abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128964749
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128964798
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ga een dag rondkuieren in A'dam bij de beestjes en winkels :P Dus iig semi-actief!

Maar op ziiiiich. Havermout is goed. Fruit is goed. Right? :+ Zit ook Griekse yoghurt door trouwens!
idd, havermout en fruit zijn goed :Y

Ik weet de verhoudingen ook niet he :P Kan zijn grote kom met yoghurt en dan 2 el havermout en 50 gr fruit...dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Als jij een ons havermout, halve ananas en halve mango erin gooit, dan vind ik het een beetje veel :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128964808
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*bandana omknoopt*

*warpaint*

Maar goed dat ik heul hard kan sprinten. :D
  maandag 15 juli 2013 @ 11:16:11 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128964927
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik weet de verhoudingen ook niet he :P Kan zijn grote kom met yoghurt en dan 2 el havermout en 50 gr fruit...dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Als jij een ons havermout, halve ananas en halve mango erin gooit, dan vind ik het een beetje veel :X
Ah okies! :Y Dan valt het denk ik wel mee :D Maar commentaar duly noted en gewaardeerd :Y

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar goed dat ik heul hard kan sprinten. :D
Omg :D :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128964970
Over mango's gesproken, ik had dit weekend een Pakistaanse mango.
En ja, die zijn echt ontzettend lekker. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_128964988
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik heb bij mijn ontbijt de havermout en maple syrup eruit geknikkerd, waren maar 2 eetlepels havermout en een theelepel siroop, maar merkte wel dat ik om 10:30 al weer vet trek had i.c.m. fruit!
Vandaag alleen fruit en lijnzaad en pindakaas en voel me al een stuk minder hongerig.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_128966032
Ex struisvogel meldt zich. :@ Dat was nog meer dan ik dacht. Ik zat enorm te twijfelen of ik het hier überhaupt op zou schrijven, vanwege schaamrood op kaken. Ik stond op de weegschaal en het was........tromgeroffel......67,7. Wat dus wil zeggen dat ik er bijna 10 af wil.

Ben nu wel echt gemotiveerd moet ik zeggen. :') Ik stond echt met open mond en ben er drie keer op en af gegaan. :+

Er is geen Pilates vandaag in sportschool, dus ik zit nu te twijfelen of ik naar yoga zal gaan om 13 uur. Denk dat ik het doe.

Afijn. Lijstje. Low Carb dus.

O: gekookt eitje, 15 gram belegen kaas, 40 gram biefstukworst.
S: yoga
L: salade van kropsla, half blikje tonijn in olijfolie, ui en dressing
T: gekookt eitje
T: wodka met stukje biefstukworst
D: poussin uit de oven, gegaard met wortel, ui, knoflook, champignons, paprika en Chinese kool.
T: indien honger nog een paar eetlepels creme fraiche met limoensap
  maandag 15 juli 2013 @ 12:03:40 #8
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128966037
Nam net een hap uit mijn bth humus toen ik Marias poepwaterpost las ;(

Ik ben uitstekend gehumeurd vandaag. Kon ook mn bed uitkomen dus hoef ook niet idioot lang te blijven zitten vandaag. Woei :D
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  maandag 15 juli 2013 @ 12:04:54 #9
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128966068
quote:
3s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:03 schreef conleche het volgende:
Ex struisvogel meldt zich. :@ Dat was nog meer dan ik dacht. Ik zat enorm te twijfelen of ik het hier überhaupt op zou schrijven, vanwege schaamrood op kaken. Ik stond op de weegschaal en het was........tromgeroffel......67,7. Wat dus wil zeggen dat ik er bijna 10 af wil.

Ben nu wel echt gemotiveerd moet ik zeggen. :') Ik stond echt met open mond en ben er drie keer op en af gegaan. :+

Er is geen Pilates vandaag in sportschool, dus ik zit nu te twijfelen of ik naar yoga zal gaan om 13 uur. Denk dat ik het doe.

D: poussin uit de oven, gegaard met wortel, ui, knoflook, champignons, paprika en Chinese kool.

schrale troost; je bent alsnog 10 kg lichter dan ik :+

Waar haal jij je lowcarbinspiratie vandaan?
And eternity in an hour.
pi_128966096
Hier nog steeds struisvogel. Zo lang niet gewogen. En nachtdienst helpt ook niet.
pi_128966153
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:04 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

schrale troost; je bent alsnog 10 kg lichter dan ik :+

Waar haal jij je lowcarbinspiratie vandaan?
Ik vrees dat ik de inspiratie haal uit ervaring. :+

Maar ik maak niks ingewikkelds meestal hoor. Ik koop wél lekkere dingen. Zoals reuzegarnalen, rib eye, de poussin van vandaag. En veel kleine tussendoortjes. Er zijn wel recepten waar je dan bv pizza namaakt met een bodem van opgeklopt eiwit/kaas en zo, maar dat doe ik maar zelden. Wel maak ik af en toe van die opgeklopt eiwit/kaas 'broodjes'. Dat geeft je een beetje het gevoel van een cracker.
  maandag 15 juli 2013 @ 12:14:40 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128966290
Lijstje

O- 2 bolletje lichtgewicht sesam knackebrod met pindakaas
T- 1 volkoren boterham met 2 plakjes gebr. fricandeau
L- bos radijs, tien wortels, halve komkommer, dressing van 1 eetl. olie, zout en peper + 25 gr ongebrande gemengde ongezouten noten (paranoot, amandel, hazelnoot, walnoot en pecan)
T- een appol
D-, 200 gr snijboontjes, 150 gr gekookte krieltjes (van de boer O+ ) even nagebakken in 1 eetl olie en 2 tenen knoflook, 150 gr kalkoenfiletschnitzel gemarineerd in een beetje citroen, 1 eetl. olie, honing en provencaalse kruiden (en zout en peper) en knoflook.
T- een festini peer O+

Vast te veel carbs volgens de normen hier, maar voor mijn doen ben ik zuinig met carbs, echt waar! Die eetl. olie uit de marinade krijg ik niet helemaal binnen want marinade, en de eetl olie van de aardappels is voor mij ene lief samen. Lijkt me netjes toch? Heb niet geteld overigens...

Zuivel gebruik ik niet zoals jullie weten, ik slik kalktabletten en een multivit.
Kwak
pi_128966306
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier nog steeds struisvogel. Zo lang niet gewogen. En nachtdienst helpt ook niet.
Stom is dat hè, dat je je echt gewoon niet wilt wegen, want zolang je het niet weet is het niet zo, of zo? Rare jongens, die mensen.

Ik heb gisteren wel even wat dingen in maat 40 besteld bij Esprit. Een zwarte broek, twee zwarte tops en een donkerblauw jurkje. Afkleedkleuren, much? :+ Tezamen voor 128 euro in de sale. Niets zo vervelend als te strakke kleren, waardoor je de hele dag met je vetrolletjes wordt geconfronteerd.

Ik ga me nu ook even meten trouwens.
pi_128966324
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
Lijstje

T- 1 volkoren boterham met 2 plakjes gebr. fricandeau
L- bos radijs, tien wortels, halve komkommer, dressing van 1 eetl. olie, zout en peper + 25 gr ongebrande gemengde ongezouten noten (paranoot, amandel, hazelnoot, walnoot en pecan)
T- een appol
D-, 200 gr snijboontjes, 150 gr gekookte krieltjes (van de boer O+ ) even nagebakken in 1 eetl olie en 2 tenen knoflook, 150 gr kalkoenfiletschnitzel gemarineerd in een beetje citroen, 1 eetl. olie, honing en provencaalse kruiden (en zout en peper) en knoflook.
T- een festini peer O+

Vast te veel carbs volgens de normen hier, maar voor mijn doen ben ik zuinig met carbs, echt waar! Die eetl. olie uit de marinade krijg ik niet helemaal binnen want marinade, en de eetl olie van de aardappels is voor mij ene lief samen. Lijkt me netjes toch? Heb niet geteld overigens...

Zuivel gebruik ik niet zoals jullie weten, ik slik kalktabletten en een multivit.
Ik vind het een heel net lijstje!
  maandag 15 juli 2013 @ 12:19:46 #15
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128966418
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:16 schreef conleche het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:16 schreef conleche het volgende:

[..]

thanks :) het voelt ook netjes. en ik vind het allemaal lekker :P gisteren met vriendje gesproken en ik wil gewoon echt heel graag afvallen. dus niks "na de zomer" of "morgen" beginnen, gewoon meteen vandaag. allemaal gezonde meuk gehaald, en op vakantie in frankrijk is het helemaal makkelijk om minder carbs te eten, we eten daar voornamelijk vlees en vis van de bbq, wel elke dag een stukje stokbrood, neem gewoon geen croissants, veel salade en rauwkost, chips is in frankrijk toch niet te nassen...

ik ben onwijs gemotiveerd omdat we hebben besloten dat we als vriendje een baan vindt en ik "w wat" (hoeveel durfde ik nog niet te zeggen, wil eerst zien hoe het de eerste maand of twee gaat, want wil geen getal kiezen waar ik nog twee jaar over ga doen) ben afgevallen gaan proberen om kleine kwakz0rs te maken....
Kwak
  maandag 15 juli 2013 @ 12:21:00 #16
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128966449
hoe ik de zangweek in duitsland tussendoor ga overleven is me nog niet helemaal duidelijk. er wordt daar voor ons gekookt, en vaak lust ik dat niet, dus ik vrees dat dat een week wordt met heel veel droog brood en duitse salami. nou ja...
Kwak
pi_128966599
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Stom is dat hè, dat je je echt gewoon niet wilt wegen, want zolang je het niet weet is het niet zo, of zo? Rare jongens, die mensen.

Ik heb gisteren wel even wat dingen in maat 40 besteld bij Esprit. Een zwarte broek, twee zwarte tops en een donkerblauw jurkje. Afkleedkleuren, much? :+ Tezamen voor 128 euro in de sale. Niets zo vervelend als te strakke kleren, waardoor je de hele dag met je vetrolletjes wordt geconfronteerd.

Ik ga me nu ook even meten trouwens.
Helemaal gelijk van de rolletjes. Heb vlak voor de vakantie ook een espritbroek gescoord, maat 38. Ik hou van esprit. :')

Goed lijstje hoor kwak! En puik plan, de mijne wil dat nog vaak niet aan de buitenwereld toegeven, of hij praat me naar de mond :P
pi_128966600
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[..]

thanks :) het voelt ook netjes. en ik vind het allemaal lekker :P gisteren met vriendje gesproken en ik wil gewoon echt heel graag afvallen. dus niks "na de zomer" of "morgen" beginnen, gewoon meteen vandaag. allemaal gezonde meuk gehaald, en op vakantie in frankrijk is het helemaal makkelijk om minder carbs te eten, we eten daar voornamelijk vlees en vis van de bbq, wel elke dag een stukje stokbrood, neem gewoon geen croissants, veel salade en rauwkost, chips is in frankrijk toch niet te nassen...

ik ben onwijs gemotiveerd omdat we hebben besloten dat we als vriendje een baan vindt en ik "w wat" (hoeveel durfde ik nog niet te zeggen, wil eerst zien hoe het de eerste maand of twee gaat, want wil geen getal kiezen waar ik nog twee jaar over ga doen) ben afgevallen gaan proberen om kleine kwakz0rs te maken....
Succes!! ^O^

En *O* O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_128966648
Ik moest lachen om de collectieve blame voor de zin in pindarotsjes. Post ik het expres niet hier... ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_128966715
Croissantjes O+ Of nee, Pain au chocolat O+ God in Frankrijk en zulks.
Maar nee, gewoon 3 weken doen met 200g chocoladeblokjes en hardlopen... en Jillian.

Weekmenu is overigens:

Ma: couscous met tzaziki en wat rundergehaktballetjes
Di: nachos con todo
Wo: fajitas
Do: pasta met gegrilde groente
Vr: nasi
Za: barbecue (vooral vlees eigenlijk)
Zo: kippensoep

Alleen de nachos zijn niet het állergezondste, verder prima tevreden. :9
Drink ook nagenoeg geen alcohol, althans, niet met pints tegelijk, af en toe een klein glaasje of één flesje bier, en dat was 't. Flooooow O+
Ja doei.
pi_128966730
Go Kwak! *O*
Go Co! *O*

Ik doe mee hoor! Zo weer even afbeulen in de sportschool en morgen lekker op de fiets naar mn lunchdate (30 km verderop, dat dan weer wel :D). Leuk trouwens dat iedere routeplanner (ook de fietsrouteplanner) een andere route aangeeft. :D
Doe wat je niet durft.
pi_128966970
Ah.. ik heb er even goed de balen in. Mijn tweede lezer is vanaf nu op vakantie. Wist ik niet. Dus die kan mijn thesis niet beoordelen..
Gelukkig andere docent gevonden, maar die kan pas vanaf eind augustus... -O- moet echt voor september anders moet me opnieuw inschrijven.. Klotezooi.
Kan ik die vakantie eind augustus ook wel vergeten.
pi_128967043
Opnieuw inschrijven kan in termijnen he, dan hoef je niet het hele jaar te betalen.
Vervelend dat er niet gesproken is over vakantie en wanneer lezen. Maar zij mogen natuurlijk ook best weg :P
pi_128967075
Ja klopt, tuurlijk gaan zij op vakantie. Maar ze had iig even aan kunnen geven wanneer precies en hoe lang. Dit kwam toch wel als verrassing en niet iets waar ik op zat te wachten.
pi_128967153
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:45 schreef the85mc het volgende:
Ja klopt, tuurlijk gaan zij op vakantie. Maar ze had iig even aan kunnen geven wanneer precies en hoe lang. Dit kwam toch wel als verrassing en niet iets waar ik op zat te wachten.
Je hebt het zelf ook niet gevraagd. Je bent toch ook verantwoordelijk voor je eigen afstuderen /my cents
pi_128967168
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je hebt het zelf ook niet gevraagd. Je bent toch ook verantwoordelijk voor je eigen afstuderen /my cents
Eens! Ook docenten hebben recht op vakantie.
Doe wat je niet durft.
pi_128967251
Naja ik ben t wel met MC eens, ze kunnen t toch even mededelen. Mijn begeleider had ook zo'n actie; kondigde twee dagen van tevoren aan dat ie 6 weken weg zou zijn :') heb nog nooit zoveel gedaan in twee dagen :D
Be someone that makes you happy
pi_128967266
Kwak wat een leuk nieuws *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128967281
Deze week iets meer besteed aan de boodschappen. In mijn boodschapptentas zit:

- 2x 150g gehakt
- 1x 20 eieren
- 2 x 400g zv-rijst
- 1x zak handappels
- 1x 500g pitloze witte druiven
- 1x paprikapoeder
- 1x cayenne peper gemalen

Niet boos worden, op mijn manier kun je ook slank blijven. :D
pi_128967282
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:51 schreef Nallie het volgende:
Naja ik ben t wel met MC eens, ze kunnen t toch even mededelen. Mijn begeleider had ook zo'n actie; kondigde twee dagen van tevoren aan dat ie 6 weken weg zou zijn :') heb nog nooit zoveel gedaan in twee dagen :D
Maar zeker als je zelf ook op vakantie gaat en de boel af wil hebben voor september, maak je toch een planning wanneer je wat gaat doen en wat gelezen wil hebben? Dan kan de begeleider aangeven of dat mogelijk is.
pi_128967291
Nou ja, als die docenten wisten dat ze deze zomer zijn scriptie moesten lezen/beoordelen, hadden ze wel kunnen zeggen dat ze met vakantie gingen.

Heeft toch verder niets te maken met wel of geen recht op vakantie?

Maar je had zelf idd er ook even naar kunnen vragen in deze periode MC.

Verder balen natuurlijk.
pi_128967334
Mc wat balen :(

En pfff wat een drukte op het werk weer.. CEO die zich met een project gaat bemoeien als het zo goed als af is en alles moet nu anders. Verklaart wel waarom de dame die het project eerst functioneel aanstuurde ontslagen is :')
  maandag 15 juli 2013 @ 12:55:58 #33
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128967363
ik moet me ook opnieuw inschrijven, maar op zich betaal je dan maar 1 maand collegegeld, toch? die 177 euro heb ik er wel voor over (mijn begeleidster blijkt thuis te zitten met een burn-out, ik had dat ook graag iets eerder gehoord dan op het moment dat ik alles op tijd dacht in te leveren...maar goed, shit happens, nu kan ik met mn scriptie ook iets rustiger aan doen.)
Kwak
pi_128967394
Niet vragen en het niet vermelden, beide hebben een verantwoording. :) Al blijft het vervelend inderdaad.

I'm on a roll. Badkamer ontschimmeld, door de chloor wat hersencellen minder. En de koelkast en vriezer ontijst met een broodmes en vleeshamer, improv... Moeten hier echt een nieuwe koelkast en vriezercombi hebben. Verder nog wat andere meuk...

Nu eten en straks het balkonnetje schoonmaken in de volle zon, dat had ik beter vanochtend kunnen doen. :+
pi_128967484
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Klopt. Misschien naief maar ik ga er niet vanuit dat iedereen 6+ weken vakantie neemt. Zij blijkbaar dus wel. /weeraandeslag
  maandag 15 juli 2013 @ 13:02:53 #36
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128967569
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klopt. Misschien naief maar ik ga er niet vanuit dat iedereen 6+ weken vakantie neemt. Zij blijkbaar dus wel. /weeraandeslag
vaak wordt een deel van die tijd ook gebruikt om eindelijk eens aan het schrijven van onderzoek toe te komen (dat schiet er gedurende de collegeperiode vaak bij in). Weet wel dat mijn begeleidster dat ook deed, die nam maar twee weken vakantie op zich, maar de rest van de zomer keek ze ook geen scripties na.

gelukkig communiceerde ze daar wel goed over...
Kwak
pi_128967656
Ik vind het vooral eigen verantwoordelijkheid. Al zou ik het studenten wel meedelen.

Zo, vandaag weer begonnen met werken. de zomer ligt nog voor me, even een planning gemaakt, en ik heb echt veeeel tijd voordat het semester weer begint. Fijn! Nu die tijd nuttig besteden. Het doel is vooral om aan nieuwe dingen te werken, op een relaxte manier. Fijn gevoel!
pi_128967691
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

Docenten standaard. Wij kunnen namelijk niet op andere momenten dan de ingeroosterde vakanties, verlof opnemen. Dus wij hebben in principe verlof als de studenten 'vrij' hebben (les- en tentamenvrij, kan best zijn dat je dus door bepaalde achterstanden als student in de praktijk geen vrij hebt).

Het zou eerlijk gezegd ook niet in mij opkomen om dat standaard aan studenten mee te delen. Voor mij gevoel weet iedere student dat de school van dan-tot-dan gesloten is, en docenten dus ook niet beschikbaar/bereikbaar.
pi_128967756
Avondeten-lijstje voor deze week:

Ma: biefstuk, aardappelen, boontjes, champignons
Di: pesto-kipreepjes met schelpmacaroni
Woe: Tagliatelle met gehakt, zongedroogde tomaten en courgette
Do: eten we bij mijn ouders
Vrij: kip, aardappelen, boontjes
Za: BBQ/verjaardag M.
Zo: Pasta, spinazie, zalm

Zo boodschappen doen met zn 3tjes. Voor overdag wil ik dagelijks een smoothie gaan maken c_/
pi_128967786
quote:

vergeet je niet extra water te drinken? Zo veel eiwitten eten kan effect hebben op de werking van je nieren :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 15-07-2013 13:16:45 ]
pi_128967891
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[..]

Vriendje zonder baan? Heb wat gemist geloof ik. Gaat zijn werk via opdrachten of zo?
pi_128967899
quote:
Voor jou is dat inderdaad aan de hoge kant he?

Kunnen we wel een 10-kilo-boks doen ;)

Kwak, goed bezig jij! *O* ^O^
pi_128967958
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:52 schreef DefinitionX het volgende:

- 2x 150g gehakt
- 1x 20 eieren
- 2 x 400g zv-rijst
- 1x zak handappels
- 1x paprikapoeder

Slank ja, maar gezond oud....dat is de vraag :P
  maandag 15 juli 2013 @ 13:18:27 #44
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128968039
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Vriendje zonder baan? Heb wat gemist geloof ik. Gaat zijn werk via opdrachten of zo?
Vriendje is nog student :D ik heb een groen blaadje jeweets :7

Nee, seriously, hij is na 2 jaar van studie geswitcht en loopt nominaal, scriptie is af, hij wacht nog op scriptiecijfer en stagecijfer. Hij heeft nu een bijbaan op afroepbasis, en stufi/studielening.

Per 1 september is hij afgestudeerd en dus hard op zoek nu naar iets in de geochemie/geologie/geobiologie. Shell is een optie maar dat is een heel traject, gaat hij ook proberen... er worden elders ook nog wel mensen gezocht, schijnt, vooral als consultant en analyst voor grondmonsters etc. Maar goed, wel spannend dus... we hopen dat hij in NL aan de bak kan, en niet naar UK of Dld ofzo hoeft. Dan zou ik daar na dit schooljaar achteraan verhuizen, en wordt het dit jaar een weekend/vakantierelatie. -O- maar goed, ik kan in principe makkelijker elders werk vinden dan hij - al is het voor mij ook niet simpel nu.

Hij wil dolgraag promoveren, maar dat kan pas na een heel aanvraagtraject en de kans is niet heel groot. Hij gaat daar dit jaar wel aan werken, de aanvraag.
Kwak
pi_128968044
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Slank ja, maar gezond oud....dat is de vraag :P
Gewoon een /care doen.
Ja doei.
pi_128968092
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Docenten standaard. Wij kunnen namelijk niet op andere momenten dan de ingeroosterde vakanties, verlof opnemen. Dus wij hebben in principe verlof als de studenten 'vrij' hebben (les- en tentamenvrij, kan best zijn dat je dus door bepaalde achterstanden als student in de praktijk geen vrij hebt).

Het zou eerlijk gezegd ook niet in mij opkomen om dat standaard aan studenten mee te delen. Voor mij gevoel weet iedere student dat de school van dan-tot-dan gesloten is, en docenten dus ook niet beschikbaar/bereikbaar.
zit natuurlijk verschil tussen universitaire docent en hbo docent, omdat de uni docent vaak maar parttime lesgeeft (ik bijvoorbeeld 20%), en de rest van de tijd onderzoek doet....In tijden dat ik onderzoek doe kan ik ook wel eens een lang weekend opnemen...
pi_128968125
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zit natuurlijk verschil tussen universitaire docent en hbo docent, omdat de uni docent vaak maar parttime lesgeeft (ik bijvoorbeeld 20%), en de rest van de tijd onderzoek doet....In tijden dat ik onderzoek doe kan ik ook wel eens een lang weekend opnemen...
Ah, dacht dat mc hbo-student was.
pi_128968230
MC: succes met je studie. Het is natuurlijk wel wat Coco zei, je weet dat het zomervakantie is. Melden is handig zodat je kunt plannen, maar ik kan me voorstellen dat docenten daar soms niet aan denken. Toch hoop ik dat je lekker verder kunt ^O^

Mijn ongeveer lijstje voor vandaag:

O: twee sneedjes roggebrood met boter en kaas. Thee met soyamelk
T: alleen koffie, want op afspraak. Ik hoop voorlopig mijn laatste werkende maandag. /werken in vrije
tijd :{w
L: groentenstoof van zoete aardappel, wortel en bloemkool, met garam massala en andere kruiden
T: gezonde goed gelukte ananas-kokosmuffin
D: shoarma, coleslaw, vers gemaakt en gebakken aardappels, met ene beetje saus.
T: kruidenthee en pure chocolade
pi_128968261
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Vriendje is nog student :D ik heb een groen blaadje jeweets :7

Nee, seriously, hij is na 2 jaar van studie geswitcht en loopt nominaal, scriptie is af, hij wacht nog op scriptiecijfer en stagecijfer. Hij heeft nu een bijbaan op afroepbasis, en stufi/studielening.

Per 1 september is hij afgestudeerd en dus hard op zoek nu naar iets in de geochemie/geologie/geobiologie. Shell is een optie maar dat is een heel traject, gaat hij ook proberen... er worden elders ook nog wel mensen gezocht, schijnt, vooral als consultant en analyst voor grondmonsters etc. Maar goed, wel spannend dus... we hopen dat hij in NL aan de bak kan, en niet naar UK of Dld ofzo hoeft. Dan zou ik daar na dit schooljaar achteraan verhuizen, en wordt het dit jaar een weekend/vakantierelatie. -O- maar goed, ik kan in principe makkelijker elders werk vinden dan hij - al is het voor mij ook niet simpel nu.

Hij wil dolgraag promoveren, maar dat kan pas na een heel aanvraagtraject en de kans is niet heel groot. Hij gaat daar dit jaar wel aan werken, de aanvraag.
Ah okay.....groen blaadje O+ Omdat hij ook naar het buitenland gaat, dacht ik dat hij al klaar was.

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon een /care doen.
Ook weer zo...
  maandag 15 juli 2013 @ 13:28:08 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128968334
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Ah okay.....groen blaadje O+ Omdat hij ook naar het buitenland gaat, dacht ik dat hij al klaar was.

[..]

Ook weer zo...
hij heeft idd stage gelopen in t buitenland, en we gaan gewoon op vakantie deze zomer want hij heeft alles af :Y
Kwak
pi_128968399
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:52 schreef DefinitionX het volgende:

- 2x 150g gehakt
- 1x 20 eieren
- 2 x 400g zv-rijst
- 1x zak handappels
- 1x paprikapoeder

En groenten?

Net nog even een leuk shirtje van sissy boy opgepikt op het station :9
pi_128968500
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:30 schreef Novem het volgende:

[..]

En groenten?

Net nog even een leuk shirtje van sissy boy opgepikt op het station :9
Paprika poeder is mijn vervanger voor een echte paprika. Verder tomaat en geen andere groente.

Laatste tijd veel meloen op.
pi_128968502
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hij heeft idd stage gelopen in t buitenland, en we gaan gewoon op vakantie deze zomer want hij heeft alles af :Y
Tof ^O^
pi_128968651
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Paprika poeder is mijn vervanger voor een echte paprika. Verder tomaat en geen andere groente.

Ow lawd, grapje toch? :')

Moet je zelf weten natuurlijk, maar zonder groenten kan je dat "gezond" voor slank inderdaad wel schrappen.

Maar dat weet je zelf best, dus ik zeg het ook maar niet meer, succes ermee he ^O^

Oh en on a positive note: de monteur is er over 10 minuten al, dus kan lekker chillen vanmiddag :9
pi_128968731
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef Novem het volgende:

[..]

Ow lawd, grapje toch? :')

Moet je zelf weten natuurlijk, maar zonder groenten kan je dat "gezond" voor slank inderdaad wel schrappen.

Maar dat weet je zelf best, dus ik zeg het ook maar niet meer, succes ermee he ^O^
/geduldig mens O+
pi_128968908
Tomaat is botanisch gezien een fruit, alleen culinair een groente :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128968917
quote:

[..]

Hoe kan paprikapoeder echte paprika vervangen? En alleen tomaat en meloen? Uit hoeveel water bestaat tomaat en meloen en hoeveel aan micronutrienten zit hierin vergeleken met andere groente en fruit?

Je zei verstand te hebben van vitamines en mineralen, waarom blijkt dat niet hieruit? Wat gaat er mis in de omzetting van kennis naar jouw gedrag? Is dat gemis aan kennis? Is dat gemakzucht? Is dat gebrek aan inzicht?

En waarom geen paprikachips ter vervanging van paprika? :+
pi_128968990
Omdat alleen cheese onion de munchies kunnen stillen :{w

"A cow doesn't look half as stoned as it should be for being on grass all the time!"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128969014
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Hoe kan paprikapoeder echte paprika vervangen? En alleen tomaat en meloen? Uit hoeveel water bestaat tomaat en meloen en hoeveel aan micronutrienten zit hierin vergeleken met andere groente en fruit?

Je zei verstand te hebben van vitamines en mineralen, waarom blijkt dat niet hieruit? Wat gaat er mis in de omzetting van kennis naar jouw gedrag? Is dat gemis aan kennis? Is dat gemakzucht? Is dat gebrek aan inzicht?

En waarom geen paprikachips ter vervanging van paprika? :+
Is het gebrek aan inzicht bij jou dat je niet inziet dat ik gewoon 'niet wil' eten zoals jij suggereert?

Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent, maar er zijn mensen die veel weten over dieten, maar ervoor kiezen om een vast eetpatroon te hebben zonder veel groente.
  maandag 15 juli 2013 @ 13:49:49 #60
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128969021
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Voor jou is dat inderdaad aan de hoge kant he?

Kunnen we wel een 10-kilo-boks doen ;)

Kwak, goed bezig jij! *O* ^O^
boks ik mee. Ik wil naar co's huidige gewicht. Als er iemand is die mijn gewicht wil kunnen we ruilen :+
And eternity in an hour.
pi_128969024
Zelfgemaakte zoete aardappel chips van lief. O+ :9
pi_128969039
Tijd voor joggen. :D
  maandag 15 juli 2013 @ 13:50:57 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128969056
quote:

[..]

hahahaha :D
Sorry :@
And eternity in an hour.
pi_128969074
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:50 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

hahahaha :D
Sorry :@
:3
  maandag 15 juli 2013 @ 13:51:59 #65
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128969078
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

boks ik mee. Ik wil naar co's huidige gewicht. Als er iemand is die mijn gewicht wil kunnen we ruilen :+
ik wil dat van jou wel, maar ik denk niet dat co dat van mij wil :P
Kwak
pi_128969110
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128969129
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Is het gebrek aan inzicht bij jou dat je niet inziet dat ik gewoon 'niet wil' eten zoals jij suggereert?

Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent, maar er zijn mensen die veel weten over dieten, maar ervoor kiezen om een vast eetpatroon te hebben zonder veel groente.
Ik stel vragen omdat jij het niet inzichtelijk maakt. Je doet mededelingen hier en dan kan je op een forum vragen verwachten. Waarom heb je dan een vast eetpatroon zonder veel groente?

Impliceer je nu dan ook dan je veel weet over dieten? :)
pi_128969209
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:53 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Ik stel vragen omdat jij het niet inzichtelijk maakt. Je doet mededelingen hier en dan kan je op een forum vragen verwachten. Waarom heb je dan een vast eetpatroon zonder veel groente?

Impliceer je nu dan ook dan je veel weet over dieten? :)
Over dieten weet hij veel ja :Y maar over gezond eten....

shit nu doe ik het weer

/care :P
  maandag 15 juli 2013 @ 13:58:02 #69
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128969282
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik wil dat van jou wel, maar ik denk niet dat co dat van mij wil :P
iemand zoeken die dat van jou wil :P
And eternity in an hour.
pi_128969340
Moeite doen om in een topic waar de focus ligt op 'GEZOND' en 'GROENTE' je lijstjes te posten en te zeiken als je commentaar krijgt omdat jouw lijstjes niet voldoen aan die focus.

En paprikapoeder als vervanging voor paprika? :') Bitch, please :')_! Het is dat je hebt gepost dat je geen 14 meer bent, anders had ik je hoogstens 10 geschat en gedacht 'ach, wat schattig' :')

Oh maar /care was het :)

O+

Lunchtijd :9
Ja doei.
pi_128969386
Jij hebt volgens mij nog nooit gedacht 'ach, wat schattig', Mo :{w :P
pi_128969449
Wel met een ' :') ' erachter :P niet met een ' O+ ' :P
Ja doei.
pi_128969560
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Over dieten weet hij veel ja :Y maar over gezond eten....

shit nu doe ik het weer

/care :P
Eens kijken wat hij te zeggen heeft. :+
pi_128970020
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Ik zag laatst ook dat de gehaktkruiden in de aanbieding waren. Misschien is dat een goede vervanger van je gehakt? Is ook een stuk voordeliger.
pi_128970088
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

wat is jouw gewicht?
pi_128970269
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Moeite doen om in een topic waar de focus ligt op 'GEZOND' en 'GROENTE' je lijstjes te posten en te zeiken als je commentaar krijgt omdat jouw lijstjes niet voldoen aan die focus.

En paprikapoeder als vervanging voor paprika? :') Bitch, please :')_! Het is dat je hebt gepost dat je geen 14 meer bent, anders had ik je hoogstens 10 geschat en gedacht 'ach, wat schattig' :')

Oh maar /care was het :)

O+

Lunchtijd :9
Lol.

Idd.

/care
  maandag 15 juli 2013 @ 14:31:58 #77
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128970349
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat is jouw gewicht?
77 kg ongeveer :P
And eternity in an hour.
pi_128970418
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:31 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Lange vrouw?

Hou ik wel van. :)
  maandag 15 juli 2013 @ 14:36:07 #79
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128970503
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:33 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Lange vrouw?

Hou ik wel van. :)
ik houd niet van mannen die paprika's vervangen door paprikapoeder, sorry ;(
And eternity in an hour.
pi_128970529
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:36 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik houd niet van mannen die paprika's vervangen door paprikapoeder, sorry ;(
Noooooooooooo. My life is doomed, haha.
pi_128971069
Ik ben op zoek naar gladde, 100% naadloze hemdjes/tanktops voor onder dunne zijden en satijnen blouses. In huidskleur en zwart. Niet corrigerend.

Ik kan echt nergens wat vinden, allemaal hebben ze toch wel een ribgebreide boord, of zijn corrigerend.

Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?

Heb al gekeken bij de Bijenkorf, V&D, Hema, Wehkamp, Figleaves.co.uk, Asos.com, Hunkemoller.

[ Bericht 1% gewijzigd door Novem op 15-07-2013 15:00:40 ]
  maandag 15 juli 2013 @ 14:58:01 #82
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128971243
hunkemöller?

http://www.hunkemoller.nl(...)13.html#.UePxxo0xuSo

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Novem het volgende:
Ik ben op zoek naar gladde, 100% naadloze hemdjes/tanktops voor onder dunne zijden en satijnen blouses. In huidskleur en zwart. Niet corrigerend.

Ik kan echt nergens wat vinden, allemaal hebben ze toch wel een ribgebreide boord, of zijn corrigerend.

Heb al gekeken bij de Bijenkorf, V&D, Hema, Wehkamp, Figleaves.co.uk, Asos.com.
Kwak
pi_128971312
quote:
Oh die was ik vergeten er bij te zetten, oops :') Die heb ik in de winkel bekeken, maar daar zit wel een randje stof opgestikt langs de halslijn, dat zie je dan als een horizontale rand door een dunne blouse heen. Thanks!
  maandag 15 juli 2013 @ 15:01:24 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128971346
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Novem het volgende:

[..]

Oh die was ik vergeten er bij te zetten, oops :') Die heb ik in de winkel bekeken, maar daar zit wel een randje stof opgestikt langs de halslijn, dat zie je dan als een horizontale rand door een dunne blouse heen. Thanks!
ik denk dat het niet bestaat... is een klein randje echt zo erg? anders zie je toch ook je beha er doorheen?
Kwak
pi_128971409
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk dat het niet bestaat... is een klein randje echt zo erg? anders zie je toch ook je beha er doorheen?
Ja, daarom wil ook ook zo'n hemdje :D Om die randjes niet te zien. Vind ik niet mooi onder een witte blouse. Ik heb het weleens gezien in Engeland, maar nu kan ik het nergens vinden?

Naadloze shortjes en slips zijn een soort van uitgestanst uit een lap stof en de delen worden met warmte aan elkaar gemaakt, waardoor er geen naden inzitten, van zo'n soort materiaal heb ik ook weleens tanktops gezien, maar nu dus onvindbaar.

Als ik niks vind zal ik er maar mee moeten leven :P
pi_128971420
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:31 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat bijna te licht is voor mij!

Alhoewel...Voor mij betekent dat ook 10 kilo eraf. Of 7, afhankelijk van hoe betrouwbaar m'n weegschaal is.
pi_128971726
ik heb net voor 130 euro 2 jurkjes, 2 rokjes en 2 topjes gescoord! ben benieuwd hoe ze zullen staan!

topjes

jurkjes

rokjes
pi_128971890
Bij een lingeriezaak kijken?
pi_128972029
Bananensmoothie. Zelfgemaakt. Een kleine stap voor de meesten hier, een grote stap voor coco :Y Zelf dingen maken O+
pi_128972048
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef Nallie het volgende:
Bij een lingeriezaak kijken?
Ja, ga ik wel doen, hoopte alleen dat iemand zou zeggen dat ze precies weten wat ik bedoel met merk en winkelnaam erbij :D Bespaart me een hoop gezeul langs lingeriezaken :P
pi_128972050
BIjlezen!

Jagar wat een leuke dingen! Vooral dat topje met die veer vind ik kek!

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Novem het volgende:

Heb al gekeken bij de Bijenkorf, V&D, Hema, Wehkamp, Figleaves.co.uk, Asos.com, Hunkemoller.
Vanilia online heeft dat geloof ik wel! Linkje
pi_128972091
Leuke kleren, trut! :Y
pi_128972198
Er is vannacht een kat in de tuin geweest die een van onze vissen heeft verwond...
Ik baal daar echt ontzettend van, onze katten doen ze nooit iets, dus die vissen verwachten niks van een kat.

Ik houd van katten, maar ze moeten niet de vissen gaan vangen hoor! Hoop dat dat beest in de vijver dondert als hij het nog een keer probeert en nooit meer bij water in de buurt durft te komen :( :r
compact en kleverig.
pi_128972241
Geen idee waar je helemaal naadloze tanktops ed kan halen.

Tot zover mijn nuttige bijdrage.
compact en kleverig.
pi_128972264
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Perruche het volgende:
BIjlezen!

[..]

Cool, dat zijn de beste tot nu toe! Ze hebben wel een piepklein randje, maar ik kan ze altijd proberen. De V-hals is ook wel fijn, niet zo'n horizontale streep over je borst. Heb jij ze ook? Hoe vallen ze?
pi_128972389
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef Novem het volgende:

[..]

Cool, dat zijn de beste tot nu toe! Ze hebben wel een piepklein randje, maar ik kan ze altijd proberen. De V-hals is ook wel fijn, niet zo'n horizontale streep over je borst. Heb jij ze ook? Hoe vallen ze?
Heb ze niet, maar ik heb van Vanilia meestal maat 38!
pi_128972461
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bananensmoothie. Zelfgemaakt. Een kleine stap voor de meesten hier, een grote stap voor coco :Y Zelf dingen maken O+
woei *O*
pi_128972488
Oh en co, jij maat 40? Dat kan ik me niet voorstelllen! Maar gezellig O+

Lijstje vandaag:
O: 2x zuurdesembth: rauwe ham en geitenkaas
L: garnalenkroket met 2 sneden speltbrood, caffe latte
T: 250 gr kwark met lijnzaad
D: kip a la novem met groenvoer - ik denk iets met meiraapjes of kohlrabi
T: perzik met ricotta
pi_128972595
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Perruche het volgende:
BIjlezen!

[..]

Goede tip. Had Novem ook niet kunnen helpen. ben zelf ook altijd op zoek ;(
  Vis een optie? maandag 15 juli 2013 @ 15:45:37 #100
70532 loveli
N
pi_128972614
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:51 schreef Skoap het volgende:
Kwak wat een leuk nieuws *O*
^^^^^^
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 15 juli 2013 @ 15:49:36 #101
70532 loveli
N
pi_128972734
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Novem het volgende:

[..]

Hema al gekeken? Of Trinny & Susannah spul?
crap in = crap out
pi_128972856
Er schijnt iemand bij mij in de sportschool rond te lopen die 220 kg kan bankdrukken. :o
Ik had vandaag de incline bench press en heb die met een brede greep, gewoon met 22,5 kg gedaan. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_128973209
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en co, jij maat 40? Dat kan ik me niet voorstelllen! Maar gezellig O+

Lijstje vandaag:
O: 2x zuurdesembth: rauwe ham en geitenkaas
L: garnalenkroket met 2 sneden speltbrood, caffe latte
T: 250 gr kwark met lijnzaad
D: kip a la novem met groenvoer - ik denk iets met meiraapjes of kohlrabi
T: perzik met ricotta
Gezellig? :P Zo kan je het ook bekijken :+ Ik bedenk me nu wel net dat Esprit groot valt.......dus misschien was ik iets te rigoreus in mijn maatkeuze. Naja, we zullen zien.

Garnalenkroket! :9

Mijn yogales ging oké. In het begin was het wat zweverig en moest ik eerst m'n niezen erg inhouden, wat niet erg hielp om mezelf te vinden, wat ze had gevraagd en daarna kwam een verlate Pakistaanse man meedoen en die nam het in en uitademen nogal serieus en klonk als een olifant met bronchitis, waardoor ik bijna de slappe lach kreeg. Maar de oefeningen waren puik. Mijn enkel ging wel ok, op een paar oefeningen na. Dus die houden we er in, deze les.

En An, je hebt gelijk, ik moet echt beduidend meer water drinken met low carb, anders krijg je hoofdpijn ook!
pi_128973274
Oh ja, Marks en spencer was vroeger een heel goede voor dat soort hemdjes, die hebben toch weer een vestiging in A'dam?

En Kwak aan de minikwaks? :o O+
pi_128973594
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Hema al gekeken? Of Trinny & Susannah spul?
Hema had niet wat ik zocht, van Trinny en Susannah kan ik alleen maar corrigerend ondergoed vinden!

@Co; de M&S in Amsterdam heeft geen lingerie-afdeling, maar ik zie dat hun webshop wel hemdjes heeft, ook naadloze! Helaas zijn de zwarte uitverkocht en de huidskleurige pas vanaf maat 42 :( Maar ik zal ze zeker onthouden! Heb nu de hemdjes van Vanilia besteld, als ze niet zitten kan ik ze weer in de winkel terugbrengen.

Bedankt voor de tips!
pi_128974832
Co, aangezien een 38 mij prima past van esprit, kan ik me niet voorstellen dat jij een 40 nodig hebt :P

Mango daarentegen ;(

Heb deze broek voor 20 (met VVV bon dus eigenlijk gratiesch *O* )

Lijstje vandaag:
O: dubbele boterham pindakaas
L: 3 boterhammen cervelaat
B: lopend naar de stad en terug (5 km heen denk)
T: blikje cola light, sorbetijs ananas :9
D: bami met varkensfiletlapjes, champignons en veel groenters in gembersaus
T: yoghurt

[ Bericht 18% gewijzigd door MevrouwPuff op 15-07-2013 16:58:40 ]
pi_128975466
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Novem het volgende:

[..]

Hema had niet wat ik zocht, van Trinny en Susannah kan ik alleen maar corrigerend ondergoed vinden!

@Co; de M&S in Amsterdam heeft geen lingerie-afdeling, maar ik zie dat hun webshop wel hemdjes heeft, ook naadloze! Helaas zijn de zwarte uitverkocht en de huidskleurige pas vanaf maat 42 :( Maar ik zal ze zeker onthouden! Heb nu de hemdjes van Vanilia besteld, als ze niet zitten kan ik ze weer in de winkel terugbrengen.

Bedankt voor de tips!
Klinkt een rare plek voor die hempjes maar bij de action heb je ze ook! Geen idee hoe ze eruit zien hoor maar heb 't ooit eens gezien bij de 100 nieuwe artikelen.
pi_128975483
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:12 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Klinkt een rare plek voor die hempjes maar bij de action heb je ze ook! Geen idee hoe ze eruit zien hoor maar heb 't ooit eens gezien bij de 100 nieuwe artikelen.
Maar geen naadloze :)
pi_128975499
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:13 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar geen naadloze :)
Niet? Er stond toen van wel want ik wou ze toen zelf ook halen, maar heb er nooit naar gekeken.
pi_128975849
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:13 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Niet? Er stond toen van wel want ik wou ze toen zelf ook halen, maar heb er nooit naar gekeken.
Hier niet iig. Maar assortiment is nogal wisselend, dus eigenlijk is dat lastig zeggen.
pi_128976042
Ik heb dus totaal geen idee wat Novem zoekt?! Beste gok is een hemd, en dan zonder randjes.... Vrouwendingen :{w
pi_128976418
Vrouwendingen O+
pi_128976565
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb dus totaal geen idee wat Novem zoekt?! Beste gok is een hemd, en dan zonder randjes.... Vrouwendingen :{w
Ik hoor je anders nooit over rokjes klagen. O+
pi_128976608
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:50 schreef Nallie het volgende:
Vrouwendingen O+
Maar waarom niet gewoon een schaar pakken en een 3-pack hema-hemdjes nemen en daar de randen van af knippen? zijn nog vaak synthetisch ook, afgeknipte deel brand je dan plat
pi_128976837
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:57 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Ik hoor je anders nooit over rokjes klagen. O+
Dat is dan vooral sexy :P

Kokerrok en een pullups, en je kunt me wegdragen. Hoepeloorbellen erbij en dan kun je AED van de muur roppen..
;').
pi_128976905
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar waarom niet gewoon een schaar pakken en een 3-pack hema-hemdjes nemen en daar de randen van af knippen? zijn nog vaak synthetisch ook, afgeknipte deel brand je dan plat
Geen slecht plan :P Novem?
  maandag 15 juli 2013 @ 18:16:29 #117
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128977098
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kokerrok en een pullups, en je kunt me wegdragen. Hoepeloorbellen erbij en dan kun je AED van de muur roppen..
;').
Nallie heeft geen hoepeloorbellen, volgens mij, helaasch :P.

Ik ga eens eten regelen :9.
And eternity in an hour.
pi_128977111
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nallie heeft geen hoepeloorbellen, volgens mij, helaasch :P.

Ik ga eens eten regelen :9.
Wel in de kast liggen, nooit in mn oren :P
pi_128977601
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Geen slecht plan :P Novem?
Zal le boyfriend leuk vinden, doe ik m'n blousje uit, zit er een gebroken wit rib mannenhemd onder met licht smeulende en samenklonterende zwarte randen :9
pi_128977771
Mijn ongeveer lijstje voor vandaag:

O: twee sneedjes roggebrood met boter en kaas. Thee met soyamelk
T: alleen koffie, want op afspraak. Ik hoop voorlopig mijn laatste werkende maandag. /werken in vrije
tijd :{w
L: groentenstoof van zoete aardappel, wortel en bloemkool, met garam massala en andere kruiden
T: gezonde goed gelukte ananas-kokosmuffin
S: uur en kwartier stoere yoga *O*
D: shoarma, coleslaw, vers gemaakt en gebakken aardappels, met een beetje saus.
T: kruidenthee en pure chocolade
pi_128978069
Ik denk niet dat iemand mij durft te beschuldigen van het eten van weinig groente. Maar voor zover ik weet is groente niet nodig. Fruit wel, dus tomaat is een uitstekende keuze van defenitionX (oid).
Wel leuk dat iedereen de propaganda zo gelooft :D. Eten jullie ook allemaal becel voor een laag cholesterolgehalte?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128978092
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is vannacht een kat in de tuin geweest die een van onze vissen heeft verwond...
Ik baal daar echt ontzettend van, onze katten doen ze nooit iets, dus die vissen verwachten niks van een kat.

Ik houd van katten, maar ze moeten niet de vissen gaan vangen hoor! Hoop dat dat beest in de vijver dondert als hij het nog een keer probeert en nooit meer bij water in de buurt durft te komen :( :r
ik heb een kattenverjaag apparaat gekocht. Werkt perfect!
pi_128978172
lijst
• roomyoghurt met banaan en pitjes
• snel rondje krachtsport (16 x opdrukken, 2 x 15 squat 40 kg)
• slepen met dingen
• middageten: witlofsalade met tonijn uit blik en wat olijfjes, gebakken geraspte aardappel met ham, ei en wat geraspte kaas
• slepen met kruiwagen compost
• 1 pils
• avondeten: 1 plakjes lamsstoofvlees, tuinbonen en peultjes uit eigen tuin
• toe: aardbeien, zwarte bessen en creme fraiche
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128978185
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:49 schreef sigme het volgende:
Ik denk niet dat iemand mij durft te beschuldigen van het eten van weinig groente. Maar voor zover ik weet is groente niet nodig. Fruit wel, dus tomaat is een uitstekende keuze van defenitionX (oid).
Wel leuk dat iedereen de propaganda zo gelooft :D. Eten jullie ook allemaal becel voor een laag cholesterolgehalte?
Volgens mij is het juist andersom.
pi_128978233
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:53 schreef Novem het volgende:

[..]

Volgens mij is het juist andersom.
Oh. Volgens mij niet.
Fruit is natuurlijk ook niet per se nodig, en zeker niet al dat zoete fruit wat we gekweekt hebben. Maar tomaat, paprika, komkommer etc zijn ongeveer het beste wat je kan eten, in mijn optiek.
pi_128978311
Tomaat en komkommer is toch vooral water? Broccoli, paprika, boontjes zijn nog beter dacht ik.
pi_128978670
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:49 schreef sigme het volgende:
Ik las ooit dat groente met name zo gezond was door alles wat er niet in zat 8-)
Dus weinig kcal, geen vet (doorgaans) etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128978671
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:33 schreef Novem het volgende:

[..]

Zal le boyfriend leuk vinden, doe ik m'n blousje uit, zit er een gebroken wit rib mannenhemd onder met licht smeulende en samenklonterende zwarte randen :9
Proest :D
pi_128978684
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:58 schreef the85mc het volgende:
Tomaat en komkommer is toch vooral water? Broccoli, paprika, boontjes zijn nog beter dacht ik.
Ik weet niet wat iedereen toch tegen dat water heeft? Bijna iedereen hamert op Veel Drinken, maar een komkommer is vervolgens een waardeloos ding want veel water. Hmm?
Verder heeft een komkommer gewoon de voedingswaarde van een komkommer. En dat is nogal een prima iets om te eten. En in de verdeling groente/fruit is een broccoli geen fruit, dus minder goed dan die paprika, en boontjes al helemaal niet best voor een mens. Ik eet ze graag hoor, daar niet van.
pi_128978695
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las ooit dat groente met name zo gezond was door alles wat er niet in zat 8-)
Dus weinig kcal, geen vet (doorgaans) etc.
Ja, dat klopt dan weer wel :Y.
pi_128978777
Groente O+ Tomaat O+

Lijstje:

S: 45 min hometrainer
O: appel, kiwi, kwark, yoghurt, chiazaad, kokos
T: koffie verkeerd
L: speltbh gekookt ei, speltbh hummus, gerookte kip en komkommer
T: bakje erwtjes met klein beetje feta
D: blikje tonijn aangemaakt met kwark en mayo, kikkererwten, tomaat, paprika en komkommer, wat pompoenpitjes
T: bakje kwark/yoghurt met druiven

Nom :9
pi_128978986
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet niet wat iedereen toch tegen dat water heeft? Bijna iedereen hamert op Veel Drinken, maar een komkommer is vervolgens een waardeloos ding want veel water. Hmm?
Verder heeft een komkommer gewoon de voedingswaarde van een komkommer. En dat is nogal een prima iets om te eten. En in de verdeling groente/fruit is een broccoli geen fruit, dus minder goed dan die paprika, en boontjes al helemaal niet best voor een mens. Ik eet ze graag hoor, daar niet van.
Komkommer is niet slecht, maar dr zit niet zoveel in. Als je 400 gram groente eet zit je zeker wel vol (de meesten dan...) Dan kun je beter 400 gram aan bonen/paprika of andere groenten eten dan komkommer/sla.
  maandag 15 juli 2013 @ 19:20:28 #133
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128979043
Bonen zijn toch geen groenten maar peulvruchten :?

En idd, groente is het enige wat je onbeperkt kunt eten. Jammer dat ik liever een zak chips heb :'). Vandaag een bekertje chocomel gehad o|O Maar wel een softijsje weerstaan _O_. Voor de rest wel een net lijstje :)
And eternity in an hour.
  maandag 15 juli 2013 @ 19:21:06 #134
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128979055
Ik ga trouwens altijd pas koken als ik honger heb. Ook geen goed idee, eigenlijk :')
And eternity in an hour.
pi_128979081
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Komkommer is niet slecht, maar dr zit niet zoveel in. Als je 400 gram groente eet zit je zeker wel vol (de meesten dan...) Dan kun je beter 400 gram aan bonen/paprika of andere groenten eten dan komkommer/sla.
Ik zou niet weten waarom. 400 gram sla lijkt me niet best, 400 gram boontjes is wel lekker maar niet gezond. 4 ons paprika is wel uitstekend, maar niet per se beter dan 4 ons komkommer. Heeft je lichaam meer behoefte aan vitamine C of aan water, op dat moment? Verschilt.
pi_128979181
waarom zijn boontjes nu weer niet gezond? :o :+
pi_128979198
Ga je dood van.

Jillian zit erop, nu met Mr.Mo naar de loopclub, leuk! *O*
Ja doei.
pi_128979218
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ga je dood van.

Jillian zit erop, nu met Mr.Mo naar de loopclub, leuk! *O*
Dat zal het zijn :Y
pi_128979263
We worden al 100 jaar voor de gek gehouden!! Groente is heul niet gezond :'(
pi_128979311
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:24 schreef An24 het volgende:
waarom zijn boontjes nu weer niet gezond? :o :+
Oh, dat zijn boontjes nooit geweest. Van rauwe bonen ga je serieus dood.
(Van de een wel sneller dan van de ander ;)).

Gedroogde bonen geven gif af, daarom moet je ze weken (en het weekwater weggooien!). Een deel van dat gif krijg je alsnog binnen. Darmen vinden dat niet zo heel fijn - sommige darmen laten dat ook horen.

Bonen zijn wel heel lekker, en bevatten relatief nog best wat calorieen, maar echt gezond is het niet.
pi_128979332
Even m'n sperzieboontjes purgeren en een stuk galiameloen er in douwen dan maar :9~
pi_128979358
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dat zijn boontjes nooit geweest. Van rauwe bonen ga je serieus dood.
(Van de een wel sneller dan van de ander ;)).

Gedroogde bonen geven gif af, daarom moet je ze weken (en het weekwater weggooien!). Een deel van dat gif krijg je alsnog binnen. Darmen vinden dat niet zo heel fijn - sommige darmen laten dat ook horen.

Bonen zijn wel heel lekker, en bevatten relatief nog best wat calorieen, maar echt gezond is het niet.
Je weet het mooi te vertellen :D
pi_128979374
Oh noes!?! En naar wie moet ik kijken om te weten wat ik wel moet eten?

Onderwijl geniet ik van curry met boontjes, courgette en broccoli :9
pi_128979466
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef anna82 het volgende:
Oh noes!?! En naar wie moet ik kijken om te weten wat ik wel moet eten?

Onderwijl geniet ik van curry met boontjes, courgette en broccoli :9
Als je je er in zou willen verdiepen moet je zelf lezen en denken. En kiezen, haha. Niet naar iemand kijken om te weten wat je wel moet eten.
  maandag 15 juli 2013 @ 19:36:56 #145
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128979541
Ik eet wel gewoon niets meer dan :{w.
And eternity in an hour.
pi_128979557
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je je er in zou willen verdiepen moet je zelf lezen en denken. En kiezen, haha. Niet naar iemand kijken om te weten wat je wel moet eten.
Gelukkig zie ik aan de Pi dat mijn cynische ondertoon opgepikt werd?
  maandag 15 juli 2013 @ 19:42:52 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128979723
Waar kan ik dan info lezen die jou stelling bewijst sigme?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128979741
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:36 schreef _Dido_ het volgende:
Ik eet wel gewoon niets meer dan :{w.
Dan was je in elk geval niet te dik. Ok: en dood, maar kniesoor die daarop let.
pi_128979787
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
jouw.

Welke stelling? Dat groente niet nodig is? Bezie de eskimo's.
Dat bonen een niet zo gezond stofje bevatten? Kan ik wel even opzoeken.
Of nog een andere stelling?
pi_128979801
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Onder andere de voedingszandloper. Daar staat in dat eigenlijk alle groenten giftig zijn, maar dat ons lijf van die fijne enzymen aanmaakt die de stofjes omzetten en je daardoor juist wel groenten kunt eten. Dat kunnen heel veel dieren dus niet.....daarom eten er veel vlees.
pi_128979805
Het klopt inderdaad dat bonen een bepaald zuur bevatten dat schadelijk is voor mensen. Dit kan geneutraliseerd worden door de bonen te weken en koken.
pi_128979840
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Onder andere de voedingszandloper. Daar staat in dat eigenlijk alle groenten giftig zijn, maar dat ons lijf van die fijne enzymen aanmaakt die de stofjes omzetten en je daardoor juist wel groenten kunt eten. Dat kunnen heel veel dieren dus niet.....daarom eten er veel vlees.
Wat zijn we toch geweldige creaties O+
pi_128979874
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:47 schreef Novem het volgende:

[..]

Wat zijn we toch geweldige creaties O+
psies O+
pi_128979951
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:45 schreef Novem het volgende:
Het klopt inderdaad dat bonen een bepaald zuur bevatten dat schadelijk is voor mensen. Dit kan geneutraliseerd worden door de bonen te weken en koken.
Grotendeels ;).
  maandag 15 juli 2013 @ 19:58:24 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128980199
Ach, van leven ga je ook dood.
Maar mijn gezond verstand zegt dat voor mijn lijf een afwisselend eetpatroon met veel groente de beste keuze is.
pi_128980259
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

;').
Een man die weet wat hij wil. :P
pi_128980447
Halve mijl hinkelen met een half kilo spare-ribs in je mond haalt in ieder geval niets uit :{ damnit! }:|
pi_128981013
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Een man die weet wat hij wil. :P
  maandag 15 juli 2013 @ 20:24:44 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128981156
pi_128982267
http://www.joop.nl/opinie(...)t_wonderzaad_quinoa/

Ik zou vooral mijn quinoa bij de dierenwinkel blijven halen :+
pi_128982499
O: beetje cocopops
T: 1/3 a 1/2 makreel
L: smoothie banaan
T: broodje ham
D: biefstuk, champignons
T: handje cashews

Los van de cocopops vanochtend (due to erg slechte planning qua boodschappen), ben ik best tevreden :)

Geen idee wat het aan Kc is, was van plan daar in eerste instantie niet mee bezig te zijn. Niet snoepen, gezonde(re) alternatieven voor O/T/L/D en dadelijk nog wat meer lichaamsbeweging om mee te beginnen :Y
  maandag 15 juli 2013 @ 20:54:11 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128982565
Zelfkannibalisme :o Cocopops eet cocopops!
  maandag 15 juli 2013 @ 20:57:29 #163
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128982701
Aangepast lijstje

T- 1 volkoren boterham met 2 3 plakjes gebr. fricandeau
L- bos radijs, tien wortels, halve komkommer, minikomkommers van de turk O+ dressing van 1 eetl. olie, zout en peper + 25 gr ongebrande gemengde ongezouten noten (paranoot, amandel, hazelnoot, walnoot en pecan)
T- een appol
T- een ijsje van 1 bolletje in de stad O+ ferrero rochersmaak
T- een festini peer O+
T- een appol
Kwak
  maandag 15 juli 2013 @ 20:58:05 #164
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128982728
Oh, en Co, nog niet nu meteen minikwaks hoor! eerst maar eens wat vetrollen eraf en wat geld op de bank.
Kwak
pi_128982954
Wet van Murphy doorbroken!

1 van mijn tentamens gehaald EN een nieuw huisje geregeld, onder voorbehoud dat het verkocht gaat worden binnen 1 maand, maar dat betwijfel ik *klopt af* .

Nu nog even scriptie afronden :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128983444
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:03 schreef Californium het volgende:

1 van mijn tentamens gehaald EN een nieuw huisje geregeld, onder voorbehoud dat het verkocht gaat worden binnen 1 maand, maar dat betwijfel ik *klopt af* .

*O*
pi_128984067
En nu heb zit ik lekker aan mijn uitsmijtertje met kaas en kan er idd een voorzichtige *O* van af. *O*
pi_128984393
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:03 schreef Californium het volgende:

duimen dan!
Waar staat het huis? :P
pi_128984691
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

duimen dan!
Waar staat het huis? :P
Het staat in Groningen (gaan huren onder de leegstandwet) :+, ik hoop dat we niet nog verder hoeven te zoeken want de huidige staat in Nijmegen :P
pi_128985251
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef Californium het volgende:

[..]

Het staat in Groningen (gaan huren onder de leegstandwet) :+, ik hoop dat we niet nog verder hoeven te zoeken want de huidige staat in Nijmegen :P
Wat een eind! Gaat dat lukken met studie enzo?
pi_128985407
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat een eind! Gaat dat lukken met studie enzo?
Dat is zeker een eind (vandaag bijna 6 uur in de trein gezeten :'))! Maar ik ben bijna klaar met de studie ( 2 weken) en heb een baan aangeboden gekregen daar, dus vandaar de verhuizing ;). O+ studeert hier nu aan de RU en gaat overstappen op een (pre-)master aan de RUG. *O*
pi_128985741
Feli! Waar in Groningen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 juli 2013 @ 22:16:10 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128986189
Zo. Thuis. Moe. En slecht gegeten.

O. Havermout en boterham kaas
T. 250 gram kwark
L. Boterham hagelskag, pindakaas, rookvlees, 2 onbijtkoek margarine
T. 300 gram wortels
D. Patat met, gerookte kip, halve appel, sla
T. 2 kaasstangen

Nu zin in ijs, borrel en troep, maar voel me ook dik.
pi_128986217
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Feli! Waar in Groningen?
Als je de exacte locatie wil weten kan ik je de Link van funda pm-en, maar het zit in Groningen-noord volgens mij. Redelijk dicht bij Zernike :)
pi_128986310
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Californium het volgende:

[..]

Als je de exacte locatie wil weten kan ik je de Link van funda pm-en, maar het zit in Groningen-noord volgens mij. Redelijk dicht bij Zernike :)
Ben wel benieuwd! Ik heb zo'n beetje overal in Groningen wel al gewoond inmiddels. ;).
pi_128986462
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd! Ik heb zo'n beetje overal in Groningen wel al gewoond inmiddels. ;).
Je hebt PM! Woon je er nog steeds?
pi_128986538
God wat nu weer, groente ook al ongezond? Oi oi oi oi allemaal toch weer aan de hamburgers met brood dan!

Anyway, eindstand:

O: 2 zuurdesem bth: kaas en rauwe ham
T: koffie verkeerd
L: 2 garnaalkroketjes en 2 speltbth
T: kwark met lijnzaad
B: 40 min fietsen
D: kippenpoot uit de oven + de helft van een salade van 3 wortels, halve kohlrabi, groene paprika en edamameboontjes, kerstomaatjes met tahindressing
T: 2 perziken met 1 el ricotta

Tevreden!
pi_128986796
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Thuis. Moe. En slecht gegeten.

O. Havermout en boterham kaas
T. 250 gram kwark
L. Boterham hagelskag, pindakaas, rookvlees, 2 onbijtkoek margarine
T. 300 gram wortels
D. Patat met, gerookte kip, halve appel, sla
T. 2 kaasstangen

Nu zin in ijs, borrel en troep, maar voel me ook dik.
Kan ook zijn dat je vocht vasthoudt he Tink, de temperatuur helpt ook niet mee :+
pi_128987605
Het leven is best mooi O+. Net heerlijk wijn gedronken en gekletst met een vriendin van de middelbare school, leuke vrienden waarmee ik morgen weer lekker in het park ga BBQ'en, een toezegging van de studentdecaan dat ik extra studiefinanciering ga krijgen, een ijzersterke aanbevelingsbrief geschreven door mijn huidige supervisor waar ik een beetje stil van word omdat dit mij zomaar beurzen kan gaan opleveren en hij blijkbaar echt enthousiast over mij is en vandaag ook nog eens heerlijk gesport en mezelf afgemat in de sportschool. En we hebben zon, aardbeien, vlees met een rooksmaak en bijna vakantie. Wat wil een mens nog meer O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128988120
Je doet je sig eer aan: go Chico! :D

Ik hoor een mug dus ik slaap niet voordat deze gekilled is. En garde!

En een *O* voor de zomer.
pi_128988177
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Chicolate het volgende:
Het leven is best mooi O+. Net heerlijk wijn gedronken en gekletst met een vriendin van de middelbare school, leuke vrienden waarmee ik morgen weer lekker in het park ga BBQ'en, een toezegging van de studentdecaan dat ik extra studiefinanciering ga krijgen, een ijzersterke aanbevelingsbrief geschreven door mijn huidige supervisor waar ik een beetje stil van word omdat dit mij zomaar beurzen kan gaan opleveren en hij blijkbaar echt enthousiast over mij is en vandaag ook nog eens heerlijk gesport en mezelf afgemat in de sportschool. En we hebben zon, aardbeien, vlees met een rooksmaak en bijna vakantie. Wat wil een mens nog meer O+.
Dat klinkt heerlijk O+
pi_128988369
Je suis daccord, ich verstantest nur ein bisschen das leben, and my knowledge of other languages is rather short.

Maar ben het eens. :)
pi_128988585
Ik heb Inglorious Basterds op staan, ik weet niet meer in welke taal ik raaskal :@
pi_128988620
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Je suis daccord, ich verstantest nur ein bisschen das leben, and my knowledge of other languages is rather short.

Maar ben het eens. :)
Con qui?
pi_128988693
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb Inglourias Basterds op staan, ik weet niet meer in welke taal ik raaskal :@
Hans Lada, brrrrrrr. Bondzijorrrrrno!
pi_128989117
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

Con qui?
Ik ga even de halve wereld beledigen met halfslachtig Spaans...

Esto mon person una grande liefhebber les langues dificille. Je une eikel.
pi_128989229
Dit was dan ook nog grotendeels niet-Spaans :')
pi_128989878
Wat fijn Cali! Ik moet even wat scriptiemojo ergens vandaan zien te halen. De wil is er, maar het lukt me gewoon niet iets goeds neer te zetten. Zal wel weer last-minute-stressen worden :%

Hardlopen was weer fijn O+

En ik doe het goed op groenten, en merk het meteen aan m'n lijf en zelfs humeur als ik een tijdje te weinig groenten op heb. Dan snel weer ladingen broccoli, paprika, wortels, etc. naar binnen werken. Nom. _O_ Dus daar ga ik gewoon mee door. O+ groenten O+ en ze zijn nog 's lekker ook O+ En sperziebonen! _O_ Nom!

Wel raken m'n darmen altijd over de zeik van falafel/kikkererwten, maargoed, ook dat is te lekker om te laten staan... :P
Ja doei.
pi_128990110
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ga even de halve wereld beledigen met halfslachtig Spaans...
Echt he :D Ik lees dit en herinner me mijn nachtmerrie van vannacht: ik moest een tentamen Spaans nog herkansen om mijn diploma te halen. Dat werd problematisch, aangezien ik nog nooit een les had gevolgd.

De hele dag het gevoel gehad dat iets niet klopte, dat ik iets nog moest doen, heel irritant. En nu weet ik ineens weer wat er was :D :+
  maandag 15 juli 2013 @ 23:55:09 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128990648
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:46 schreef Chicolate het volgende:
*O* O+

Ik heb lekker rondgekacheld met de mister vandaag en een nieuw boek en kattenkommetjes (met lucky cats!) gescoord bij een Aziatisch winkeltje :D

Deze! :D
  dinsdag 16 juli 2013 @ 07:19:53 #192
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128995633
Mogguh :W

Net weer gelopen, wat dingetjes anders gedaan en het ging écht soepel, beetje alsof ik zweefde :') Kwam ook veel zachter terecht dan eerder. Nu al zin in donderdag om de nieuwe techniek verder te testen.

Nu aan de Griekse yoghurt :9
And eternity in an hour.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 07:28:49 #193
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128995682
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O* O+

Ik heb lekker rondgekacheld met de mister vandaag en een nieuw boek en kattenkommetjes (met lucky cats!) gescoord bij een Aziatisch winkeltje :D

[ afbeelding ]
Die zijn leuk O+
And eternity in an hour.
pi_128995732
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O* O+

[ afbeelding ]
Hoe cute! <3 O+
pi_128996024
Morning.

O - griekse yoghurt/lijnzaad/aarbeien & bessen/pindakaas
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 kaas. Tom & kom.
T - 25 gram amandelen
D - thais, een soepie en hoofdgerecht denk ik
T - stuk meloen, als ik nog zin heb
pi_128996142
Wat een leuke kommetjes Maria! O+

Tijd voor een planning:
O: bak kwark met wat frambozen en een handje all bran + groot glas sap en koffie verkeerd
B: 30 km fietsen
T: banaan, flesje ijsthee
L: Ergens in Rotterdam
B: weer 30 km fietsen (hopelijk verdwaal ik niet, dan wordt het verder)
T: flesje sportdrank, stuk roggeknar
D: iets met spinazie denk ik. En zoete aardappel.

[ Bericht 3% gewijzigd door HenkPietKlaasWim op 16-07-2013 08:36:50 ]
Doe wat je niet durft.
pi_128996454
Morning!

Leuk Maria :D
Henk, houd je je nou ook een beetje aan dit soort lijstjes?

Mijn planning, hoop dat ik me eraan houd :')
O: 2 grote zuurdesem bth: rauwe ham en kaas
T: banaan, perzik
L: salade en koffie verkeerd
T: kwark met lijnzaad
D: soep met witte bonen, cavolo nero, spek, wortel, meiraap
T: 2 perzik met ricotta

S: 40 minuten fietsen + een lesje RPM
pi_128996491
Morning :)

Dan ben je de 1e afspraak bij de huisarts, zit je alsnog een half uur te wachten :')
pi_128996527
De laatste tijd wel Perr! :D
Geloof dat ik iig de "normale porties eten" knop weer heb gevonden.
Daarbij is de "ik wil nu én een zak drop en daarna een zak chips leegeten" knop uitgezet.
En mn bewegen/sporten flow gaat ook goed, dus in theorie zou het ooit goed moeten komen. :P *O*

Owja, huisarts, morgen even bellen voor een afspraak. Ik heb al bijna een week last van slapende vingerkootjes aan mn linkerhand. Heel raar en naar gevoel.
Doe wat je niet durft.
pi_128996545
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:57 schreef Nallie het volgende:
Morning :)

Dan ben je de 1e afspraak bij de huisarts, zit je alsnog een half uur te wachten :')
Soms hebben ze dan ook gewoon de deur open en kun je ze zien koffieleuten. :P
  Vis een optie? dinsdag 16 juli 2013 @ 09:12:07 #201
70532 loveli
N
pi_128996716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, huisarts, morgen even bellen voor een afspraak. Ik heb al bijna een week last van slapende vingerkootjes aan mn linkerhand. Heel raar en naar gevoel.
Alle vingers of alleen een paar? Zenuwen pink en ringvinger lopen langs een andere wervel dan de rest. Als ik het fout heb, corrigeert Muf me wel.
crap in = crap out
pi_128996820
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Alle vingers of alleen een paar? Zenuwen pink en ringvinger lopen langs een andere wervel dan de rest. Als ik het fout heb, corrigeert Muf me wel.
Alleen ringvinger en pink. Sinds woensdagavond.

Hmmm.... kan natuurlijk ook even langs fietsen bij Mufasa. :P :D
Doe wat je niet durft.
pi_128996843
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Drie zenuwen voor de hand, 5e en buitenkant 4e door een, binnenkant 4e, 3e en tweede de ander en de rest de rest :)
Deze komen voort uit twee verschillende wervelaftakkingen.
zo kan je goed localiseren waar het probleem zit.

Edit: lijkt ulnarisprobleem 'als het telefoonbotje' kan een reden achter zitten, vaak een onschuldig, vervelend kwaaltje. Andere houding, muis en oftoetsenbord kunnen vaak ook helpen.
pi_128997003
Dat heb ik wel vaak, dan moet ik om de zoveel tijd m'n vingers wakker schudden en het toetsenbord naar me toe trekken zodat m'n elleboog niet op het bureau leunt.
pi_128997030
Had je trouwens je docu target al gehaald, HPKW?! Zo nee, deze is leuk:
pi_128997091
Ik heb het de hele dag, ook als ik wakker word en als ik sta te koken en als ik een boek lees etc.
Dat maakt het ook zo irritant. :D
Iemand goed aan mn arm laten trekken, zou dat kunnen helpen? :D

Ik ga trouwens goed met mn docu's V1z! :D Tnx, zal deze ook eens bekijken. Er zijn veel leuke docu's te vinden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_128997130
Vakantie gepland/ geboekt 8-)
pi_128997154
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:36 schreef Perruche het volgende:
Vakantie gepland/ geboekt 8-)
nice! waarheen?
Ja doei.
pi_128997200
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nice! waarheen?
Verweggistan :9
pi_128997250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat tof O+ ( na dm :P ) O+ ben benieuwd hoe je 't gaat vinden! Staat hier ook nog op de wish-list..
Ja doei.
pi_128997402
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat tof O+ ( na dm :P ) O+ ben benieuwd hoe je 't gaat vinden! Staat hier ook nog op de wish-list..
Oh echt? Ik dacht dat jij het niets zou vinden! Maar heb er wel veel zin in. Iets te kort naar mijn mening maar komt omdat we in het voorjaar een lange reis willen maken (3 weken) dus even vakantiedagen sparen!
pi_128997416
Zolang het geen strandvakantie is vind ik alles al snel tof :P
Ja doei.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:54:46 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128997520
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang het geen strandvakantie is vind ik alles al snel tof :P
So true.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128997590
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

ben ook benieuwd! Ik wil ook weer eens op een echte vakantie.

Half augustus mag ik naar een bruiloft in Nederland. Ben ik nou gek dat ik het stom vind dat ik alleen op het feest 'mag' komen? Vlieg ik hiervandaan, moet ik een hotel alleen maar voor een feest waar je het bruidspaar eigenlijk helemaal niet spreekt....
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:58:44 #215
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128997605
Verweggistan O+

En ik zou nog weleens een echte strandvakantie willen doen. Op Curaçao of Hawai. Hagelwitte stranden, prachtige blauwe zee, cocktails, boeken... Paradijs O+

Nu wil ik ook weer op vakantie :'). Heel misschien in het najaar een weekje. Maar even kijken :)
And eternity in an hour.
pi_128997611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Half augustus mag ik naar een bruiloft in Nederland. Ben ik nou gek dat ik het stom vind dat ik alleen op het feest 'mag' komen? Vlieg ik hiervandaan, moet ik een hotel alleen maar voor een feest waar je het bruidspaar eigenlijk helemaal niet spreekt....
Nee, ik vind dat niet gek. :N je komt potdomme helemaal uit Zweden! :o
Ja doei.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:59:23 #217
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128997623
Oh en opwaaiende jurkjes op de fiets zijn irritant :(
And eternity in an hour.
pi_128997625
quote:

[..]

Hangt er beetje vanaf hoe close jullie zijn denk ik. Sommige mensen doen de ceremonie echt heel kleinschalig. En aan jou de keus of je uiteindelijk de moeite wil doen natuurlijk. Misschien combineren met iets anders?
pi_128997782
quote:

[..]

Ja ik vind dat stom, maar ik vind die hele bruiloftcultuurceremonie enzo normaal gesproken nogal vreemd. In het hypothetische geval dat ik zou trouwen zou ik liever iedereen uitnodigen voor de hele dag, en dan alleen mensen die echt dichtbij staan dan zo'n stomme verdeling :').
pi_128997832
Vroeger met mensen die aan onthouding deden is het eigenlijk helemaal raar.
"Jeuj! Laten we vieren hoe jullie vanavond sex gaan hebben! *O*" :')
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:10:33 #221
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128997864
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:08 schreef V1z0R het volgende:
dat is niet iets van vroeger hoor :P
And eternity in an hour.
pi_128997883
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Drie zenuwen voor de hand, 5e en buitenkant 4e door een, binnenkant 4e, 3e en tweede de ander en de rest de rest :)
Deze komen voort uit twee verschillende wervelaftakkingen.
zo kan je goed localiseren waar het probleem zit.

Edit: lijkt ulnarisprobleem 'als het telefoonbotje' kan een reden achter zitten, vaak een onschuldig, vervelend kwaaltje. Andere houding, muis en oftoetsenbord kunnen vaak ook helpen.
^^

@HPKW, ik kan wel een tractie uitvoeren, maar dan ben ik bang dat je arm eraf ligt. :+

Trouwens nog een leuke conditioneringsoefening: loopband op een incline en je dan afzetten zodat jij de loopband aandrijft. Zo kun je sprinten tegen weerstand, en dan intervallen. Ging gister kapot na mijn beentraining na dit. :D
pi_128997889
quote:
Alsof ze daar de fut nog voor hebben :')

Of nou ja, misschien waren die feestjes een stuk braver en minder vermoeiend? :')
Ja doei.
pi_128997924
Is toch vrij gebruikelijk Jagär? Kleine groep vrienden en familie zijn daggasten en op het feest komen alle vrienden en familie. Tenminste, zo waren alle bruiloften die ik heb meegemaakt iig.

Maar wanneer ben je in NL? Ik heb nog een boek voor je. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:11 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

^^

@HPKW, ik kan wel een tractie uitvoeren, maar dan ben ik bang dat je arm eraf ligt. :+

Trouwens nog een leuke conditioneringsoefening: loopband op een incline en je dan afzetten zodat jij de loopband aandrijft. Zo kun je sprinten tegen weerstand, en dan intervallen. Ging gister kapot na mijn beentraining na dit. :D
Ok, ik ga morgen wel naar mn huisarts. :P
Nu fietsen, anders ben ik straks nog te laat voor mn lunchdate. :D
Doe wat je niet durft.
pi_128997936
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alsof ze daar de fut nog voor hebben :')

Of nou ja, misschien waren die feestjes een stuk braver en minder vermoeiend? :')
Die kringen staan niet echt bekend om hun exorbitante gedrag nee :P
pi_128997966
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

dat is niet iets van vroeger hoor :P
Niet :?

Ik ken maar 2 personen van mijn leeftijd die gewacht hebben maar die zijn getrouwd op hun 18e...
pi_128997985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ken maar 2 personen van mijn leeftijd die gewacht hebben maar die zijn getrouwd op hun 18e...
Wel eens naar de EO-jongerendag gekeken en hoeveel mensen daar heen gaan?
Ja doei.
pi_128998001
Niemand zegt dat die niet cheaten :P

Sex :9
pi_128998002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"Ik heb het nog nooit gedaan" kijken ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_128998087
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:58 schreef _Dido_ het volgende:
Verweggistan O+

En ik zou nog weleens een echte strandvakantie willen doen. Op Curaçao of Hawai. Hagelwitte stranden, prachtige blauwe zee, cocktails, boeken... Paradijs O+

Nu wil ik ook weer op vakantie :'). Heel misschien in het najaar een weekje. Maar even kijken :)
Ik zat in Afrika 4 dagen in een resort aan de oceaan. Privéstrand etc. Maar het was niet superwarm, en in de buurt waren veel te veel leuke dorpjes en historische plaatsen (slavenforten van de Nederlanders) waardoor ik uiteindelijk geen minuut aan het strand heb gelegen :+.
quote:
Vaak niet eens, ze waren na de bruiloft veel te moe dus die seks kwam toch een paar dagen later pas :P.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wel eens naar de EO-jongerendag gekeken en hoeveel mensen daar heen gaan?
Je zal je eens verbazen wat voor verhalen je krijgt als je op vakantie gaat met christenen. De meesten waren losbandiger (met zowel drank als seks) dan ik :+. Er lopen daar ook genoeg tienermoeders rond (ik ken er zelfs eentje die geen voorlichting had gehad, en opeens zwanger was, omdat ze geen idee had dat je van seks zwanger wordt).
pi_128998226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Chicolate het volgende:

Je zal je eens verbazen wat voor verhalen je krijgt als je op vakantie gaat met christenen. De meesten waren losbandiger (met zowel drank als seks) dan ik :+. Er lopen daar ook genoeg tienermoeders rond (ik ken er zelfs eentje die geen voorlichting had gehad, en opeens zwanger was, omdat ze geen idee had dat je van seks zwanger wordt).
Wut wut?? :D _O- en :{
pi_128998236
Dat is wel intens triest, eigenlijk. Hoe dacht ze dan dat ze zwanger werd? Door bidden?
Ja doei.
pi_128998275
Mijn nichtje idem, slechte voorlichting plus taboe maakt net geen tienermoeder.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_128998290
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is wel intens triest, eigenlijk. Hoe dacht ze dan dat ze zwanger werd? Door bidden?
Op de knietjes wordt je juist niet zwanger, Mo :P
pi_128998292
En dan in de kerk schuld bekennen om daarna gezamenlijk in het huwelijk te treden, waarbij dan ook groot feest wordt gevierd.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:39:37 #236
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128998505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Op de knietjes wordt je juist niet zwanger, Mo :P
vriendin van mij vertelde vroeger op de basisschool dat haar nichtje dmv een blowjob was verwekt. Wist ik toen veel :')

In GoT is de eerste nacht ook een hele happening waar iedereen zich mee bemoeit :')
And eternity in an hour.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:40:48 #237
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128998532
En idd, de grootste boeven zaten op het Gomarus in Groningen. Christelijk, hoepel toch op :')
And eternity in an hour.
pi_128998678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hangt er beetje vanaf hoe close jullie zijn denk ik. Sommige mensen doen de ceremonie echt heel kleinschalig. En aan jou de keus of je uiteindelijk de moeite wil doen natuurlijk. Misschien combineren met iets anders?
ze was dit weekend een heel weekend hier op bezoek. We zijn geen beste vriendinnen, maar wel goede vriendinnen...

En natuurlijk, aan mij de keus. Ik wil er graag bij zijn, ook omdat het een kans is om iedereen te zien...Maar, ik vind het gek dat je verwacht dat mensen dat doen. Als ik ooit ga trouwen wil ik inderdaad geen eerste en tweede rangs vrienden creeren door te zeggen 'jij mag er overdag bij zijn en jij niet'.

Ik zei al tegen de Duutser: als we het niet kunnen betalen om iedereen uit te nodigen voor het eten doen we gewoon een potluck!
pi_128998698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is toch vrij gebruikelijk Jagär? Kleine groep vrienden en familie zijn daggasten en op het feest komen alle vrienden en familie. Tenminste, zo waren alle bruiloften die ik heb meegemaakt iig.

Maar wanneer ben je in NL? Ik heb nog een boek voor je. :D

[..]

Ok, ik ga morgen wel naar mn huisarts. :P
Nu fietsen, anders ben ik straks nog te laat voor mn lunchdate. :D
Is ook gewoon in NL, en dat weet ik ook. Ik kan het me ook voorstellen, als iedereen op max 2 uur rijden woont. Maar, dit weekend kost me dus bijna 300 euro. Ach ja...

En, tis het laatste weekend in Augustus!
pi_128998759
Wij hadden een tweesplitsing gemaakt, omdat we geen mensen tussendoor weg wilden sturen. Zo van 'nou, we zijn getrouwd, nu moeten jullie weg, gaan wij eten en dan mogen jullie daarna weer terugkomen!'

Gewoon een hele groep voor de hele dag en nog een groep voor alleen 't feest. En als mensen daar niet voor wilden komen begrepen we dat ook. Topdag gehad, leuke verhalen nog steeds en we voelen ons naar niemand toe schuldig. Alleen een beetje naar mezelf, omdat ik m'n oma nog had uitgenodigd, iets wat ik achteraf niet had moeten doen :')
Ja doei.
pi_128999252
Over huwelijken gesproken, lief en ik zijn vandaag 3 jaar getrouwd ^)

Mijn lijstje voor vandaag:

O: omelet
T: kwark met hazelnootpasta
L: gemengde salade avec le oO<
T: kleine havermoutshake
D: bbq met de familie, dus vlees :Y) en als toetje wil ik roasted cherry brownies maken
T: kwark
pi_128999771
Win! ik wilde net me kapot eten aan katja yoghurtgums maar heb een appel genomen!
pi_128999837
Feli Aurum! Wij volgende week :o :+
Ja doei.
pi_128999844
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:
Win! ik wilde net me kapot eten aan katja yoghurtgums maar heb een appel genomen!
_O_
Ja doei.
pi_128999913
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Feli Aurum! Wij volgende week :o :+
3 jaar al volgende week? Daar zat ik net over na te denken, hoe lang dat geleden was.....
pi_128999930
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

3 jaar al volgende week? Daar zat ik net over na te denken, hoe lang dat geleden was.....
Ja! Gaat hard! :o
Ja doei.
pi_129000068
Drie jaar ja? Ergens voelt het als veel langer geleden. Relatie met m'n ex was toen net uit, woonde voor het eerst helemaal alleen, kende Baard nog niet... Alles is zo anders nu. :o.

Feli natuurlijk, aurum en Muf. *O*.
pi_129000118
DM, Pruusj?
Gefeliciteerd Aurum!

Gisteren:
L: salade van kropsla, half blikje tonijn in olijfolie, ui en dressing geitenkaas, ui, ei, 2 plakjes uitgebakken ontbijtspek, balsamico-azijn en wat olijfolie
T: gekookt eitje stukjes gerookte makreel tijdens het fileren. :9
T: wodka met stukje biefstukworst en een paar baconknabbels
T: indien honger nog een paar eetlepels creme fraiche met limoensap stukje kiprollade

Kcals: 1650. Afgevallen 300 gram.

Vandaag:
O: gekookt eitje verdeeld over 5 gram baconknabbels. Stukje kiprollade (30 gr). 15 gram belegen kaas.
L: Tomaat met mozzarella, basilicum en ui
T: stukje kiprollade
T: wodka, baconknabbels met gerookte makreel
D: gegrilde reuzengarnalen met ailoli. Wat gewokte groenten: sperzieboontjes, ui, chinese kool, pepers
T: misschien nog wat limoencreme fraiche (dat neem ik eiks alleen indien trek in zoet, tot nog toe niet gehad)
pi_129000722
Gefeliciteerd Aurum!

Gister:
O: Kwark met noten, zonnebloempitten en honing
T: Stukje kaas
T: paar aardbeien
T: handje noten
T: paar stukjes wortel, bleekselderij, radijsje
T: paar slokjes cola Cherry / ice tea (O+ had daar erg veel zin in)
L: flinke bak kikkererwten, tonijn, tomaat, komkommer, augurk, likje mayo :9 (was erggg lekker!) .
T: paar druiven
T: handje pinda's
D: uitsmijter met kaas
T: kwark met aardbeien
T: glas rode wijn

Vandaag:
O: Kwark met noten, banaan, zonnebloempitten
T: paar gedroogde abrikozen
T: halve paprika
L: ?
D:?

Ben toch blij dat ik wat tonijn heb gegeten, nam de honger wat weg. Misschien toch vaker wat vis eten...
pi_129000743
Er kan een hoop veranderen in 3 jaar DaD! Wij hadden ook niet kunnen denken nu in een koophuis in het VK te wonen :') :D!
Ja doei.
pi_129000834
Feli Aurum *O* ^)

Ik heb geluk: snelweg redelijk rustig en zo even mijn nek laten behandelen. Dus lekker thuis lunchen ipv crap *O*
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:22:53 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129001394
Hrmpf, aangebeld - nog in pyjama - geen vest oids kunnen vinden - dan maar pyjama - postmeneer geeft compliment over 'mooie naam' - toch goed dat dat dan kennelijk opvalt naast ontploft haar, tatty pyjama en lodderige blik :')
pi_129002733
nachtdienst is het excuus om overdag in je pyama te zijn :+
pi_129003023
stengel bleekselderij :9 :7
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:20:13 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129003345
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
nachtdienst is het excuus om overdag in je pyama te zijn :+
No such excuse here! :+ nouja, vakantie. En beetje niet-lekker-zijn :P
pi_129003517
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

No such excuse here! :+
Dat weet de tntman niet!
pi_129003530
Studeren in de tuin onder de parasol O+ Echt O+
Ja doei.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:25:56 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129003561
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat weet de tntman niet!
C'est vrai!

Omg, oaties met soyayoghurt, frambozencoulis-spul en zaadjes :9
pi_129005170
Is dat lekker maria, sojayoghurt? Vind het echt vies klinken :@

En ik had een viz-salade! Met rivierkreeftjes en garnaaltjes, tomaat, komkommer en rettich. En sla, natuurlijk. En een twee lepels yoghurtdressing.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:09:30 #260
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_129005379
Bonjour, tussendoor niemand weg willen sturen vind ik een goede reden waar ik nog niet aan gedacht had om twee groepen te maken ipv de gebruikelijke groepen. Maar trouwen staat hier voorlopig nog niet op de lijst. Dan nog eerder kindjes :Y

Lijstje vandaag ( beetje gek, twee keer warm eten, maar we maken kliekjes op voor we op vakantie gaan en ik zit qua voedingswaarde goed volgens mij. Ik tel geen kcal, maar volgens mij eet ik rond de 2000 kcal. Met mijn gewicht is dat onder onderhoud (bmr is 1900 ofzo).

O- 2 lichtgewicht knäckebröd met pindakaas
T- geen, laat opgestaan.
L- 100 gram gepocheerde kipfilet met wat kerriepoeder, 150 gr aardappel, 250 gram witte kool/wortel salade met een lepeltje olie.
T- 8 kaascrackertjes ( ca. 150 kcal als ik t me goed herinner)
T- appol
D- komkommer met zout peper en azijn, 200gr aardappel gegrild in de oven met wat olie en knoflook, voorgekookte en afgegrilde drumsticks (2) gemarineerd met knoflook en ketjap en nog meer kruiden.
T- vandaag wel een festini peer

Beetje meer carbs dan gisteren maar ik ben wel tevreden.

Vanmorgen 2 kg lichter dan gisteren maar dat is vocht of een foutje neem ik aan.
Kwak
pi_129005446
Als het zou kunnen zou ik iedere dag 2x warm eten Kwak :P
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:12:12 #262
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_129005488
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ook, maar twee keer kip en twee keer aardappel is niet heel erg wat ik dan zou plannen. :P
Kwak
pi_129005679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
:Y lekker!

Update, ben wel tevreden als ik me hieraan houd
O: 2 grote zuurdesembth: 1x rauwe ham 1x geitenkaas
T: banaan en appel
L: sla, garnalen, rivierkreeftjes, komkommer, tomaat, rettich, yoghurtdressing, koffie met melk
T: kwark met lepel aardbeienprut en lijnzaad
D: ribollita met wat pancetta, bonen, kohlrabi, wortel, cavolo nero ohn edit, en b(l)oemkool
T: 2 perzikken met ricotta

S: RPM en 40 min, fietsen

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 16-07-2013 14:25:04 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:24:42 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129005932
lekkere lijstjes :9

ik vind sojadingen alleen met specifieke spullies te pruimen, parkietje! nu met die coulis was het lekker, maar zonder iets erdoor is het beh. net als sojamelk, alleen lekker in smoothies!
pi_129006416
Pfff.... Moet aan mijn scriptie maar ik vind het leuker om allerlei lekkere recepten op te zoeken :')
  Vis een optie? dinsdag 16 juli 2013 @ 14:42:40 #267
70532 loveli
N
pi_129006486
quote:
Zij liever dan ik...
crap in = crap out
pi_129007158
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik vind dat stom, maar ik vind die hele bruiloftcultuurceremonie enzo normaal gesproken nogal vreemd. In het hypothetische geval dat ik zou trouwen zou ik liever iedereen uitnodigen voor de hele dag, en dan alleen mensen die echt dichtbij staan dan zo'n stomme verdeling :').
Wij vonden dat ook stom! En hebben toen inderdaad iedereen voor de hele dag uitgenodigd. Mochten ze kiezen of ze dat deden overigens, want je kon ook alleen 's avonds, of alleen overdag naar de ceremonie.

Hadden uiteindelijk ongeveer 100 man op de ceremonie. Locatie zoeken is dan nog best lastig, want de meeste kunnen max 50 hebben, hier in de buurt dan. En wij hadden een gastenlijst van 200+.

Waar ik helemaal een hekel aan heb: recepties. En dan een bruidspaar dat mensen uitnodigt voor alleen de receptie. Ex-collega heeft dat gedaan. Receptie van een uurtje. Voor het feest begon moesten die mensen weer oprotten :D Belachelijk.
pi_129007233
Gefeliciteerd Aurum! *O*
pi_129007277
Kreeg net een mail van mijn stagebegeleider: eindcijfer: 8.5 *O*

/ ikwilnietscriptieschrijven ;(
pi_129008179
Pfff die salade is verkeerd gevallen en nu ben ik misselijk :')
pi_129008552
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef Californium het volgende:
Kreeg net een mail van mijn stagebegeleider: eindcijfer: 8.5 *O*

/ ikwilnietscriptieschrijven ;(
Wat goed! Gefeliciteerd! *O* :*
Ja doei.
pi_129008615
Thx Moblo! Ben er zelf ook erg blij mee *O*
pi_129008671
Gefeli Cali! Da's een cijfer om trots op te zijn :Y

Wij hadden ook iedereen heel de dag op de bruiloft, vonden we gezellig w/
pi_129008692
Mooi cijfer inderdaad.
Warm hier, matig slapen :')
pi_129008762
8,5 :) goed! Maar, dat is dan het eindcijfer voor je stage en dan moetje nog de scriptie?
pi_129008948
Wat een mooi cijfer Cali! *O*
pi_129009031
Ja. Stage(42ec) en scriptie (6ec) is apart, ook andere begeleider en ander onderwerp. Wel erg anders als veel andere opleidingen...
pi_129009204
Klein deel nog maar afronden dus. En meteen een baan, heb je goed gedaan hoor.
pi_129009448
Jep! Superblij met mijn baan! In maart eens een keer een sollicitatie verstuurd op een heul leuke vacature onder het mom van: "proberen kan altijd" :P. In april 2 keer op en neer geweest voor een babbel en toen had ik een baan :') :D

Leuke en sterke afdeling, leuk werk *O* zin in.... Nu nog even die laatste 6 ec binnenkoppen ;(
pi_129009552
Zo, deel een van mijn officiële studeerkamer is gekocht :D Een mooi sofa bed, zodat ik lekker kan lezen boven in alle rust, maar er nog steeds gewoon logées kunnen komen! O+
Ja doei.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:18:52 #282
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_129009883
Wat een fijn onderdeel voor een studeerkamer!

Gefeliciteerd Californium!

Wij zijn de studeerkamer aan het opruimen maar daarvoor moet ook een deel van de woonkamerkast aangepakt worden dat we steeds hebben uitgesteld. Momenteel zijn we dus eindelijk de twee verhuisdozen bladmuziek aan het uitzoeken... De twee verhuisdozen administratie zijn al gebeurd. Straks nog bepalen wat in welke kast moet een en stel ordners kopen.... lucht wel op!
Kwak
pi_129010003
Feli cali! Netjes! :D

Ik kwam zostraks vast te zitten onder de smith machine, die laatste herhaling ging toch niet zo soepel omhoog. :')

Verder voel ik me net zo bloated als jiggly puff.
pi_129010038
De studeerkamer opruimen, herkenning. :D 80 procent van mijn papierstapel weg kunnen gooien.
pi_129010143
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een fijn onderdeel voor een studeerkamer!

Gefeliciteerd Californium!

Wij zijn de studeerkamer aan het opruimen maar daarvoor moet ook een deel van de woonkamerkast aangepakt worden dat we steeds hebben uitgesteld. Momenteel zijn we dus eindelijk de twee verhuisdozen bladmuziek aan het uitzoeken... De twee verhuisdozen administratie zijn al gebeurd. Straks nog bepalen wat in welke kast moet een en stel ordners kopen.... lucht wel op!
Vond ik ook! Ergens dachten we "ja, maar, bed, voor logées!", maar het huis is vooral voor ons, en wij moeten er in leven. En logées komen toch niet zo vaak, en het is zo'n uitvouw sofa bed (met pootjes dus, die uit de bank komt), dus nog steeds geen armoede :P

Hoeft niet helemaal af te zijn voor ik met de PhD begin, maar wil wel fatsoenlijk kunnen werken/lezen thuis, ook als Mr.Mo thuis is :) en de woonkamer wil ik eigenlijk vooral de woonkamer houden, een ruimte voor ontspanning, en niet daar al m'n artikelen en boeken rond hebben slingeren. O+
Ja doei.
pi_129010167
Ik heb heul geen studeerkamer :D

Planning:

O: overnight oats met banaan
L: speltbh hummus, kip, komkommer, speltbh geitenkaas, salade van kikkererwten, tomaat, komkommer
T: rijstwafel pindakaas
D: curry van aubergine, zoete aardappel, courgette en linzen
S: uur boksen
T: kwark met appel
pi_129010226
Feli aan de jubilarissen!
pi_129010308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:28 schreef anna82 het volgende:
Feli aan de jubilarissen!
Oh en dit :D ^^
pi_129010399

Deze dus :)

En hij was maar 42 pond. lang leve eBay!
Ja doei.
pi_129010433
ga je dat ding dan ook nog ontsmetten ofzo Mo? Lijkt mij een beetje icky :@
pi_129010459
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vond ik ook! Ergens dachten we "ja, maar, bed, voor logées!", maar het huis is vooral voor ons, en wij moeten er in leven. En logées komen toch niet zo vaak, en het is zo'n uitvouw sofa bed (met pootjes dus, die uit de bank komt), dus nog steeds geen armoede :P

Hoeft niet helemaal af te zijn voor ik met de PhD begin, maar wil wel fatsoenlijk kunnen werken/lezen thuis, ook als Mr.Mo thuis is :) en de woonkamer wil ik eigenlijk vooral de woonkamer houden, een ruimte voor ontspanning, en niet daar al m'n artikelen en boeken rond hebben slingeren. O+
dat hebben wij nu ook, inderdaad. De eerste logee is geweest, en het werkte goed! Nu nog kijken hoe het ismet 2 mensen er slapen...
pi_129010478
Ik zou er geen uv lamp opzetten. :P
pi_129010501
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
lol

Gefeli met het jubileum *O*

En Cali met het goede cijfer *O*
pi_129010503
Ik hou zo van onze studeerkamer. O+.
pi_129010527
Neuh. Plaid erover en klaar. Hoes van matras lijkt me te wassen.
Ja doei.
pi_129010633
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hou zo van onze studeerkamer. O+.
ik hou vooral van het feit dat we een extra kamer hebben, en ik gewoon in de woonkamer kan zijn als de duutser aan het werk is 's avonds, en niet op m'n tenen hoef te lopen, of dat ik als ik chagarijnig ben gewoon ergens anders kan gaan zitten...En niet meteen op bed hoef te zitten....
pi_129010645
Thx allen O+.

En nog meer redelijk goed nieuws. de huisarts heeft O+ een verwijzing gegeven voor de orthopeed... :) is iig beter dan sterke pijnstillers geven....

Goede week O+
pi_129010755
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
Wat aurum zegt :D Ik zou liever naar IKEA gan en daar voor 300 euro iets nieuws kopen geloof ik, is waarschijnlijk nog comfortabeler ook :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Neuh. Plaid erover en klaar. Hoes van matras lijkt me te wassen.
Ah, gelukkig hoef je er zelf niet op te slapen :D
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:45:08 #299
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_129010875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat aurum zegt :D Ik zou liever naar IKEA gan en daar voor 300 euro iets nieuws kopen geloof ik, is waarschijnlijk nog comfortabeler ook :P

[..]

Ah, gelukkig hoef je er zelf niet op te slapen :D
Ja, en ook 250 euro duurder. WTF.

Ik zie het probleem niet, maar goed, onze logees slapen op de 30 jaar oude slaapbank van mijn schoonouders waar J. vijf jaar op heeft geslapen. Come to think of it, misschien is hij er ook wel op verwerkt :D
Kwak
pi_129010923
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja, en ook 250 euro duurder. WTF.

Ik zie het probleem niet, maar goed, onze logees slapen op de 30 jaar oude slaapbank van mijn schoonouders waar J. vijf jaar op heeft geslapen. Come to think of it, misschien is hij er ook wel op verwerkt :D
Ho, chill _O- Dat zou ik liever doen. Niet dat ik dat gedaan heb, maar achteraf gezien had ik dat wel liever gedaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat tweedehandsje begint nu toch al wel door te zakken enzo.
pi_129011036
Verwerkt in bed :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')