Dit.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat schept toch een band nietwaar?
Zij mij eruit trappen? Huis staat op mijn naam, ik heb haar er uit getrapt.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef Aberkullie het volgende:
Maar ts is dat niet het ondergoed wat ze in de slaapkamer vond voordat ze jou eruit trapte?
Ze heeft weleens een pic (ik volg die reeks altijd met plezier) in wat draag je vandaag gepost. Zonder haar bolus trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
Zijn er eigenlijk pics van aberkullie in omloop? En is die zarb haar kloon? (Nee frankje rustig ik vraag niet om pics ik vraag alleen of ze de zijn)
Ik dacht dat je 19 was ofzo..quote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zij mij eruit trappen? Huis staat op mijn naam, ik heb haar er uit getrapt.
LEZEN!!!
Sinds 2000 bc.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit nou weer? Je bent wel verwarrend
Reeks nummer 23 als ik het mij goed herinnerquote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze heeft weleens een pic (ik volg die reeks altijd met plezier) in wat draag je vandaag gepost. Zonder haar bolus trouwens.
Zullen we daar samen naar kijken?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik kijk veel liever met een bak popcorn naar alle ruzies en rellen tussen ex geliefdes
Ik moet stiekem bekennen dat hoewel het privégesteggel van FOK!kers mij geen zak interesseert ik het toch af en toe ook wel vermakelijk vind. Vooral als de vurige passie is ingeruild voor moord en doodslag.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik kijk veel liever met een bak popcorn naar alle ruzies en rellen tussen ex geliefdes
Zijn er foto's van jou in omloop?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Komt door het baardje, als ik die afscheer dan lijk ik weer jonger
Zou goed kunnen jaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Komt door het baardje, als ik die afscheer dan lijk ik weer jonger
Werd je meteen geblocked?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Alleen Supergirl(nadat ze me erin geluisd had) En Aberkullie hebben.
Je had betere kunnen uitkiezenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels.. ik lees baard, dan moet jij genoeg weten
Kan ik je er in luizen om foto's van jullie alle 3 te krijgen dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik had er ook gewoon een in mijn FoBo staan, tot er vieze mannen vieze dingen begonnen te dm'enquote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze heeft weleens een pic (ik volg die reeks altijd met plezier) in wat draag je vandaag gepost. Zonder haar bolus trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |