Jaaaaa, die ken ik wel!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Er loopt nu een badje vol met -wie kent hem nog?- Elixir badmelt.![]()
Gekocht in 2008 en hij ruikt nog net zo fijn. Is wel de een na laatste.
Ze zijn nu te koop, dus mocht je t geld hebben dan kan je nog inslaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben heel zuinig met m'n Snow Fairy
weet ik maar ik kom niet veel in Antwerpenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze zijn nu te koop, dus mocht je t geld hebben dan kan je nog inslaan.
Ik doe met niks zuinig, zelfs niet met the soft touch. Ik heb zoveel. Ik heb van die koopbuien dus ik raak nooit echt ergens doorheen
Ha ouwe buur!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze zijn nu te koop, dus mocht je t geld hebben dan kan je nog inslaan.
Ik doe met niks zuinig, zelfs niet met the soft touch. Ik heb zoveel. Ik heb van die koopbuien dus ik raak nooit echt ergens doorheen
Oh das wel jammerquote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik maar ik kom niet veel in Antwerpen
Buuv! Hoest op je nieuwe woonplek? Niet meer zo nieuw natuurlijk maar toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ha ouwe buur!
Mijn 'verslaving' is wel wat geminderd. Ook omdat onze douche de neiging heeft te verstoppen. Dus scrubben enzo doe ik nu als ik elders ben (sportschool of weggaan enzo). Maar in ons volgend huis wil ik een bad
Fijn hoor, samenwonenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Buuv! Hoest op je nieuwe woonplek? Niet meer zo nieuw natuurlijk maar toch?
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Fijn hoor, samenwonenBij jou?
geen Lush om de hoek hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik stond al bij checkout met een kleine bestelling, zag de verzendkosten, dacht aan de voorraad die ik nog had.... En heb de pagina weggeklikt.
Sterk ben ik!
Overpriced NL Lush om de hoek hebben.quote:
Ik heb wel enkele dingen bij de NL webshop gekocht vandaag, maar dat was oaRose Jam en andere dingen die ik heel graag wou hebben en anders mis zou lopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Overpriced NL Lush om de hoek hebben.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rose Jam zat toch ook in de UK-sale? Ik heb hem tenminste meebesteld...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb wel enkele dingen bij de NL webshop gekocht vandaag, maar dat was oaRose Jam en andere dingen die ik heel graag wou hebben en anders mis zou lopen.
Lekker toch, verwenvoorraadje opbouwen? Ik heb alleen bij de UK shop gekeken.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb wel enkele dingen bij de NL webshop gekocht vandaag, maar dat was oaRose Jam en andere dingen die ik heel graag wou hebben en anders mis zou lopen.
Om half 10 volgens mij niet meer, toen werd ik wakker. Ik heb om 6 uur vanmorgen ook gekeken maar toen was hij nog niet begonnen... Maar ben toch blij dat ik het wel heb gedaanquote:Op donderdag 26 december 2013 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rose Jam zat toch ook in de UK-sale? Ik heb hem tenminste meebesteld...
The hellquote:Op donderdag 26 december 2013 11:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker toch, verwenvoorraadje opbouwen? Ik heb alleen bij de UK shop gekeken.Stond ook Rose Jam bij.
Maar ik ben al een jaar voorraad aan het opmaken dus niet bestellen is gewoon veeeeeel verstandiger.
Dat zou kunnen. Ik had Ponche zonder alcohol bij mijn eerste poging in mijn mandje gedaan, maar die was al op, ook al stond hij nog wel op de site. Ponche met alcohol was er nog wel, maar toen ben ik dus afgehaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Om half 10 volgens mij niet meer, toen werd ik wakker. Ik heb om 6 uur vanmorgen ook gekeken maar toen was hij nog niet begonnen... Maar ben toch blij dat ik het wel heb gedaan
Oh dan is 'ie misschien later online gekomen.... ik heb om 10:43 besteld...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Om half 10 volgens mij niet meer, toen werd ik wakker. Ik heb om 6 uur vanmorgen ook gekeken maar toen was hij nog niet begonnen... Maar ben toch blij dat ik het wel heb gedaan
Zou kunnen. Wat ik heb besteld (Wow box... Ahum) stond er niet bij toen ik om 9:30 mijn laptop aandeed, en toen ik ging kijken of ik niet echt scheel was stond hij er wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh dan is 'ie misschien later online gekomen.... ik heb om 10:43 besteld...
Geen idee eigk.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En Cat, wat is het verschil met alcohol? Veel uitdrogender zeker?
domme ik! Het zat in mn ongewenste post! Ik kan niet wachten....!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:56 schreef Zo-is-dat het volgende:
Krijg je normaal een bevestigingsmailtje na bestelling in de UK shop? Nog nooit daar besteld maar kreeg na betaling wel een bevestigings scherm maar daarna niks.
Oh echt, hahahaquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:06 schreef gothic-blackie het volgende:
Zo ik ben vanochtend bij de winkel in Rotterdam geweest waar het super druk was. Wel allerlei lekkere dingetjes gekocht (mr punch, rose jam, honey i washed the kids, 9 to 5, vanillary puff, sikkem girls (bodylotion), een lippenstift, so white, santa claus, en een groene badbal. Verder voor mijn nichtje de magic wand en een snow fairy gift box). Uiteindelijk alleen een groene badbal niet in de 50% korting, de rest wel. Doordat ik nog 20 euro aan cadeaubonnen had ben ik uitgekomen op 87 euro (wou onder de 100 euro blijven) dus heb ik netjes gedaan vind ik. Verder gekozen voor de winkel en niet UK of online omdat ik de cadeaubonnen had en omdat ik voor de vakantie een paar ballen wou kopen (en we vertrekken over een paar dagen, naar de dominicaanse republiek, dus gezien het bericht van Guppyfriend ben ik benieuwd hoe dat gaat.)
Schijnt bij veel mensen zo te zijn, dus zou me niet al te druk makenquote:Op maandag 30 december 2013 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Mijn order staat nog steeds op Being ProcessedIk heb zo'n gevoel dat mijn order niet door gaat komen. Dus heb ik nog wat kleins gekocht bij de lushwinkel. Een gele Fun en een stuk Rockstar.
Scheelt het zoveel dan wanneer je bij Lush UK koopt? Betaal je je dan niet scheel aan shipping?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shipping is wel wat duurder, 10 pond zoveel, maar per product spaar je dat snel weer uit.quote:Op maandag 30 december 2013 17:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Scheelt het zoveel dan wanneer je bij Lush UK koopt? Betaal je je dan niet scheel aan shipping?
Druk maken is mijn talentquote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Schijnt bij veel mensen zo te zijn, dus zou me niet al te druk maken
Shipping is 10.95 pond (om en nabij de 13.63 euro tegen de huidige koers); verzendkosten Nl bedragen 6.60. In Nederland kopen is alleen goedkoper als jequote:Op maandag 30 december 2013 17:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Scheelt het zoveel dan wanneer je bij Lush UK koopt? Betaal je je dan niet scheel aan shipping?
En als je minder dan 1 of 2 kilo bestelt zijn de verzendkosten 8 pond.quote:Op maandag 30 december 2013 17:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Shipping is 10.95 pond (om en nabij de 13.63 euro tegen de huidige koers); verzendkosten Nl bedragen 6.60. In Nederland kopen is alleen goedkoper als je
a. Dichtbij de winkel woont en geen reiskosten hebt, en/of:
b. Zo weinig haalt dat je met je aankopen de verzendkosten c.q. het verschil in verzendkosten tussen UK en NL (ongeveer 7 euro) er niet uit hebt.
Voorbeeld: een fles american cream van 500g kost in Nederland 22.35 euro; in de UK 14.25 pond ofwel 17.74. Je moet dus wel héél, héél weinig Lush gebruiken wil UK financieel niet voordeliger zijn...
Je kunt wel merken dat mijn bestellingen nog nooit zo klein zijn geweestquote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En als je minder dan 1 of 2 kilo bestelt zijn de verzendkosten 8 pond.
being processed staat ie bij de meesten van lush forum NL nog op hoor (hier ook) en soms staat ie nog op being processed terwijl t al lang verstuurd is en je t binnen hebt, dus komt wel goedquote:Op maandag 30 december 2013 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Shipping is wel wat duurder, 10 pond zoveel, maar per product spaar je dat snel weer uit.
[..]
Druk maken is mijn talentIk ga mijn best doen
Ik kom het forum niet in, dus kon niet kijken. Dankje. Niet dat ik voor februari in bad kan, maar wil het zo graag alvast binnen hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
n lush forum NL nog op hoor (hier ook) en soms staat ie nog op being processed terwijl t al lang verstuurd is en je t binnen hebt, dus komt wel goed
ze hebben t gewoon megadruk, er is zelfs iemand die voor kerst heeft besteld en dat is nog niet binnen/verstuurd dus geduld hebben gewoonquote:Op maandag 30 december 2013 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kom het forum niet in, dus kon niet kijken. Dankje. Niet dat ik voor februari in bad kan, maar wil het zo graag alvast binnen hebben
Dat scheelt dan wel behoorlijk. Toch schrik ik dan wel weer van de prijzen van Lush.quote:Op maandag 30 december 2013 17:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Shipping is 10.95 pond (om en nabij de 13.63 euro tegen de huidige koers); verzendkosten Nl bedragen 6.60. In Nederland kopen is alleen goedkoper als je
a. Dichtbij de winkel woont en geen reiskosten hebt, en/of:
b. Zo weinig haalt dat je met je aankopen de verzendkosten c.q. het verschil in verzendkosten tussen UK en NL (ongeveer 7 euro) er niet uit hebt.
Voorbeeld: een fles american cream van 500g kost in Nederland 22.35 euro; in de UK 14.25 pond ofwel 17.74. Je moet dus wel héél, héél weinig Lush gebruiken wil UK financieel niet voordeliger zijn...
zou 85,15 euro zijn!quote:Big Shampoo 1
250g MEDIUM Grass Shower Gel 1
240g Blousey Shampoo 1
100g SMALL The Olive Branch Shower Gel 2
quote:Big Shampoo 1
500g LARGE Freeze Retro Shower Gel 1
250g MEDIUM Grass Shower Gel 1
Santa's Lip Scrub 1
Santa Baby 1
100g SMALL Sunny Citrus Soap 1
240g Blousey Shampoo 1
100g SMALL Noriko 1
Sandy Santa 1
Winter Garden 1 (gift met rose jam sg, ro argans bodyconditioner 45 gr, sultane of soap en trial helping hands)
CHRISTMAS Fun Tin 1 (alle 6 de fun kleizepen in een tof blik)
100g SMALL Rose Jam Shower Gel
100g SMALL The Olive Branch Shower Gel 2
85 euro voor 4 dingen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor de lol eens vergeleken met NL (en dan de normale prijs)
[..]
zou 85,15 euro zijn!
En ik heb nu voor omgerekend 95 euro (is inclusief verzenden uit de uk):
[..]
5 en Blousy is vrij prijzig dacht ikquote:
ik ben ook wel een beetje bang dat er dingen gaan ontbreken of toch op waren, was zo'n chaos met bestellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn bestelling is binnen! Echter, er missen 4 van de 10 producten. Heb een mailtje gestuurd met foto's erbij, hoop dat het goed komt (er mist grass, retread, pied de peppee, maar ook zing. Die laatste is er wellicht niet meer.)
hier ook al heel lang op pickingquote:Hi everyone! As you can imagine, after the Boxing Day sale, we had a massive increase in orders with people grabbing fresh bargains, and as a result our picking and packing teams are behind in fulfilling orders.
Rest assured however, they are working flat out, and are aiming to have all orders in your hands by the end of next week. Our Customer Care team will also still be answering the queries we have had regarding individual orders. We are very sorry for any inconvenience caused, and we really hope you enjoy your treats!
Heb snel antwoord gekregen! De zending wordt gesplitst in twee. Maar met iets minder maispiepschuim had t makkelijk gepastquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn bestelling is binnen! Echter, er missen 4 van de 10 producten. Heb een mailtje gestuurd met foto's erbij, hoop dat het goed komt (er mist grass, retread, pied de peppee, maar ook zing. Die laatste is er wellicht niet meer.)
de vraag is of het dan allemaal heel was aangekomenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb snel antwoord gekregen! De zending wordt gesplitst in twee. Maar met iets minder maispiepschuim had t makkelijk gepast![]()
Ben wel blij met een extra doosje ivm marktplaatsverkoop, maar goed voor t milieu is het zo natuurlijk niet
maar wel lief!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:52 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is hysterische zeiksnor![]()
Hihihi
ok ik breng een nuance aan, soms lief!quote:
Dat is waar. En zoals ik al zei, al het verpakkingsmateriaal wordt mooi gerecycledquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de vraag is of het dan allemaal heel was aangekomen
Wat doen ze met het personeel dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ben inmiddels een beetje klaar met LUSH. Veel te duur en de manier waarop er met personeel wordt omgegaan is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Koop nu alleen nog badspul om het af te leren
Laag salaris, hard werken, beetje de voor jou 10 anderen mentaliteit als ik t goed heb begrepen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat doen ze met het personeel dan?
mijn grass ook?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:12 schreef RenRen- het volgende:
*Stuiter* Hij komt eraan! Ze komen eraan! Twee verzendingen blijkbaar
Heb ik ook gehoord. Vriendin van me werkt jn Engeland. Lekker schraal loontje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ben inmiddels een beetje klaar met LUSH. Veel te duur en de manier waarop er met personeel wordt omgegaan is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Koop nu alleen nog badspul om het af te leren
Ik laat me inmiddels niet meer gek maken door het 'omg straks is het er niet meer hamstereeeeeeeeeeeeen!' waar ze bij Lush zo dol op zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:04 schreef MaJo het volgende:
uhmmmm damn, alleen bij Murmeli zeker doorgegevenquote:
Oh dat is niet netjes inderdaad. Vind de verkoopsters van de Lush meestal heel vriendelijk, alleen soms wat opdringerig. En in Brussel was er een keer een nare verkoopster die heel hysterisch begon te zingen/krijsen naast me.. mijn arme oren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Laag salaris, hard werken, beetje de voor jou 10 anderen mentaliteit als ik t goed heb begrepen.
ik heb ook Grass besteld met korting YaY voor mezelluf dat dan weer wel :pquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhmmmm damn, alleen bij Murmeli zeker doorgegeven
Het zou er overmorgen moeten zijn!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Zo-is-dat het volgende:
iemand het al binnen? kan niet meer wachten!
Leveren ze bij de buren? Want met mijn geluk ben ik de eerste op hun 'einde van de dag'-route en als ik dan om 3 uur thuis kom van mijn tentamen zijn ze al geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
hier is de verwachte leverdatum woensdag! dat hoop ik heel erg, enige dag dat ik thuis ben en ups levert alleen overdag en doordeweeks en anders kan ik naar eindhiven, woon in maastricht...ups is hopeloos
Hoe wat huhquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
En in Brussel was er een keer een nare verkoopster die heel hysterisch begon te zingen/krijsen naast me.. mijn arme oren.
Ja zo keek ik dus ookquote:
Die ervaring met de henna van Lush heb ik ook. Verder eigenlijk alleen maar goede ervaringen, hoewel ik ook wel wat mindere testers heb gehad. Heb je ook andere haarproducten geprobeerd? Retreat, i love juicy, big, american cream..? Daar zijn veel mensen tevreden over en dat zijn ook de producten die ik standaard heb van lush. En de meeste zeepjes en body butters vind ik ook fijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef Miss.X het volgende:
Persoonlijk vind ik Lush 1 van de slechtste merken op cosmetica gebied. Qua geur en presentatie ziet het er wel goed uit.
Maar alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd, gooide ik het potje al halfvol weg en dat wil wat zeggen! Dat doe ik echt zelden.
Skin Drink werd mijn huid vies, lelijk, vet en rood van.
Celestial....vreselijk!
Henna.....V-r-e-s-e-l-i-j-k, mijn haar veranderde niks van kleur en bovendien ruikte ik een week lang naar plantjes.
Nu zit er een werkeloze creme van Lush in mijn make up doos die ik niet meer aanraak, want het zit gewoon als een laagje op mijn huid en verder doet het geen kut
Verder nog zo'n 5 andere nutteloze producten van Lush geprobeerd, zonde van mijn geld
Lush mag van mij echt weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |