abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juli 2013 @ 08:56:52 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128898604
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_128898642
Goeiemorgen!
Mijn meisje slaapt heerlijk bij opa en oma O+ 23:30 naar bed, 4:15 een voeding en ze slaapt nu nog!

Verder nog niet goed bijgelezen, geen wifi hier, dus geen fok tijdens het voeden ;)
pi_128898895
Coco! *O*

Kwisted, nachtdienst overleefd? Lijkt me weer totaal anders om daar omheen te leven met een baby dan wij dagwerkers trouwens. En het is ook niet regelmatig waarschijnlijk?

Hier een wonderbaby. Slaapt ineens weer lekker van 23:30 tot 6:30 (hij werd ineens om 5:00 wakker telkens) en sindsdien slaapt hij weer! De laatste tijd is hij dan in het dagritme, dus na drie kwartier even wakker, na twee uur klaarwakker. Ik kan dus heerlijk uitslapen!

Onee, want ik ben wel braaf vanzelf wakker geworden :')
pi_128899592
Luuk lag net op zijn buik. Zomaar ineens! En het leuke was, dat hij zelf ook nog terug rolde... Ik ben benieuwd of hij dit nu vaker gaat doen. Vooralsnog ligt hij weer lekker op zijn rug te spelen.
*poef* nu is het weg
pi_128899972
Suikertante fijne nacht

KJ goed van Luuk *O*

Riley werd kwart voor 8 wakker. O+
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:03:55 #6
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128900085
Luuk *O* en dan ook meteen beide kanten op. Wat knap!

Lekker Omen O+ hier was het 10 v 7 (een hele verbetering tov 5 uur een week geleden!)

Fijn ook, Suiker!

E liep gister een paar stappen aan 1 handje! Het gaat hard :o
pi_128900193
yay luuk! Lekker door de kamer rollen :+

E gaat ook lekker, die loopt de 21e gewoon los ;)

En goede slapers, ik ben jaloers, haha
Hier was het 5.50 u... :O Al een ruime week. Jammer..

Fijne zaterdag allemaal
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:21:21 #8
381212 Gulara
From the future
pi_128900362
Luuk knapperd! *O*

*O* voor de goede nachten.

Hier niet. Ik geloof dat er vrijwel de hele nacht iemand aan m'n tiet heeft gelegen. Met als hoogtepunt dat ik wakker werd en dat Pi de breast pad als keppeltje op z'n hoofd had. O+ :') 8)7
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:42:03 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128900797
Gulara _O-

:* voor de slechte slapers.
Oh en *O* voor rollers en stappers!!
pi_128900820
Haha Gulara! Maar wel jammer van je nacht. Ik doe mee: ik lag om 23u in bed (onverwacht bezoek, planning was echt eerder deze keer) en eruit om 1u, 3u en 5u, en 6u was het ochtend :X
Gelukkig mocht ik blijven liggen tot half negen, dat maakte het een beetje goed.

Ik geloof dat we de waterpokken-piek nu bereikt hebben trouwens. Kind zit helemaal onder, zo zielig. Het jeukt vast als de pest. Vooral de luierarea. Broeit natuurlijk lekker daar. Dus ik heb m lekker met speen laten spelen (normaal blijft de speen in bed).
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:48:10 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128900938
Agos miniola -O-
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:55:32 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128901081
Ik zie op facebook nu al een paar keer foto's van mijn zwangere nicht op vakantie in Frankrijk, met een glas wijn voor dr neus en de fles op tafel... :{ Toch moeilijk om mn mond te houden hoor.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:58:06 #13
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_128901137
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie op facebook nu al een paar keer foto's van mijn zwangere nicht op vakantie in Frankrijk, met een glas wijn voor dr neus en de fles op tafel... :{ Toch moeilijk om mn mond te houden hoor.
ik had er gewoon wat van gezegd denk ik :@
pi_128901229
Oh Becky wat vreselijk eng :* welke speen heeft ze?
Logerende kindjes, lastig hoor zo lang zonder, maar ook wel even lekker denk ik
Och Juud je mannetje :'( :* sterkte hoor
KJ wat knap van Luuk!!
Soesa wow ze gaat hard he?
Gulara :D
Mineola ik hoop dat ze snel wegtrekken!

Pff wat een nacht weer, ieder kwartier piepen :'( snap er niks van!
pi_128902251
:* voor de moeilijke nachten

LB wat raar zeg dat ze dat doet.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 12:58:35 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128902555
Shit, Mineola! En een tijdje in zijn blote billen laten spelen, zou dat verlichting geven voor de luier area? Hoe dan ook: beterschap voor je mupke!
pi_128903008
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Trek dat soort dingen ook heel slecht. Maar denk niet dat het veel zin heeft om er wat van te zeggen want iedere idioot weet toch dat alcohol tijdens de zwangerschap slecht is. Blijkbaar vindt zij het de risico's waard. Of je zou het als een soort 'grapje' kunnen plaatsen "Lekker aan de alcoholvrije wijn? ;)"

:')

Beterschap Mineola!

Spees lekker kunnen slapen nu Silvijn uit logeren was? Hebben jullie 'm al opgehaald?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:23:15 #18
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128903110
Ik zou er (1 op 1 of prive bericht) ook wel iets van zeggen, als ik zeker wist dat het echt haar wijn was en niet alcoholvrij.

Ja echt heerlijk uitgeslapen Lot! Tot iets voor 10... Raar! En we gaan hem nu ophalen O+ , zin in!! Hij heeft super veel plezier gehad dus dat is heel leuk om te horen. Mijn schoonouders zijn zó gek op hem en hij heeft daar de tijd van zijn leven!
pi_128903175
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:43 schreef Mineola het volgende:
Haha Gulara! Maar wel jammer van je nacht. Ik doe mee: ik lag om 23u in bed (onverwacht bezoek, planning was echt eerder deze keer) en eruit om 1u, 3u en 5u, en 6u was het ochtend :X
Gelukkig mocht ik blijven liggen tot half negen, dat maakte het een beetje goed.

Ik geloof dat we de waterpokken-piek nu bereikt hebben trouwens. Kind zit helemaal onder, zo zielig. Het jeukt vast als de pest. Vooral de luierarea. Broeit natuurlijk lekker daar. Dus ik heb m lekker met speen laten spelen (normaal blijft de speen in bed).
Heb je iets van kidsclin in huis? Daarmee smeren we Sofie in. Ook in badjes met havermout. Ik doe dan havermout in een washandje. Deze doen we dan in bad en knijpen er in. Er komt dan een soort creme uit en dat droogt de pokken uit. Na het badderen proberen zo min mogelijk af te drogen. Daarna smeren met kidsclin. Bij Sofie beginnen ze nu pas te jeuken. Ze zijn nu ingedroogd. Ik ben benieuwd wanneer Luuk ze gaat krijgen.
*poef* nu is het weg
pi_128904174
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:25 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Heb je iets van kidsclin in huis? Daarmee smeren we Sofie in. Ook in badjes met havermout. Ik doe dan havermout in een washandje. Deze doen we dan in bad en knijpen er in. Er komt dan een soort creme uit en dat droogt de pokken uit. Na het badderen proberen zo min mogelijk af te drogen. Daarna smeren met kidsclin. Bij Sofie beginnen ze nu pas te jeuken. Ze zijn nu ingedroogd. Ik ben benieuwd wanneer Luuk ze gaat krijgen.
Nee, maar op advies van de drogist wel calendula-spul en zemelenbadje. Havermout heb ik ook in huis dus kan ik nog wel proberen.
Is kidsclin dan nog van toegevoegde waarde denk je? Anders kan ik het zo voor zekerheid nog wel halen eigenlijk.

Fijn dat Silvijn het leuk heeft gehad en jullie lekker geslapen hebben spees! Tien uur klinkt heerlijk zeg.
pi_128904568
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nee, maar op advies van de drogist wel calendula-spul en zemelenbadje. Havermout heb ik ook in huis dus kan ik nog wel proberen.
Is kidsclin dan nog van toegevoegde waarde denk je? Anders kan ik het zo voor zekerheid nog wel halen eigenlijk.

Fijn dat Silvijn het leuk heeft gehad en jullie lekker geslapen hebben spees! Tien uur klinkt heerlijk zeg.
Ik vind het prettig spul om te smeren en Sofie vraagt er ook echt om. Ik gok dus dat het wel prettig voelt voor haar. Het is een schuim. Als je het in de koelkast zet dan is het ook nog verkoelend.
*poef* nu is het weg
pi_128904691
Becky :X wat eng zeg!

Juud :* tis zonde, je mannetje.

Rosalie sliep vanmorgen om 10.30 tot 13.15 toen ging zus naar bed. Dus wakker. Ik heb dr een schone luier en schone kleren aangedaan en toen viel ze weer in slaap :o ze slaapt nu nog in de box.

We zitten op 1 nachtvoeding ergens tussen 04.00 en 05.00 meestal. Jammer, want ze sliep al een tijdje door tot 06.30/07.00.
Ach, gaat ook wel weer over. Maar liefst zsm :P
pi_128906542
Och Juud :*

KJ *O* Wat goed van Luuk!

En Soesa, een paar stapjes aan de hand *O*

*O* Voor de goede nachten en :* voor de wat mindere!

Hier hadden we een slapeloze nacht met z'n 3en, we konden alle drie gewoonweg niet slapen :? Niemand huilde verder, maar uitrusten is anders :D Vanmorgen zat ik er even doorheen, toen is mijn lief eruit gegaan met Nin en heeft haar een voeding met het flesje gegeven. En net ben ik een hele poos gaan wandelen, zodat mijn lief even kon slapen :z Hopelijk vallen we vanavond gewoon weer in slaap met z'n allen! (Nin ligt nu lekker te slapen in de kinderwagen!)

Mineola, beterschap daar :*
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:55:47 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128907018
Wat een rare nacht dan belle, gelukkig kunnen jullie vandaag bijslapen ^O^

Spees, veel plezier met knuffelen :D *;

Danic, E slaapt ook al zoveel! Ze begint nu ook echt huilerig te worden als ze moe wordt, dat moeten we nog even leren herkennen :D

Ohja en over die wijn; ik zag een fles champagne met 2 volle glazen, andere foto een fles wijn met 2 volle glazen en allerlei lekkere kaasjes... maar ik heb nauwelijks contact met dr dus ik zeg maar niks. Ze is intelligent zat.
pi_128908740
Afgelopen nacht had A van 23:30 tot 7 uur geslapen. Na de voeding weer tot 9 en op dit moment slaapt hij al 3 uur!
Daar snap ik nou niks van. :? Ik zit gewoon te wachten tot hij voeding wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')