quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Nee eigenlijk niet, het kraanwater is sowieso niet echt koud, ik leg het liever in de vriezer/koelkast en vul een glas met water om nu op te drinken.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:20 schreef Rodawa het volgende:
ennen jullie dat? KENNEN JULLIE DAT?! Dat je een flesje water pakt (in de winkel gekocht) wat nog helemaal lauw is, en het dan gelijk leeggooit om het vervolgens te vullen met koud kraanwater?
Ligt er aan hoe duur het flesje was, bij AH merk ofzo betaal je eerder voor het plastic dan voor het water.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar dat is wel zonde als je erover nadenkt.
Kraanwater is koud als je het even goed door laat stromen. IJskoud is ook not so nice.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, het kraanwater is sowieso niet echt koud, ik leg het liever in de vriezer/koelkast en vul een glas met water om nu op te drinken.
neuh, vind kraanwater sowieso lekkerder dus koop die flesjes alleen als ik flesjes nodig heb met die handige dopquote:Op zondag 14 juli 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar dat is wel zonde als je erover nadenkt.
Ik heb een flesje Hébron koolzuurvrij bronwater leeggegooid, het was niet alleen lauw maar ook gewoon smerig. Nu lkkr slurp slurp aan mijn kraanwater hmmm.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe duur het flesje was, bij AH merk ofzo betaal je eerder voor het plastic dan voor het water.
Ik houd wel van ijskoud. Maar ik pak dan gewoon even een glas om uit te drinken, en wacht tot het flesje is bevroren.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kraanwater is koud als je het even goed door laat stromen. IJskoud is ook not so nice.
Maar waarom koop je niet gewoon goedkope flesjes dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb een flesje Hébron koolzuurvrij bronwater leeggegooid, het was niet alleen lauw maar ook gewoon smerig. Nu lkkr slurp slurp aan mijn kraanwater hmmm.
Tja, dat is een goede vraag. Ik hoop altijd dat duurder water een betere smaak heeft, lekker zoetig ofzo.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom koop je niet gewoon goedkope flesjes dan?
Ja, maar je begrijpt na al die keren toch wel dat dat onzin is en dat kraanwater uit Nederland gewoon het beste water van de wereld is?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, dat is een goede vraag. Ik hoop altijd dat duurder water een betere smaak heeft, lekker zoetig ofzo.
nee :squote:Op zondag 14 juli 2013 18:20 schreef Rodawa het volgende:
Kennen jullie dat? KENNEN JULLIE DAT?! Dat je een flesje water pakt (in de winkel gekocht) wat nog helemaal lauw is, en het dan gelijk leeggooit om het vervolgens te vullen met koud kraanwater?
ehm ok als ik maar niet hoef te kijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
Dearest, wil je mijn zwarte banaan? Of hou je daar niet zo van?
In jouw drankjes zit ook gewoon water hoor!quote:
Ja, maar ik was dan ook sarcastisch. Ik koop zelf de flesjes niet eens.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar je begrijpt na al die keren toch wel dat dat onzin is en dat kraanwater uit Nederland gewoon het beste water van de wereld is?
wrm gooien dan verbuigt het flesje moet je gelijk weer nieuwe pakke flesje heeft ook maar one yol dus voorzichtig zijn !!!!! (recycling telt niet)quote:
Waarnaar?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
ehm ok als ik maar niet hoef te kijken
Fauxquote:Op zondag 14 juli 2013 18:26 schreef Faux. het volgende:
Er bestaat geen grotere aids op de Nederlandse tv dan Junioir fucking Masterchef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |