Herkenbaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:43 schreef Worsteman het volgende:
Een keertje om 11 uur 's avonds na een al 13 uur durende reis een enorme (maar dan ook echt een enorme) braadworst gegeten die door de kok speciaal voor ons bereid was. Dit was volgens mij op de A1.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
de link in de OP doet het hier niet.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hier nu ook niet, heel vreemd want gister deed hij het nog wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Raststättes die bij Serways zijn aangesloten wel (dit zijn er 390 over heel Duitsland verspreid), Autohofe niet altijd volgens mij.quote:
Wordt dan in het restaurant altijd de volledige kaart aangeboden of is er een beperkt menu na middernacht ?quote:Op maandag 15 juli 2013 07:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Raststättes die bij Serways zijn aangesloten wel (dit zijn er 390 over heel Duitsland verspreid), Autohofe niet altijd volgens mij.
Ik ben een keer of tien s'nachts bij een Raststätte wezen eten, en er was geen beperkt menu.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:58 schreef jaco het volgende:
[..]
Wordt dan in het restaurant altijd de volledige kaart aangeboden of is er een beperkt menu na middernacht ?
Dat vat het vrij aardig samen jaquote:Op maandag 15 juli 2013 06:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Slechte koffie, lekkere currywurst.
Over het algemeen ook een authentieke sfeer...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef Betuwenaar het volgende:
Rastatte moet je links laten liggen, je kan beter bij een Autohof stoppen.
Ook hier is de koffie slecht, net als in heel Duitsland, alleen het eten is over het algemeen beter en goedkoper geld ook voor de brandstof trouwens.
Alle Duitse Raststättes hebben zelfreinigende toiletten van Sanifair.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, Duitse Raststättes ... ! Relatief breed scala aan eetmogelijkheden en (vrij) schone WC's die zichzelf soms automatisch reinigen.Onderweg naar Oostenrijk en op de terugweg is Raststätte Möseltalbrücke min of meer een verplicht onderdeel vanwege idd uitzicht.
Op de website wordt aangegeven dat de koffie van Lavazza of Segafredo is. Beiden merken staan als kwaliteits koffie bekend.quote:Op maandag 15 juli 2013 06:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Slechte koffie, lekkere currywurst.
Ranzige automatenkoffie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:30 schreef jaco het volgende:
[..]
Op de website wordt aangegeven dat de koffie van Lavazza of Segafredo is. Beiden merken staan als kwaliteits koffie bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop