da's een manier van papieren verificatiecodes van ING.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eh, naja dat is makkelijker..
verder snap ik nogsteeds niet wat TAN is maar ok.
Papier nee hoor ook sms als je wil. Trouwens als je overmaakt via je mobiel dan is het hele tan gebeuren ook verleden tijd. Maar of TS dat dan zou willen.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
da's een manier van papieren verificatiecodes van ING.
je hebt gelijk. het is voor zover ik weet wel alleen een verificatiemethode van ING.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:15 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Papier nee hoor ook sms als je wil. Trouwens als je overmaakt via je mobiel dan is het hele tan gebeuren ook verleden tijd. Maar of TS dat dan zou willen.
Nogmaals heb ik geen mobiel dus of ik zou willen of niet kan ik niet smsen xDquote:Op maandag 15 juli 2013 11:15 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Papier nee hoor ook sms als je wil. Trouwens als je overmaakt via je mobiel dan is het hele tan gebeuren ook verleden tijd. Maar of TS dat dan zou willen.
Dat staat ook in je OP was een retorische opmerking.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nogmaals heb ik geen mobiel dus of ik zou willen of niet kan ik niet smsen xD
(wil het ook niet trouwens)
En ik zit bij de friesland.
Die staan er ook niet. De `code' is het bedrag dat is bijgeschreven; dat is min of meer willekeurig gekozen en daarom geschikt als identificatiemiddel.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok, wacht ik wel. Wist niet dat dat soort codes op afrekeningen stonden, nooit opgevallen tbh.
Dat.quote:
Of ik heb me nooit beziggehouden met geldzaken.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef pl4kkie het volgende:
BG is zo slim dat hij zich zo dom kan voordoen
De klant wil niet perse via paypal betalen, ik maakte het aan omdat ik niet mn bankrekeningnummer ga geven aan mensen, al helemaal omdat het toch eenmalig is.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:54 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat.
Heen-en-weer boeken kan binnen een dag geregeld zijn. De bescrijving van de procedure lijkt me duidelijk.
Waarom wil die klant per se via PayPal betalen? PP biedt érg veel bescherming aan de koper, zorg dat je je producten/diensten/bezorging góed gedocumenteerd hebt!!
Jij bedoelt, je laat je altijd cash betalen zodat je niet alles op hoeft te geven bij de belastingdienst.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De klant wil niet perse via paypal betalen, ik maakte het aan omdat ik niet mn bankrekeningnummer ga geven aan mensen, al helemaal omdat het toch eenmalig is.
Jij bent zeker de leukste thuis, ik heb nog net een half brood in mn koelkast en daar moet het ik het tot de 23e mee doen, nu jij weer.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:29 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Jij bedoelt, je laat je altijd cash betalen zodat je niet alles op hoeft te geven bij de belastingdienst.
Lever maar even 43% van dat brood in dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis, ik heb nog net een half brood in mn koelkast en daar moet het ik het tot de 23e mee doen, nu jij weer.
Het zou me niks verbazen als dat werkelijkheid word, dat ze aan je deur komen om een deel van je tapijt af te scheuren, je koelkast voor de helf leeg te gooien en dat extra bed overtrek in de winter ook mee te nemen.. bah.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lever maar even 43% van dat brood in dan.
Nou als iemand mij geld wil geven voor wat voor dienst dan ook geef ik gaarne mijn rekeningnummer af. Hoe meer geld daarbij komt hoe beter het is. En daar ik (misschien hoe naïef) vol vertrouwen heb in de mensheid ben ik daar niet terughoudend in. Niet dat ik het hier op fok! ga zetten, want niemand hier gaat mij geld geven.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis, ik heb nog net een half brood in mn koelkast en daar moet het ik het tot de 23e mee doen, nu jij weer.
Ik niet, je kunt me geloven of niet maar ik heb zover ik kan herinneren nog nooit geld aangenomen buiten wat er op mn bank komt om.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Nou als iemand mij geld wil geven voor wat voor dienst dan ook geef ik gaarne mijn rekeningnummer af. Hoe meer geld daarbij komt hoe beter het is. En daar ik (misschien hoe naïef) vol vertrouwen heb in de mensheid ben ik daar niet terughoudend in. Niet dat ik het hier op fok! ga zetten, want niemand hier gaat mij geld geven.
...quote:Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef arjan1212 het volgende:
waarom heb je wel internet eigenlijk, baaj ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |