Jouw ex is thoradora?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:06 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja doei ik ga geen contact met die gek zoeken wie weet waar ze toe in staat is.
Ik kom haar wel een keer tegen in de stad.
Ik vrees dat het hier niet bij blijft, ben ik paranoia?
Als ik iets bedenk dan laat ik het je weten.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er is zoveel wat ik niet kan. Nog meer problemen met mij?
Ik heb geleerd dat die labielen wel het beste zijn in bed.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Als ze zo labiel is, je weet het nooit.
Waarom Nederlanders kaaskoppen noemen?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh, okSorry dat ik het verkeerd had, maar wist dat je geen blonde kaaskop was iig.
Neequote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh, okSorry dat ik het verkeerd had, maar wist dat je geen blonde kaaskop was iig.
Alle bewijs bewaren en als je genoeg hebt, gewoon aangifte van stalking doenquote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Als ze zo labiel is, je weet het nooit.
Dit klopt.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat die labielen wel het beste zijn in bed.
Waarom niet?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom Nederlanders kaaskoppen noemen?
Frank gaat met labiele vrouwen naar bed, het moet niet veel gekker worden zeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat die labielen wel het beste zijn in bed.
Net als seks eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit klopt.
Maar goed, aanhoudende labiliteit is natuurlijk ook iets wat je niet lang volhoudt...
Nou nee, die stelling onderbouwt eigenlijk dat zowel mevr. Drebin als ik doodnormale mensen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Frank gaat met labiele vrouwen naar bed, het moet niet veel gekker worden zeg.
quote:Op zondag 14 juli 2013 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, die stelling onderbouwt eigenlijk dat zowel mevr. Drebin als ik doodnormale mensen zijn.
We???? Jij bent helemaal geen 'kaaskop' dus hebt geen recht van spreken!quote:Op zondag 14 juli 2013 01:13 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ach wel nee moeten we trots op zijn
Edammerkaasje
Met dat eerste ben ik het niet eens. Over mevrouw Drebin kan ik geen uitspraken doen..quote:Op zondag 14 juli 2013 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, die stelling onderbouwt eigenlijk dat zowel mevr. Drebin als ik doodnormale mensen zijn.
Half, dan mag hetquote:Op zondag 14 juli 2013 01:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
We???? Jij bent helemaal geen 'kaaskop' dus hebt geen recht van spreken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |