Hmm, ik weet het niet hoor, volgens mij liegen jullie allebei!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
maar even serieus, neuken?
dearest naar nodigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
nodig naar dearest
is goed, condoom of niet?
nodig naar dearestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
zonder vind ik fijner![]()
![]()
Mag ik mee doen met deze interessante trio?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
zonder vind ik fijner![]()
![]()
zomaar het een trio noemenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik mee doen met deze interessante trio?
dearest naar nodigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
nodig naar dearest
ik ook, maar ben je wel aan de pil?
je verpest het ik ben wel aan de pil :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
nee maar ik wil voor jou wel aan de pil hoor![]()
![]()
Ja, dit is bijna semigrappig hoor maar ehhh, ik noem het een trio omdat ik aannam dat er niet nog iemand mee deed, zijn er nog meer slachtoffers dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
zomaar het een trio noemen
ga in de hoek zitten, VER bij een wasmand vandaan en neem je wcpapier mee
Dus jullie waren dus gewoon aan het liegen all along1!!!!!?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
je verpest het ik ben wel aan de pil :s
nee alleen nodig en ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dit is bijna semigrappig hoor maar ehhh, ik noem het een trio omdat ik aannam dat er niet nog iemand mee deed, zijn er nog meer slachtoffers dan?
heb je al een vriend :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
je verpest het ik ben wel aan de pil :s
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
zomaar het een trio noemen
ga in de hoek zitten, VER bij een wasmand vandaan en neem je wcpapier mee
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee alleen nodig en iknice and slow
omg one love wijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb m'n hele leven op jou gewacht bby
Dan is het toch een trio (als ik mee mocht doen!)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee alleen nodig en iknice and slow
maar jij mag niet meedoenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan is het toch een trio (als ik mee mocht doen!)
hihi je bent zo lief kusjekroelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
hoezo zou je jaloers zijn op mij, wil je nodig neuken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet nou niet op wie ik jaloerser ben, dearest of nodig :/
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
hihi je bent zo lief kusjekroel![]()
![]()
ALLEEN NODIG MAG DIT OPENEN GRALLEEN DEAREST MAG DIT OPENEN GRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
[..]
ALLEEN DEAREST MAG DIT OPENEN GRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
[..]
ALLEEN DEAREST MAG DIT OPENEN GRIk vraag me echt wat er in die spoilers staat!! Maar ik kijk niet hoor, ooh ik quote en zie nu ineens: omg ik ook het ik heb jij het ook zo heet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat zou dearest hebben gezegd dan, dat ze een hete peper op heeft ofzo?Spatieboos
Gvd ik schiet nu al in de lachquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Aww wat schattig. Maar welke idioot eet er nou chips op bed?
quote:
quote:
Wat een stilte. Zal ik mij ook even melden in de TC?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een stilte. Zal ik mij ook even melden in de TC?
Wat is iedereen saaaai bezig vanavondquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ehh ik dacht dat je zei SC, er is nog geen TC, lack of people.
Bijna iedereen is slapen, hez is gebanned, LMI ging zichzelf dronken voeren dacht ik en rodawa is nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is iedereen saaaai bezig vanavond
ik voel me ook zo lam als watquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna iedereen is slapen, hez is gebanned, LMI ging zichzelf dronken voeren dacht ik en rodawa is nergens te bekennen.
Ooo, wat stom zeg.. Normaal begon het hier rond deze tijd te levenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna iedereen is slapen, hez is gebanned. LMI ging zichzelf dronken voeren dacht ik, rodawa is nergens te bekennen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooo, wat stom zeg.. Normaal begon het hier rond deze tijd te leven
Nog wat bijzonders gedaan deze avond? :")
Hoezo niet? Kom ook KLB dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ik wou nog met je feunen maar nu niet meer
Oki. Maar wil je dan nog feunen of niet? Mijn haar is aardig nat. Of bedoel je chillen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ik vertaal het wel
Oke laten we gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |