En wat nou als je die CDrom/DVD niet hebt, alleen maar een code?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Je stopt een CDrom/DVD in je player en gaat het OS van je keuze installeren. Hoe moeilijk kan het zijn?
Whatever.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En wat nou als je die CDrom/DVD niet hebt, alleen maar een code?
Laat dat soort grappen maar achterwege, zit ik niet op te wachten.
van xp of w7 ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En wat nou als je die CDrom/DVD niet hebt, alleen maar een code?
Laat dat soort grappen maar achterwege, zit ik niet op te wachten.
Heel simpel: ik vraag hier niet om hulp om uitgelachen te worden.quote:
Maakt me eigenlijk niks uit. Ik wil gewoon van dat stupide Windows 8 af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:51 schreef t-i-m het volgende:
[..]
van xp of w7 ?
en welke wil je terug ??
joh, geen smartphonequote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niks uit. Ik wil gewoon van dat stupide Windows 8 af.
Mijn desktop computer is namelijk géén smartphone en ik wil ook niet dat-ie er op lijkt!
XP of 7, allebei okee.
1 Download het OS waar je een code voor hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel simpel: ik vraag hier niet om hulp om uitgelachen te worden.
Ik wil op en goede manier van Windows 8 af, en ik beschik over de geeigende codes om eea terug te zetten naar Windows XP/7, en ik vraag om wat hulp om dat ook op de goede manier te doen.
Als je niks constructiefs hebt toe te voegen aan dit topic, blijf dan gewoon weg.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:55 schreef t-i-m het volgende:
[..]
joh, geen smartphone![]()
sorry moest even
heb een originele xp liggen
windows 7 heb ik wel, maar moet je serienummer vervangen door jouweze
kun je het zelf ?
kan ik je kopietjes sturen
zo niet, ff kijken hoe het geregeld kan worden
nopequote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]dank je voor je aanbod!
kan wel een beetje rommelen met dit soort dingen, maar dus niet op die *(&^*&%^$#-Window 8-geinstalleerde computer en daar baal ik echt zelf het meeste van.![]()
Windows 7 zou het beste zijn, maar ik heb alleen serienummers van XP, gaat dat werken?
Ah. Duidelijk. Helaas.quote:
Volledig met je eens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:02 schreef Purplesparks het volgende:
Vond persoonlijk binnen windows totzover altijd xp het fijnst om mee te werken. Maar ten opzichte van nieuwere versies inmiddels toch achterhaald denk ik. Maar dan ook weer liever win7 ipv win8.
hmmquote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ah. Duidelijk. Helaas.
Ik ga nog eens een poging doen om XP terug te zetten dan maar.
http://www.microsoft.com/(...)spx#fbid=NlJLRB3TXd3 misschien dit wat je zoekt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Volledig met je eens.
Ik wil gewoon van Win8 af, want het is gewoon de smart phone-versie van Windows VIESTA, en dat was óók al niks.
Nope. Wel gedaan, maar met uitermate gammel resultaat. Misschien nog eens proberen,..quote:
Wat ik daar zo zag waren alleen bedrijfsmatige toepassingen en zo..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:05 schreef Purplesparks het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)spx#fbid=NlJLRB3TXd3 misschien dit wat je zoekt?
ah bah had gewerkt waarschijnlijk totdat er op het laatst nog aangegeven werd cd rom nodig te hebben van win7quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nope. Wel gedaan, maar met uitermate gammel resultaat. Misschien nog eens proberen,..
[..]
Wat ik daar zo zag waren alleen bedrijfsmatige toepassingen en zo..
In de zin van ??quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Nope. Wel gedaan, maar met uitermate gammel resultaat. Misschien nog eens proberen,..
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:15 schreef Purplesparks het volgende:
Wat zijn de exacte redenen om terug te willen naar oudere win versie?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Volledig met je eens.
Ik wil gewoon van Win8 af, want het is gewoon de smart phone-versie van Windows VIESTA, en dat was óók al niks.
alsof ik smartphone van windows vista ken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |