ze wou neukenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat zo grappig?
Maar, je kan ook gewoon antwoorden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Geloof ik niks van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Aww wat schattig. Maar welke idioot eet er nou chips op bed?quote:
......ik bijna altijd ~_~quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Aww wat schattig. Maar welke idioot eet er nou chips op bed?
deed ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nodig, geen dm's openbaar maken!!!
of ie kaas wildequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, jij weet nu wat ik naar nodig stuurde, zeg dan ook wat jij naar nodig stuurde!
Mag het dan? Vertel dan ook in eigen woorden wat dearest stuurdequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
deed ik niet
ik vertelde het in eigen woorden snap je
dearest naar nodigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, jij weet nu wat ik naar nodig stuurde, zeg dan ook wat jij naar nodig stuurde!
nodig naar dearestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
maar even serieus, neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |