abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128922341
quote:
Het jaar 2013 viert de 100ste editie van de Tour de France. Acht keer eindigde een rit op de legendarische top van de Mont Ventoux. Van deze beklimmingen werden er vijf uitgezonden op televisie. Vijf ritten met vijf winnaars: Eddy Merckx (1970), Jean François Bernard (1987), Marco Pantani (2000), Richard Virenque (2002) en Juan Manuel Garate (2009). In De Koning van de Mont Ventoux komen de wielerkampioenen uit verschillende generaties elkaar tegen in één race. In een virtuele wedstrijd wordt bepaald wie de snelste klimmer aller tijden is. Gezien de technologische ontwikkelingen van de fiets lijken de kansen van de oudere generaties klein. Toch blijft de uitkomst tot op de laatste kilometer onbeslist. Veertig jaar wielergeschiedenis in één adembenemende beklimming waarbij de kampioenen terugblikken op hun carrière en de evolutie van de wielercompetitie. Wie van hen is uiteindelijk de koning van de Mont Ventoux?

Maandag op Canvas, 15:58 en een herhaling om 22:40. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator zondag 14 juli 2013 @ 01:18:45 #2
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_128924375
Ga het om 22:40 kijken, moet best wel leuk zijn.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_128932703
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 01:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga het om 22:40 kijken, moet best wel leuk zijn.
Lijkt mij ook leuk, ben benieuwd wie de snelste is. Vermoed dat het Pantani is.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator zondag 14 juli 2013 @ 13:53:40 #4
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_128932768
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:51 schreef Felagund het volgende:

[..]

Lijkt mij ook leuk, ben benieuwd wie de snelste is. Vermoed dat het Pantani is.
Ja maar ik vind het toch niet te vergelijken

Had Merckx nu dezelfde verzorging en dezelfde materiaal gehad dan pantani, wie zou er dan het snelst rijden? (en evt. dezelfde doping)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_128932963
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het toch niet te vergelijken

Had Merckx nu dezelfde verzorging en dezelfde materiaal gehad dan pantani, wie zou er dan het snelst rijden? (en evt. dezelfde doping)
Het is niet te vergelijken idd. In de trailer ziet het rijden van Merckx er nog vrij onprofessioneel uit. Pantani was waarschijnlijk ook het best geprepareerd. Die heeft volgens mij meerdere snelheidsrecords op zijn naam staan.
Album top 100 2024
pi_128934522
Fucking Garate :') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')