Ik wou net zeggen, vlak is toch anders. Ook zit vlak voor de Ventoux nog een niet gecategoriseerd klimmetje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoewel, vlak... zitten wat bulten in die 90% van de mensen in dit topic met 5 literkuubwatt epo nog niet over komen (zoals ik)... Maar voor die profs weinig slopends.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoewel, vlak... zitten wat bulten in die 90% van de mensen in dit topic met 5 literkuubwatt epo nog niet over komen (zoals ik)... Maar voor die profs weinig slopends.
Na zo'n afstand ff de Ventoux op stoempen... pffffft..
daarom zijn het ook pro'squote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Na zo'n afstand ff de Ventoux op stoempen... pffffft..
DeGeestwitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 17:06:06#TDF - @RGUpdate is the best Belkin rider in stage 14 of @letour. He finished 27th, @baukemollema 29th at 4:22:28 (+7'17"). reageer retweet
Zie het al helemaal voor me dat ze dan in het Engels naar mij toekomen en dat ik dan even de gehele etappe in het Nederlands met ze door neem en dan aan het eind en terug naar jouw Herbert.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het flauw dat Trentin dat niet doet
Wel weer topfavoriet om dat ook te winnen, terwijl ze gisteren 20 minuten verlorenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:07 schreef Pino112 het volgende:
Movistar wint het ploegenklassement vandaag
En dat terwijl ie op zn dooie akkertje wieletje liet wisselen, stuurtje ff goed, schoentjes ff poetsen, ff in bad, scheren, HIMYM kijken, en verder fietsen.... .quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
DeGeestwitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 17:06:06#TDF - @RGUpdate is the best Belkin rider in stage 14 of @letour. He finished 27th, @baukemollema 29th at 4:22:28 (+7'17"). reageer retweet
ff de puntjes op de i zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef muzas het volgende:
[..]
En dat terwijl ie op zn dooie akkertje wieletje liet wisselen, stuurtje ff goed, schoentjes ff poetsen, ff in bad, scheren, HIMYM kijken, en verder fietsen.... .
Het is ook maar een berg met stijgingspercentages.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef kilon het volgende:
Eerste keer de Ventoux op. Ik hoop dat hij beseft dat het niet zomaar een colletje is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |