Chocomel, dus qua kleur zit je goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:
nee, tevens wie ben jij dan newbie? heb je soms een glas poep gedronken ofzo..
Ja dat is alles wat ik met mijn bijzondere telekinetische gaven kon zien, ik heb namelijk bovenbijzondere gaven.quote:
oh?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat is alles wat ik met mijn bijzondere telekinetische gaven kon zien, ik heb namelijk bovenbijzondere gaven.
Sinds wanneer heb jij een kut?quote:
BG bro fist komt je kant uit, plaats hier:quote:Op zondag 14 juli 2013 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee want BG is wel gaaf en Braddie een kansloze broodmongool.
srs? wel toevallig ik heb ook bijzondere gaven, wat voor gaven heb jij dan, mischien hebben we wel toevallig dezelfden bijzonderen gaven, je weet maar nooit tenzij je het natuurlijk wel weet door je bijzonderen gaven haha ja toch.quote:
is er een documentaire gemaakt over jou ????quote:Op zondag 14 juli 2013 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:
nee, tevens wie ben jij dan newbie? heb je soms een glas poep gedronken ofzo..
Ja een spoofende.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:38 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
is er een documentaire gemaakt over jou ????
Als ik je tegenkom in die fiat panda van je rijd ik er met mn fiets recht overheen dat je een ster in die kutruit van je krijgt, hoer.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:28 schreef -supergirl- het volgende:
TEAM BRADDIE
kan die andere mongool niet uitstaan
Dan bel ik carglassquote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom in die fiat panda van je rijd ik er met mn fiets recht overheen dat je een ster in die kutruit van je krijgt, hoer.
Mooi, dan kom ik langs in een carglass uniform en trap ik je voorlichten ook de sloot in.quote:
Wat een fantasie heb jij toch ook he knulquote:Op maandag 15 juli 2013 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mooi, dan kom ik langs in een carglass uniform en trap ik je voorlichten ook de sloot in.
Het is 'wordt'quote:Op maandag 15 juli 2013 00:12 schreef arjan1212 het volgende:
Jou droom is dat je door 8 marokanen word verkracht en dat dan geert wilders eraankomt met een pistool en ze allemaal doodschiet he, supergirl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |