Berlusconi vergeleek een Duits europarlementslid met een kampwachter van de gestapo.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:39 schreef Jellereppe het volgende:
Misschien had de dame toch beter oogarts kunnen blijven en nooit in de politiek moeten stappen. Volgens mij is dit al de tweede racistische opmerking van een politici over deze minister. Dit is toch werkelijk waar niet meer normaal.
Ze houden hun kaken in ieder geval niet stijf op elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Berlusconi vergeleek een Duits europarlementslid met een kampwachter van de gestapo.
Ik gaf eerst de verkeerde link.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze houden hun kaken in ieder geval niet stijf op elkaar.
Dat die twee zo achterlijk zijn is toch niet háár schuld?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:39 schreef Jellereppe het volgende:
Misschien had de dame toch beter oogarts kunnen blijven en nooit in de politiek moeten stappen. Volgens mij is dit al de tweede racistische opmerking van een politici over deze minister. Dit is toch werkelijk waar niet meer normaal.
Dat zul je mij nooit horen zeggen. De politici die haar met een orang-oetan vergeleek is lid van rechtsextremistische partij die het al eerder afkeurde dat er in het nationale elftal van Italië donkere mensen en moslims voetballen. Het moet hem pijn doen aan het hart dat de beste voetballers op de Italiaanse velden tegenwoordig niet meer van origine Italiaans zijn. Zal alleen maar meer worden in de toekomst. Als je kijkt naar wat er in de jeugd loopt. Weinig Italiaanse talenten, des te meer talenten die heel andere roots hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat die twee zo achterlijk zijn is toch niet háár schuld?
Okay ...quote:Op zondag 14 juli 2013 18:39 schreef Jellereppe het volgende:
Preciesquote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ...
Dus ... Een paar halve malloten denken dit soort domme opmerkingen te moeten maken en dan had zij beter niet de politiek in moeten gaan.
Over omkering gesproken.
Kan je hier geen ongelijk in geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ...
Dus ... Een paar halve malloten denken dit soort domme opmerkingen te moeten maken en dan had zij beter niet de politiek in moeten gaan.
Over omkering gesproken.
Ik denk dat je mijn kritiek op jouw opmerking niet helemaal snapt.quote:
Maak je geen zorgen. De kritiek en sarcasme uit je post snap ik maar al te goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn kritiek op jouw opmerking niet helemaal snapt.
Waarom maak je die opmerking dan eigenlijk?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. De kritiek en sarcasme uit je post snap ik maar al te goed.
Zat niet echt sarcasme in. Maar ik ben blij dat je het eens bent met mijn kritiek.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Jellereppe het volgende:
Maak je geen zorgen. De kritiek en sarcasme uit je post snap ik maar al te goed.
Ik ook nietquote:Op zondag 14 juli 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn kritiek op jouw opmerking niet helemaal snapt.
Dus ze moet maar weggaan uit de politiek omwille van een aantal sukkeltjes die het niet helemaal snappen? Vind je dat zelf geen omgekeerde wereld en een enorm zwaktebod?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:07 schreef Peunage het volgende:
Ik ook niet
Maar ik denk dat ik Jelle wel begrijp. Hij bedoelt te zeggen dat ze het als oogarts wellicht beter had. Niet omdat ze niet in de politiek hoort, maar omdat er racisten in de Italiaanse politiek zitten.
Kijk. Het was natuurlijk een post waar ik aan geef hoe ik er over denk. Dit is niet de eerste keer dat deze zwarte minister racistisch wordt bejegend, maar ik kan het ook niet oneens zijn met jullie. Deze minister houdt zich groot voor de media, maar je maakt mij niet wijs dat ze er op een gegeven moment moreel last van gaat krijgen. Dit is niet zo maar een opmerking die je even opzij zet. Ze zal het toch met zich mee dragen. Het mes snijdt aan twee kanten.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom maak je die opmerking dan eigenlijk?
Ik viel er ook al over namelijk. Wat je zei slaat immers helemaal nergens op. Of probeerde je zelf sarcastisch over te komen?
Zo ja: mislukt.
Misschien had hij dat dan op die manier moeten zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik denk dat ik Jelle wel begrijp. Hij bedoelt te zeggen dat ze het als oogarts wellicht beter had. Niet omdat ze niet in de politiek hoort, maar omdat er racisten in de Italiaanse politiek zitten.
Je meende het dus wel zoals wij het opvatten?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Kijk. Het was natuurlijk een post waar ik aan geef hoe ik er over denk. Dit is niet de eerste keer dat deze zwarte minister racistisch wordt bejegend, maar ik kan het ook niet oneens zijn met jullie. Het mes snijdt aan twee kanten.
Ik snap niet wat jij (jullie) ermee bedoelen. Uitleg graag. Alvast bedankt.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Het mes snijdt aan 2 kanten van de medaille.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |