Nee, ik zal nooit wat bijzonders doen/meemaken in mijn leven, ik blijf voor eeuwig in mijn rustige veilige huis.quote:
O, kut leven heb je danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zal nooit wat bijzonders doen/meemaken in mijn leven, ik blijf voor eeuwig in mijn rustige veilige huis.
Er is verschil tussen föhnen en feunenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oki. Maar wil je dan nog feunen of niet? Mijn haar is aardig nat. Of bedoel je chillen?
Ben naar de bioscoop geweest. Naar The Intershipsquote:
Op zaterdag 13 juli 2013 00:37 schreef nodig het volgende:
Ja, maar ik weet toch niet of jij slim genoeg bent dat je weet hoe je het schrijft! No offense intended en heeft helemaal niks met ras te maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Er is verschil tussen föhnen en feunen
föhnen : Je haren drogen
feunen : Chillen
Okay, maar moet xcachet wel aardig doen (en ja ik doe aardig terug)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:37 schreef nodig het volgende:
Spatie ga een keer met mij en xcachet mee gaan we chicks voor je hosselen
Is nou niet echt ehhh hoe heet dat, bijzonder, de film...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben naar de bioscoop geweest. Naar The Interships
[..]
En boiz want ben geen lesbi
Gewoon wat snoepen op een avond en voilaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, maar moet xcachet wel aardig doen (en ja ik doe aardig terug)
Hoezo ben je bang dat ze niet aardig is :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar okee, stel je voor ik ben wat losser en ga meiden aanraken, wat nou als ze me aangeeft voor aanranding ofzo, wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Gewoon wat snoepen op een avond en voila
Komt helemaal goed matttie
Ik heb altijd het gevoel alsof ze me niet mag en dat ze me altijd zit te bashen :/quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo ben je bang dat ze niet aardig is :s
Ik ben niet zo goed in boiz hosselen xd xdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben naar de bioscoop geweest. Naar The Interships
[..]
En boiz want ben geen lesbi
Ze mag je net zoveel als ik doequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel alsof ze me niet mag en dat ze me altijd zit te bashen :/
Dit account is niet relatief aan mijn echte ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet bijzonder, maar wel leukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nou niet echt ehhh hoe heet dat, bijzonder, de film...
Ik welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in boiz hosselen xd xd
Je moet ook niet in 1x haar borsten pakken.. Is net zo als een plan die je afwerkt van A tot Zquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar okee, stel je voor ik ben wat losser en ga meiden aanraken, wat nou als ze me aangeeft voor aanranding ofzo, wat moet ik dan doen?
Dus in het echt zou je aardiger doen? Maar mag je mij hier niet zo dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit account is niet relatief aan mijn echte ik
[..]
Niet bijzonder, maar wel leuk
[..]
Ik wel![]()
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je moet ook niet in 1x haar borsten pakken.. Is net zo als een plan die je afwerkt van A tot Z
Huh wtfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te pakken, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Ja. En ik mag je wel. Maar soms ben je een beetje een vaag type..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus in het echt zou je aardiger doen? Maar mag je mij hier niet zo dan?
Spatie, dat is geeeeeen hosselenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Aiquote:
Volgens mij wel hoorquote:
In Brabant welquote:
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uitquote:
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yo yo yoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eeeeeyyyyyy nigggaaaas waddduppp
Hij gaat schuren!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomen
Oh dus je mag me welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En ik mag je wel. Maar soms ben je een beetje een vaag type..
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel handig dat whatsaap gebruiken het vaak
Niemand is normaal, iedereen is een beetje raar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je mag me wel
Wats je nummer dan?
En ja ik ben superraar, maar ik vind het positief raar
weer lam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Maar ik ben ergraar en trotsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niemand is normaal, iedereen is een beetje raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |