quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
David is nog maar kleine jongen die snapt dat niet :squote:Op zondag 14 juli 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat :s is heel normaal hoor :ss
Wat :s :squote:Op zondag 14 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
David is nog maar kleine jongen die snapt dat niet :s
tegenwoordig neuken ze al op hun 12e toch :squote:Op zondag 14 juli 2013 11:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
David is nog maar kleine jongen die snapt dat niet :s
huh ik had het over schoonmaken :squote:Op zondag 14 juli 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tegenwoordig neuken ze al op hun 12e toch :s
is gevaarlijk om kleine kinderen met schoonmaakmiddelen in contact te brengen :squote:Op zondag 14 juli 2013 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schoonmaken snapt hij dan toch wel :s
dat heet een douche, soortvan babyflesje met lange speenquote:Op zondag 14 juli 2013 11:21 schreef Dearest het volgende:
even voor de duidelijkheid, met soppen bedoel ik schoonmaken :s
wait what?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:42 schreef aequus het volgende:
[..]
dat heet een douche, soortvan babyflesje met lange speen
watquote:Op zondag 14 juli 2013 11:42 schreef aequus het volgende:
[..]
dat heet een douche, soortvan babyflesje met lange speen
zoiets ja, ik hoef niet 3x op een dag te lezen dat je gaat paardrijden xdquote:Op zondag 14 juli 2013 11:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je bv. een tante hebt die farmvile verslaafd is.. En als je d'r ontvriend krijg je een akward gesprek de volgende keer dat je haar ziet
wat flauw nou weer xdxd :$$$quote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef nodig het volgende:
[..]
zoiets ja, ik hoef niet 3x op een dag te lezen dat je gaat paardrijden xd
wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
ouders thuis
ga naar een camping over een weekje ofzoga weg!!!!
ze waren twee weken weg. En ik vind dat ze wel even naar een camping aan zee mogen gaan ofzoquote:
hahaha wat een liefdequote:Op zondag 14 juli 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ze waren twee weken weg. En ik vind dat ze wel even naar een camping aan zee mogen gaan ofzo![]()
sof goes loose?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ze waren twee weken weg. En ik vind dat ze wel even naar een camping aan zee mogen gaan ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |