Hmm ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:28 schreef Ties02 het volgende:
Vermakelijke ep wel
Denk wel dat de serie een beetje aan zijn einde is gekomen
Ehh, James heeft een vriendin, daarom is hij niet mee aan het pullen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze kunnen de titel beter veranderen in Geordie Snore.
Die James is 100% gay. Je ziet 'm altijd in die tussenstukjes lullen over lekkere wijven en dat ie gaat scoren, maar het enige wat hij doet in de club is bij de GS vrouwtjes staan. Zelfs die Dan scoort nog meer dan hem.
Heh, dat is gewoon een afleidingsmanoeuvre.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:22 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ehh, James heeft een vriendin, daarom is hij niet mee aan het pullen.
Nou, dat zou wat zijn zeg. Dan heb je de poppen pas echt aan het dansen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop niet dat Vicky straks wat met Gary krijgt
Dan zou ik haar ook een grote hypocriet ook hoe ze tegen Holly sprak over Scotty van je kan veel beter. Ik vind het trouwens een beetje een bemoeial die graag de baas over mensen wil spelen en owee als ze niet haar zin doenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:52 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Nou, dat zou wat zijn zeg. Dan heb je de poppen pas echt aan het dansen.
En het zou behoorlijk dom van haar zijn, na al haar uitspraken.
Zou wel wat leuke spanning opleveren tussen haar, Gaz en Charlotte. Kan de serie wel gebruiken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop niet dat Vicky straks wat met Gary krijgt
Die wilde niet naar Australie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de cast niet gewoon te klein?
Haal Dan gewoon terug zo een persoon heb je gewoon nodig.
Dan is veel te saai.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de cast niet gewoon te klein?
Haal Dan gewoon terug zo een persoon heb je gewoon nodig.
Die zat er ook in. En was na 1 seizoen weer weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze moeten zo'n type als Angelina uit Jersey Shore in de serie stoppen. Zo eentje die gelijk ruzie heeft met al die sloeries van GS.
Brrr, dat gedrocht. Die Angelina was tenminste nog lekker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zat er ook in. En was na 1 seizoen weer weg.
[ afbeelding ]
Same herequote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Het regent, dus ik ga ook maar even de nieuwe aflevering bekijken
Ik vind het nog steeds leuk om naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door YogaLove op 28-07-2013 11:37:49 ]
Scotty is welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet dat er mensen als Scotty bestaan, Maar hij is best een domme mongool,
Hoe kan hij elke dag neuken ? Begin te denken dat het net als bij Cherso gewoon bestelde vrouwen zijn.
Zelfde als bij Jersey Shore. Op een gegeven moment kent iedereen dat programma en zijn er genoeg (media)geile sloeries die hun 15 minutes of fame willen door met die gasten in bed te duiken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet dat er mensen als Scotty bestaan, Maar hij is best een domme mongool,
Hoe kan hij elke dag neuken ? Begin te denken dat het net als bij Cherso gewoon bestelde vrouwen zijn.
Ik heb er wel zin inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:44 schreef YogaLove het volgende:
Vandaag weer!
Ik word steeds minder enthousiast.
Haha ja!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben nu aan het kijken..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verwarde gezicht van Scott in die club![]()
![]()
![]()
![]()
Hij snapt er niks van HAHAHAHAHHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |