuizen, en wordt het dit jaar een weekend/vakantierelatie.maar goed, ik kan in principe makkelijker elders werk vinden dan hij - al is het voor mij ook niet simpel nu.
Hij wil dolgraag promoveren, maar dat kan pas na een heel aanvraagtraject en de kans is niet heel groot. Hij gaat daar dit jaar wel aan werken, de aanvraag.
Ook weer zo...quote:
hij heeft idd stage gelopen in t buitenland, en we gaan gewoon op vakantie deze zomer want hij heeft alles afquote:Op maandag 15 juli 2013 13:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah okay.....groen blaadjeOmdat hij ook naar het buitenland gaat, dacht ik dat hij al klaar was.
[..]
Ook weer zo...
En groenten?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:52 schreef DefinitionX het volgende:
Deze week iets meer besteed aan de boodschappen. In mijn boodschapptentas zit:
- 2x 150g gehakt
- 1x 20 eieren
- 2 x 400g zv-rijst
- 1x zak handappels
- 1x 500g pitloze witte druiven
- 1x paprikapoeder
- 1x cayenne peper gemalen
Niet boos worden, op mijn manier kun je ook slank blijven.
Paprika poeder is mijn vervanger voor een echte paprika. Verder tomaat en geen andere groente.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:30 schreef Novem het volgende:
[..]
En groenten?
Net nog even een leuk shirtje van sissy boy opgepikt op het station
Tofquote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hij heeft idd stage gelopen in t buitenland, en we gaan gewoon op vakantie deze zomer want hij heeft alles af
Ow lawd, grapje toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Paprika poeder is mijn vervanger voor een echte paprika. Verder tomaat en geen andere groente.
Laatste tijd veel meloen op.
/geduldig mensquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef Novem het volgende:
[..]
Ow lawd, grapje toch?
Moet je zelf weten natuurlijk, maar zonder groenten kan je dat "gezond" voor slank inderdaad wel schrappen.
Maar dat weet je zelf best, dus ik zeg het ook maar niet meer, succes ermee he
Hoe kan paprikapoeder echte paprika vervangen? En alleen tomaat en meloen? Uit hoeveel water bestaat tomaat en meloen en hoeveel aan micronutrienten zit hierin vergeleken met andere groente en fruit?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Paprika poeder is mijn vervanger voor een echte paprika. Verder tomaat en geen andere groente.
Is het gebrek aan inzicht bij jou dat je niet inziet dat ik gewoon 'niet wil' eten zoals jij suggereert?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hoe kan paprikapoeder echte paprika vervangen? En alleen tomaat en meloen? Uit hoeveel water bestaat tomaat en meloen en hoeveel aan micronutrienten zit hierin vergeleken met andere groente en fruit?
Je zei verstand te hebben van vitamines en mineralen, waarom blijkt dat niet hieruit? Wat gaat er mis in de omzetting van kennis naar jouw gedrag? Is dat gemis aan kennis? Is dat gemakzucht? Is dat gebrek aan inzicht?
En waarom geen paprikachips ter vervanging van paprika?
boks ik mee. Ik wil naar co's huidige gewicht. Als er iemand is die mijn gewicht wil kunnen we ruilenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voor jou is dat inderdaad aan de hoge kant he?
Kunnen we wel een 10-kilo-boks doen
Kwak, goed bezig jij!![]()
hahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
ik wil dat van jou wel, maar ik denk niet dat co dat van mij wilquote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
boks ik mee. Ik wil naar co's huidige gewicht. Als er iemand is die mijn gewicht wil kunnen we ruilen
Ik stel vragen omdat jij het niet inzichtelijk maakt. Je doet mededelingen hier en dan kan je op een forum vragen verwachten. Waarom heb je dan een vast eetpatroon zonder veel groente?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Is het gebrek aan inzicht bij jou dat je niet inziet dat ik gewoon 'niet wil' eten zoals jij suggereert?
Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent, maar er zijn mensen die veel weten over dieten, maar ervoor kiezen om een vast eetpatroon te hebben zonder veel groente.
Over dieten weet hij veel jaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:53 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ik stel vragen omdat jij het niet inzichtelijk maakt. Je doet mededelingen hier en dan kan je op een forum vragen verwachten. Waarom heb je dan een vast eetpatroon zonder veel groente?
Impliceer je nu dan ook dan je veel weet over dieten?
iemand zoeken die dat van jou wilquote:Op maandag 15 juli 2013 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik wil dat van jou wel, maar ik denk niet dat co dat van mij wil
Eens kijken wat hij te zeggen heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Over dieten weet hij veel jamaar over gezond eten....
shit nu doe ik het weer
/care
Ik zag laatst ook dat de gehaktkruiden in de aanbieding waren. Misschien is dat een goede vervanger van je gehakt? Is ook een stuk voordeliger.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Is het gebrek aan inzicht bij jou dat je niet inziet dat ik gewoon 'niet wil' eten zoals jij suggereert?
Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent, maar er zijn mensen die veel weten over dieten, maar ervoor kiezen om een vast eetpatroon te hebben zonder veel groente.
wat is jouw gewicht?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
boks ik mee. Ik wil naar co's huidige gewicht. Als er iemand is die mijn gewicht wil kunnen we ruilen
Lol.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Moeite doen om in een topic waar de focus ligt op 'GEZOND' en 'GROENTE' je lijstjes te posten en te zeiken als je commentaar krijgt omdat jouw lijstjes niet voldoen aan die focus.
En paprikapoeder als vervanging voor paprika?Bitch, please
_! Het is dat je hebt gepost dat je geen 14 meer bent, anders had ik je hoogstens 10 geschat en gedacht 'ach, wat schattig'
Oh maar /care was het
Lunchtijd
77 kg ongeveerquote:
ik houd niet van mannen die paprika's vervangen door paprikapoeder, sorryquote:
Noooooooooooo. My life is doomed, haha.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik houd niet van mannen die paprika's vervangen door paprikapoeder, sorry
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Novem het volgende:
Ik ben op zoek naar gladde, 100% naadloze hemdjes/tanktops voor onder dunne zijden en satijnen blouses. In huidskleur en zwart. Niet corrigerend.
Ik kan echt nergens wat vinden, allemaal hebben ze toch wel een ribgebreide boord, of zijn corrigerend.
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
Heb al gekeken bij de Bijenkorf, V&D, Hema, Wehkamp, Figleaves.co.uk, Asos.com.
Oh die was ik vergeten er bij te zetten, oopsquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef kwakz0r het volgende:
hunkemöller?
http://www.hunkemoller.nl(...)13.html#.UePxxo0xuSo
[..]
ik denk dat het niet bestaat... is een klein randje echt zo erg? anders zie je toch ook je beha er doorheen?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh die was ik vergeten er bij te zetten, oopsDie heb ik in de winkel bekeken, maar daar zit wel een randje stof opgestikt langs de halslijn, dat zie je dan als een horizontale rand door een dunne blouse heen. Thanks!
Ja, daarom wil ook ook zo'n hemdjequote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat het niet bestaat... is een klein randje echt zo erg? anders zie je toch ook je beha er doorheen?
Ik denk dat dat bijna te licht is voor mij!quote:
Ja, ga ik wel doen, hoopte alleen dat iemand zou zeggen dat ze precies weten wat ik bedoel met merk en winkelnaam erbijquote:
Vanilia online heeft dat geloof ik wel! Linkjequote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Novem het volgende:
Ik ben op zoek naar gladde, 100% naadloze hemdjes/tanktops voor onder dunne zijden en satijnen blouses. In huidskleur en zwart. Niet corrigerend.
Ik kan echt nergens wat vinden, allemaal hebben ze toch wel een ribgebreide boord, of zijn corrigerend.
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
Heb al gekeken bij de Bijenkorf, V&D, Hema, Wehkamp, Figleaves.co.uk, Asos.com, Hunkemoller.
Cool, dat zijn de beste tot nu toe! Ze hebben wel een piepklein randje, maar ik kan ze altijd proberen. De V-hals is ook wel fijn, niet zo'n horizontale streep over je borst. Heb jij ze ook? Hoe vallen ze?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Perruche het volgende:
BIjlezen!
Jagar wat een leuke dingen! Vooral dat topje met die veer vind ik kek!
[..]
Vanilia online heeft dat geloof ik wel! Linkje
Heb ze niet, maar ik heb van Vanilia meestal maat 38!quote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Cool, dat zijn de beste tot nu toe! Ze hebben wel een piepklein randje, maar ik kan ze altijd proberen. De V-hals is ook wel fijn, niet zo'n horizontale streep over je borst. Heb jij ze ook? Hoe vallen ze?
woeiquote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bananensmoothie. Zelfgemaakt. Een kleine stap voor de meesten hier, een grote stap voor cocoZelf dingen maken
Goede tip. Had Novem ook niet kunnen helpen. ben zelf ook altijd op zoekquote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Perruche het volgende:
BIjlezen!
Jagar wat een leuke dingen! Vooral dat topje met die veer vind ik kek!
[..]
Vanilia online heeft dat geloof ik wel! Linkje
Hema al gekeken? Of Trinny & Susannah spul?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh die was ik vergeten er bij te zetten, oopsDie heb ik in de winkel bekeken, maar daar zit wel een randje stof opgestikt langs de halslijn, dat zie je dan als een horizontale rand door een dunne blouse heen. Thanks!
Gezellig?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en co, jij maat 40? Dat kan ik me niet voorstelllen! Maar gezellig
Lijstje vandaag:
O: 2x zuurdesembth: rauwe ham en geitenkaas
L: garnalenkroket met 2 sneden speltbrood, caffe latte
T: 250 gr kwark met lijnzaad
D: kip a la novem met groenvoer - ik denk iets met meiraapjes of kohlrabi
T: perzik met ricotta
Hema had niet wat ik zocht, van Trinny en Susannah kan ik alleen maar corrigerend ondergoed vinden!quote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Hema al gekeken? Of Trinny & Susannah spul?
Klinkt een rare plek voor die hempjes maar bij de action heb je ze ook! Geen idee hoe ze eruit zien hoor maar heb 't ooit eens gezien bij de 100 nieuwe artikelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Novem het volgende:
[..]
Hema had niet wat ik zocht, van Trinny en Susannah kan ik alleen maar corrigerend ondergoed vinden!
@Co; de M&S in Amsterdam heeft geen lingerie-afdeling, maar ik zie dat hun webshop wel hemdjes heeft, ook naadloze! Helaas zijn de zwarte uitverkocht en de huidskleurige pas vanaf maat 42Maar ik zal ze zeker onthouden! Heb nu de hemdjes van Vanilia besteld, als ze niet zitten kan ik ze weer in de winkel terugbrengen.
Bedankt voor de tips!
Maar geen naadlozequote:Op maandag 15 juli 2013 17:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Klinkt een rare plek voor die hempjes maar bij de action heb je ze ook! Geen idee hoe ze eruit zien hoor maar heb 't ooit eens gezien bij de 100 nieuwe artikelen.
Niet? Er stond toen van wel want ik wou ze toen zelf ook halen, maar heb er nooit naar gekeken.quote:
Hier niet iig. Maar assortiment is nogal wisselend, dus eigenlijk is dat lastig zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:13 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Niet? Er stond toen van wel want ik wou ze toen zelf ook halen, maar heb er nooit naar gekeken.
Ik hoor je anders nooit over rokjes klagen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb dus totaal geen idee wat Novem zoekt?! Beste gok is een hemd, en dan zonder randjes.... Vrouwendingen
Maar waarom niet gewoon een schaar pakken en een 3-pack hema-hemdjes nemen en daar de randen van af knippen? zijn nog vaak synthetisch ook, afgeknipte deel brand je dan platquote:
Dat is dan vooral sexyquote:Op maandag 15 juli 2013 17:57 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ik hoor je anders nooit over rokjes klagen.
Geen slecht planquote:Op maandag 15 juli 2013 17:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar waarom niet gewoon een schaar pakken en een 3-pack hema-hemdjes nemen en daar de randen van af knippen? zijn nog vaak synthetisch ook, afgeknipte deel brand je dan plat
Nallie heeft geen hoepeloorbellen, volgens mij, helaaschquote:Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is dan vooral sexy
Kokerrok en een pullups, en je kunt me wegdragen. Hoepeloorbellen erbij en dan kun je AED van de muur roppen..
;').
Wel in de kast liggen, nooit in mn orenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nallie heeft geen hoepeloorbellen, volgens mij, helaasch.
Ik ga eens eten regelen.
Zal le boyfriend leuk vinden, doe ik m'n blousje uit, zit er een gebroken wit rib mannenhemd onder met licht smeulende en samenklonterende zwarte randenquote:
ik heb een kattenverjaag apparaat gekocht. Werkt perfect!quote:Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is vannacht een kat in de tuin geweest die een van onze vissen heeft verwond...
Ik baal daar echt ontzettend van, onze katten doen ze nooit iets, dus die vissen verwachten niks van een kat.
Ik houd van katten, maar ze moeten niet de vissen gaan vangen hoor! Hoop dat dat beest in de vijver dondert als hij het nog een keer probeert en nooit meer bij water in de buurt durft te komen![]()
Volgens mij is het juist andersom.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:49 schreef sigme het volgende:
Ik denk niet dat iemand mij durft te beschuldigen van het eten van weinig groente. Maar voor zover ik weet is groente niet nodig. Fruit wel, dus tomaat is een uitstekende keuze van defenitionX (oid).
Wel leuk dat iedereen de propaganda zo gelooft. Eten jullie ook allemaal becel voor een laag cholesterolgehalte?
Oh. Volgens mij niet.quote:
Ik las ooit dat groente met name zo gezond was door alles wat er niet in zatquote:Op maandag 15 juli 2013 18:49 schreef sigme het volgende:
Ik denk niet dat iemand mij durft te beschuldigen van het eten van weinig groente. Maar voor zover ik weet is groente niet nodig. Fruit wel, dus tomaat is een uitstekende keuze van defenitionX (oid).
Wel leuk dat iedereen de propaganda zo gelooft. Eten jullie ook allemaal becel voor een laag cholesterolgehalte?
Proestquote:Op maandag 15 juli 2013 18:33 schreef Novem het volgende:
[..]
Zal le boyfriend leuk vinden, doe ik m'n blousje uit, zit er een gebroken wit rib mannenhemd onder met licht smeulende en samenklonterende zwarte randen
Ik weet niet wat iedereen toch tegen dat water heeft? Bijna iedereen hamert op Veel Drinken, maar een komkommer is vervolgens een waardeloos ding want veel water. Hmm?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:58 schreef the85mc het volgende:
Tomaat en komkommer is toch vooral water? Broccoli, paprika, boontjes zijn nog beter dacht ik.
Ja, dat klopt dan weer welquote:Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ooit dat groente met name zo gezond was door alles wat er niet in zat
Dus weinig kcal, geen vet (doorgaans) etc.
Komkommer is niet slecht, maar dr zit niet zoveel in. Als je 400 gram groente eet zit je zeker wel vol (de meesten dan...) Dan kun je beter 400 gram aan bonen/paprika of andere groenten eten dan komkommer/sla.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet wat iedereen toch tegen dat water heeft? Bijna iedereen hamert op Veel Drinken, maar een komkommer is vervolgens een waardeloos ding want veel water. Hmm?
Verder heeft een komkommer gewoon de voedingswaarde van een komkommer. En dat is nogal een prima iets om te eten. En in de verdeling groente/fruit is een broccoli geen fruit, dus minder goed dan die paprika, en boontjes al helemaal niet best voor een mens. Ik eet ze graag hoor, daar niet van.
Ik zou niet weten waarom. 400 gram sla lijkt me niet best, 400 gram boontjes is wel lekker maar niet gezond. 4 ons paprika is wel uitstekend, maar niet per se beter dan 4 ons komkommer. Heeft je lichaam meer behoefte aan vitamine C of aan water, op dat moment? Verschilt.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Komkommer is niet slecht, maar dr zit niet zoveel in. Als je 400 gram groente eet zit je zeker wel vol (de meesten dan...) Dan kun je beter 400 gram aan bonen/paprika of andere groenten eten dan komkommer/sla.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ga je dood van.
Jillian zit erop, nu met Mr.Mo naar de loopclub, leuk!
Oh, dat zijn boontjes nooit geweest. Van rauwe bonen ga je serieus dood.quote:
Je weet het mooi te vertellenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat zijn boontjes nooit geweest. Van rauwe bonen ga je serieus dood.
(Van de een wel sneller dan van de ander).
Gedroogde bonen geven gif af, daarom moet je ze weken (en het weekwater weggooien!). Een deel van dat gif krijg je alsnog binnen. Darmen vinden dat niet zo heel fijn - sommige darmen laten dat ook horen.
Bonen zijn wel heel lekker, en bevatten relatief nog best wat calorieen, maar echt gezond is het niet.
Als je je er in zou willen verdiepen moet je zelf lezen en denken. En kiezen, haha. Niet naar iemand kijken om te weten wat je wel moet eten.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef anna82 het volgende:
Oh noes!?! En naar wie moet ik kijken om te weten wat ik wel moet eten?
Onderwijl geniet ik van curry met boontjes, courgette en broccoli
Gelukkig zie ik aan de Pi dat mijn cynische ondertoon opgepikt werd?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je je er in zou willen verdiepen moet je zelf lezen en denken. En kiezen, haha. Niet naar iemand kijken om te weten wat je wel moet eten.
Dan was je in elk geval niet te dik. Ok: en dood, maar kniesoor die daarop let.quote:
jouw.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Waar kan ik dan info lezen die jou stelling bewijst sigme?
Onder andere de voedingszandloper. Daar staat in dat eigenlijk alle groenten giftig zijn, maar dat ons lijf van die fijne enzymen aanmaakt die de stofjes omzetten en je daardoor juist wel groenten kunt eten. Dat kunnen heel veel dieren dus niet.....daarom eten er veel vlees.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Waar kan ik dan info lezen die jou stelling bewijst sigme?
Wat zijn we toch geweldige creatiesquote:Op maandag 15 juli 2013 19:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Onder andere de voedingszandloper. Daar staat in dat eigenlijk alle groenten giftig zijn, maar dat ons lijf van die fijne enzymen aanmaakt die de stofjes omzetten en je daardoor juist wel groenten kunt eten. Dat kunnen heel veel dieren dus niet.....daarom eten er veel vlees.
Grotendeelsquote:Op maandag 15 juli 2013 19:45 schreef Novem het volgende:
Het klopt inderdaad dat bonen een bepaald zuur bevatten dat schadelijk is voor mensen. Dit kan geneutraliseerd worden door de bonen te weken en koken.
Een man die weet wat hij wil.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is dan vooral sexy
Kokerrok en een pullups, en je kunt me wegdragen. Hoepeloorbellen erbij en dan kun je AED van de muur roppen..
;').
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:03 schreef Californium het volgende:
Wet van Murphy doorbroken!
1 van mijn tentamens gehaald EN een nieuw huisje geregeld, onder voorbehoud dat het verkocht gaat worden binnen 1 maand, maar dat betwijfel ik *klopt af* .
Nu nog even scriptie afronden
duimen dan!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:03 schreef Californium het volgende:
Wet van Murphy doorbroken!
1 van mijn tentamens gehaald EN een nieuw huisje geregeld, onder voorbehoud dat het verkocht gaat worden binnen 1 maand, maar dat betwijfel ik *klopt af* .
Nu nog even scriptie afronden
Het staat in Groningen (gaan huren onder de leegstandwet)quote:
Wat een eind! Gaat dat lukken met studie enzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Het staat in Groningen (gaan huren onder de leegstandwet), ik hoop dat we niet nog verder hoeven te zoeken want de huidige staat in Nijmegen
Dat is zeker een eind (vandaag bijna 6 uur in de trein gezetenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een eind! Gaat dat lukken met studie enzo?
Als je de exacte locatie wil weten kan ik je de Link van funda pm-en, maar het zit in Groningen-noord volgens mij. Redelijk dicht bij Zernikequote:
Ben wel benieuwd! Ik heb zo'n beetje overal in Groningen wel al gewoond inmiddels.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je de exacte locatie wil weten kan ik je de Link van funda pm-en, maar het zit in Groningen-noord volgens mij. Redelijk dicht bij Zernike
Je hebt PM! Woon je er nog steeds?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd! Ik heb zo'n beetje overal in Groningen wel al gewoond inmiddels..
Kan ook zijn dat je vocht vasthoudt he Tink, de temperatuur helpt ook niet meequote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Thuis. Moe. En slecht gegeten.
O. Havermout en boterham kaas
T. 250 gram kwark
L. Boterham hagelskag, pindakaas, rookvlees, 2 onbijtkoek margarine
T. 300 gram wortels
D. Patat met, gerookte kip, halve appel, sla
T. 2 kaasstangen
Nu zin in ijs, borrel en troep, maar voel me ook dik.
Dat klinkt heerlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Chicolate het volgende:
Het leven is best mooi. Net heerlijk wijn gedronken en gekletst met een vriendin van de middelbare school, leuke vrienden waarmee ik morgen weer lekker in het park ga BBQ'en, een toezegging van de studentdecaan dat ik extra studiefinanciering ga krijgen, een ijzersterke aanbevelingsbrief geschreven door mijn huidige supervisor waar ik een beetje stil van word omdat dit mij zomaar beurzen kan gaan opleveren en hij blijkbaar echt enthousiast over mij is en vandaag ook nog eens heerlijk gesport en mezelf afgemat in de sportschool. En we hebben zon, aardbeien, vlees met een rooksmaak en bijna vakantie. Wat wil een mens nog meer
.
Con qui?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Je suis daccord, ich verstantest nur ein bisschen das leben, and my knowledge of other languages is rather short.
Maar ben het eens.
Hans Lada, brrrrrrr. Bondzijorrrrrno!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb Inglourias Basterds op staan, ik weet niet meer in welke taal ik raaskal
Ik ga even de halve wereld beledigen met halfslachtig Spaans...quote:
Echt hequote:Op maandag 15 juli 2013 23:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ga even de halve wereld beledigen met halfslachtig Spaans...
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Chicolate het volgende:
Het leven is best mooi. Net heerlijk wijn gedronken en gekletst met een vriendin van de middelbare school, leuke vrienden waarmee ik morgen weer lekker in het park ga BBQ'en, een toezegging van de studentdecaan dat ik extra studiefinanciering ga krijgen, een ijzersterke aanbevelingsbrief geschreven door mijn huidige supervisor waar ik een beetje stil van word omdat dit mij zomaar beurzen kan gaan opleveren en hij blijkbaar echt enthousiast over mij is en vandaag ook nog eens heerlijk gesport en mezelf afgemat in de sportschool. En we hebben zon, aardbeien, vlees met een rooksmaak en bijna vakantie. Wat wil een mens nog meer
.
Die zijn leukquote:Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb lekker rondgekacheld met de mister vandaag en een nieuw boek en kattenkommetjes (met lucky cats!) gescoord bij een Aziatisch winkeltje
Deze!
[ afbeelding ]
Hoe cute! <3quote:Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb lekker rondgekacheld met de mister vandaag en een nieuw boek en kattenkommetjes (met lucky cats!) gescoord bij een Aziatisch winkeltje
Deze!
[ afbeelding ]
Soms hebben ze dan ook gewoon de deur open en kun je ze zien koffieleuten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:57 schreef Nallie het volgende:
Morning
Dan ben je de 1e afspraak bij de huisarts, zit je alsnog een half uur te wachten
Alle vingers of alleen een paar? Zenuwen pink en ringvinger lopen langs een andere wervel dan de rest. Als ik het fout heb, corrigeert Muf me wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, huisarts, morgen even bellen voor een afspraak. Ik heb al bijna een week last van slapende vingerkootjes aan mn linkerhand. Heel raar en naar gevoel.
Alleen ringvinger en pink. Sinds woensdagavond.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Alle vingers of alleen een paar? Zenuwen pink en ringvinger lopen langs een andere wervel dan de rest. Als ik het fout heb, corrigeert Muf me wel.
Drie zenuwen voor de hand, 5e en buitenkant 4e door een, binnenkant 4e, 3e en tweede de ander en de rest de restquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Alle vingers of alleen een paar? Zenuwen pink en ringvinger lopen langs een andere wervel dan de rest. Als ik het fout heb, corrigeert Muf me wel.
Wat tofquote:
Oh echt? Ik dacht dat jij het niets zou vinden! Maar heb er wel veel zin in. Iets te kort naar mijn mening maar komt omdat we in het voorjaar een lange reis willen maken (3 weken) dus even vakantiedagen sparen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat tof( na dm
)
ben benieuwd hoe je 't gaat vinden! Staat hier ook nog op de wish-list..
So true.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang het geen strandvakantie is vind ik alles al snel tof
ben ook benieuwd! Ik wil ook weer eens op een echte vakantie.quote:
Nee, ik vind dat niet gek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben ook benieuwd! Ik wil ook weer eens op een echte vakantie.
Half augustus mag ik naar een bruiloft in Nederland. Ben ik nou gek dat ik het stom vind dat ik alleen op het feest 'mag' komen? Vlieg ik hiervandaan, moet ik een hotel alleen maar voor een feest waar je het bruidspaar eigenlijk helemaal niet spreekt....
Hangt er beetje vanaf hoe close jullie zijn denk ik. Sommige mensen doen de ceremonie echt heel kleinschalig. En aan jou de keus of je uiteindelijk de moeite wil doen natuurlijk. Misschien combineren met iets anders?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Half augustus mag ik naar een bruiloft in Nederland. Ben ik nou gek dat ik het stom vind dat ik alleen op het feest 'mag' komen? Vlieg ik hiervandaan, moet ik een hotel alleen maar voor een feest waar je het bruidspaar eigenlijk helemaal niet spreekt....
Ja ik vind dat stom, maar ik vind die hele bruiloftcultuurceremonie enzo normaal gesproken nogal vreemd. In het hypothetische geval dat ik zou trouwen zou ik liever iedereen uitnodigen voor de hele dag, en dan alleen mensen die echt dichtbij staan dan zo'n stomme verdelingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat is niet iets van vroeger hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:08 schreef V1z0R het volgende:
Vroeger met mensen die aan onthouding deden is het eigenlijk helemaal raar.
"Jeuj! Laten we vieren hoe jullie vanavond sex gaan hebben!"
^^quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Drie zenuwen voor de hand, 5e en buitenkant 4e door een, binnenkant 4e, 3e en tweede de ander en de rest de rest
Deze komen voort uit twee verschillende wervelaftakkingen.
zo kan je goed localiseren waar het probleem zit.
Edit: lijkt ulnarisprobleem 'als het telefoonbotje' kan een reden achter zitten, vaak een onschuldig, vervelend kwaaltje. Andere houding, muis en oftoetsenbord kunnen vaak ook helpen.
Alsof ze daar de fut nog voor hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:08 schreef V1z0R het volgende:
Ok, ik ga morgen wel naar mn huisarts.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
^^
@HPKW, ik kan wel een tractie uitvoeren, maar dan ben ik bang dat je arm eraf ligt.
Trouwens nog een leuke conditioneringsoefening: loopband op een incline en je dan afzetten zodat jij de loopband aandrijft. Zo kun je sprinten tegen weerstand, en dan intervallen. Ging gister kapot na mijn beentraining na dit.
Die kringen staan niet echt bekend om hun exorbitante gedrag neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alsof ze daar de fut nog voor hebben![]()
Of nou ja, misschien waren die feestjes een stuk braver en minder vermoeiend?
Nietquote:
Wel eens naar de EO-jongerendag gekeken en hoeveel mensen daar heen gaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet
Ik ken maar 2 personen van mijn leeftijd die gewacht hebben maar die zijn getrouwd op hun 18e...
"Ik heb het nog nooit gedaan" kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet
Ik ken maar 2 personen van mijn leeftijd die gewacht hebben maar die zijn getrouwd op hun 18e...
Ik zat in Afrika 4 dagen in een resort aan de oceaan. Privéstrand etc. Maar het was niet superwarm, en in de buurt waren veel te veel leuke dorpjes en historische plaatsen (slavenforten van de Nederlanders) waardoor ik uiteindelijk geen minuut aan het strand heb gelegenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:58 schreef _Dido_ het volgende:
Verweggistan
En ik zou nog weleens een echte strandvakantie willen doen. Op Curaçao of Hawai. Hagelwitte stranden, prachtige blauwe zee, cocktails, boeken... Paradijs
Nu wil ik ook weer op vakantie. Heel misschien in het najaar een weekje. Maar even kijken
Vaak niet eens, ze waren na de bruiloft veel te moe dus die seks kwam toch een paar dagen later pasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:08 schreef V1z0R het volgende:
Je zal je eens verbazen wat voor verhalen je krijgt als je op vakantie gaat met christenen. De meesten waren losbandiger (met zowel drank als seks) dan ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel eens naar de EO-jongerendag gekeken en hoeveel mensen daar heen gaan?
Wut wut??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Chicolate het volgende:
Je zal je eens verbazen wat voor verhalen je krijgt als je op vakantie gaat met christenen. De meesten waren losbandiger (met zowel drank als seks) dan ik. Er lopen daar ook genoeg tienermoeders rond (ik ken er zelfs eentje die geen voorlichting had gehad, en opeens zwanger was, omdat ze geen idee had dat je van seks zwanger wordt).
Op de knietjes wordt je juist niet zwanger, Moquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is wel intens triest, eigenlijk. Hoe dacht ze dan dat ze zwanger werd? Door bidden?
vriendin van mij vertelde vroeger op de basisschool dat haar nichtje dmv een blowjob was verwekt. Wist ik toen veelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Op de knietjes wordt je juist niet zwanger, Mo
ze was dit weekend een heel weekend hier op bezoek. We zijn geen beste vriendinnen, maar wel goede vriendinnen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hangt er beetje vanaf hoe close jullie zijn denk ik. Sommige mensen doen de ceremonie echt heel kleinschalig. En aan jou de keus of je uiteindelijk de moeite wil doen natuurlijk. Misschien combineren met iets anders?
Is ook gewoon in NL, en dat weet ik ook. Ik kan het me ook voorstellen, als iedereen op max 2 uur rijden woont. Maar, dit weekend kost me dus bijna 300 euro. Ach ja...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is toch vrij gebruikelijk Jagär? Kleine groep vrienden en familie zijn daggasten en op het feest komen alle vrienden en familie. Tenminste, zo waren alle bruiloften die ik heb meegemaakt iig.
Maar wanneer ben je in NL? Ik heb nog een boek voor je.
[..]
Ok, ik ga morgen wel naar mn huisarts.
Nu fietsen, anders ben ik straks nog te laat voor mn lunchdate.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
Win! ik wilde net me kapot eten aan katja yoghurtgums maar heb een appel genomen!
Ja! Gaat hard!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
3 jaar al volgende week? Daar zat ik net over na te denken, hoe lang dat geleden was.....
No such excuse here!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
nachtdienst is het excuus om overdag in je pyama te zijn
C'est vrai!quote:
Ik ook, maar twee keer kip en twee keer aardappel is niet heel erg wat ik dan zou plannen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
Als het zou kunnen zou ik iedere dag 2x warm eten Kwak
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
Als het zou kunnen zou ik iedere dag 2x warm eten Kwak
Zij liever dan ik...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:22 schreef Perruche het volgende:
Ermagerd: http://www.annettefredskov.dk/about-366-marathons-in-365-days/
Wij vonden dat ook stom! En hebben toen inderdaad iedereen voor de hele dag uitgenodigd. Mochten ze kiezen of ze dat deden overigens, want je kon ook alleen 's avonds, of alleen overdag naar de ceremonie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik vind dat stom, maar ik vind die hele bruiloftcultuurceremonie enzo normaal gesproken nogal vreemd. In het hypothetische geval dat ik zou trouwen zou ik liever iedereen uitnodigen voor de hele dag, en dan alleen mensen die echt dichtbij staan dan zo'n stomme verdeling.
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef Californium het volgende:
Kreeg net een mail van mijn stagebegeleider: eindcijfer: 8.5
/ ikwilnietscriptieschrijven
Vond ik ook! Ergens dachten we "ja, maar, bed, voor logées!", maar het huis is vooral voor ons, en wij moeten er in leven. En logées komen toch niet zo vaak, en het is zo'n uitvouw sofa bed (met pootjes dus, die uit de bank komt), dus nog steeds geen armoedequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een fijn onderdeel voor een studeerkamer!
Gefeliciteerd Californium!
Wij zijn de studeerkamer aan het opruimen maar daarvoor moet ook een deel van de woonkamerkast aangepakt worden dat we steeds hebben uitgesteld. Momenteel zijn we dus eindelijk de twee verhuisdozen bladmuziek aan het uitzoeken... De twee verhuisdozen administratie zijn al gebeurd. Straks nog bepalen wat in welke kast moet een en stel ordners kopen.... lucht wel op!
dat hebben wij nu ook, inderdaad. De eerste logee is geweest, en het werkte goed! Nu nog kijken hoe het ismet 2 mensen er slapen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vond ik ook! Ergens dachten we "ja, maar, bed, voor logées!", maar het huis is vooral voor ons, en wij moeten er in leven. En logées komen toch niet zo vaak, en het is zo'n uitvouw sofa bed (met pootjes dus, die uit de bank komt), dus nog steeds geen armoede![]()
Hoeft niet helemaal af te zijn voor ik met de PhD begin, maar wil wel fatsoenlijk kunnen werken/lezen thuis, ook als Mr.Mo thuis isen de woonkamer wil ik eigenlijk vooral de woonkamer houden, een ruimte voor ontspanning, en niet daar al m'n artikelen en boeken rond hebben slingeren.
lolquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
ga je dat ding dan ook nog ontsmetten ofzo Mo? Lijkt mij een beetje icky
ik hou vooral van het feit dat we een extra kamer hebben, en ik gewoon in de woonkamer kan zijn als de duutser aan het werk is 's avonds, en niet op m'n tenen hoef te lopen, of dat ik als ik chagarijnig ben gewoon ergens anders kan gaan zitten...En niet meteen op bed hoef te zitten....quote:
Wat aurum zegtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
ga je dat ding dan ook nog ontsmetten ofzo Mo? Lijkt mij een beetje icky
Ah, gelukkig hoef je er zelf niet op te slapenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Neuh. Plaid erover en klaar. Hoes van matras lijkt me te wassen.
Ja, en ook 250 euro duurder. WTF.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat aurum zegtIk zou liever naar IKEA gan en daar voor 300 euro iets nieuws kopen geloof ik, is waarschijnlijk nog comfortabeler ook
[..]
Ah, gelukkig hoef je er zelf niet op te slapen
Ho, chillquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, en ook 250 euro duurder. WTF.
Ik zie het probleem niet, maar goed, onze logees slapen op de 30 jaar oude slaapbank van mijn schoonouders waar J. vijf jaar op heeft geslapen. Come to think of it, misschien is hij er ook wel op verwerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |