Komop manquote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het een beetje lafjes om nu bij elke goede renner meteen doping te gaan roepen. Dan kun je net zo goed helemaal niet kijken.
Dus? De man is de beste wielrenner van dit moment. Natuurlijk zou het kunnen dat hij doping gebruikt, maar meteen gaan huilen zodra hij iets harder fietst dan de rest is alleen maar irritant.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef HetMccoskeyFatalisme het volgende:
[..]
Komop man![]()
Hij vloog net omhoog alsof hij een 1000CC vier-in-een-lijn motor berijdt..
'Iets' harder? Hij reed de Pyreneeėn over met de tweede snelste tijd ooit. Mag ik je herinneren aan het feit dat ELKE wieler op dat lijstje aantoonbaar doping gebruikt heeft?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? De man is de beste wielrenner van dit moment. Natuurlijk zou het kunnen dat hij doping gebruikt, maar meteen gaan huilen zodra hij iets harder fietst dan de rest is alleen maar irritant.
Waarom volg je de tour dan nog?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:29 schreef HetMccoskeyFatalisme het volgende:
[..]
'Iets' harder? Hij reed de Pyreneeėn over met de tweede snelste tijd ooit. Mag ik je herinneren aan het feit dat ELKE wieler op dat lijstje aantoonbaar doping gebruikt heeft?
Nuff said
Omdat Mollemaquote:
Hoe weet je zeker dat Mollema er niet aan zitquote:Op zondag 14 juli 2013 16:31 schreef HetMccoskeyFatalisme het volgende:
[..]
Omdat Mollema![]()
Omdat ik wil kunnen zeggen 'ik was erbij toen Froome en Contador (reeds bewezen doper) eerste en tweede werden, terwijl ik in de wetenschap was dat Mollema de rechtmatige winnaar zou zijn'
Niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat Mollema er niet aan zit
Dit omschrijft de werkelijkheid.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja nou, inderdaad, ik zag Mollema ook sekslijnen bellend lachend de Ventoux oprijden.
Dat er doping wirdt gebruikt maakt het niet minder leuk.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het een beetje lafjes om nu bij elke goede renner meteen doping te gaan roepen. Dan kun je net zo goed helemaal niet kijken.
Inderdaad, nu heeft iedereen iets om over te jammeren.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat er doping wirdt gebruikt maakt het niet minder leuk.
leuk bedachtquote:Op zondag 14 juli 2013 16:24 schreef HetMccoskeyFatalisme het volgende:
Froping is een samenstelling van de naam van wielrenner Froome en het begrip 'Doping'. Het begrip werd het eerst tentoongespreid in de pyreneeėn door voorgenoemde wielrenner, maar bereikte pas echt zijn climax op de Mont Ventoux.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Leuk dat alle trolletjes uit VBL weer eens hier langs komen.
Trolletjes uit VBL? Zoals wie dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Leuk dat alle trolletjes uit VBL weer eens hier langs komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |