Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je moet ook niet in 1x haar borsten pakken.. Is net zo als een plan die je afwerkt van A tot Z
Huh wtfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te pakken, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Ja. En ik mag je wel. Maar soms ben je een beetje een vaag type..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus in het echt zou je aardiger doen? Maar mag je mij hier niet zo dan?
Spatie, dat is geeeeeen hosselenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Aiquote:
Volgens mij wel hoorquote:
In Brabant welquote:
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uitquote:
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yo yo yoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eeeeeyyyyyy nigggaaaas waddduppp
Hij gaat schuren!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomen
Oh dus je mag me welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En ik mag je wel. Maar soms ben je een beetje een vaag type..
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel handig dat whatsaap gebruiken het vaak
Niemand is normaal, iedereen is een beetje raar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je mag me wel
Wats je nummer dan?
En ja ik ben superraar, maar ik vind het positief raar
weer lam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Maar ik ben ergraar en trotsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niemand is normaal, iedereen is een beetje raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |