Via http://www.powned.tv/nieu(...)il_vrouw_neuken.htmlquote:Tim den Besten, een homoseksuele programmamaker van de VPRO, wil seks met een vrouw. Dat gaat hem lukken, en wel met behulp van úw belastingcenten.
In het kader van de documentaire Een man weet niet wat hij mist wil de 26-jarige Den Besten zijn klabanus in een willekeurig vrouwenorgaan steken. De VPRO is op zoek naar vrijwilligers.
Volgens de wervende tekst is Den Besten 'op zoek naar de grenzen van hun eigen seksualiteit'. Hij ging nog nooit van bil met een vrouw. "Hij vraagt zich af hoe homo hij eigenlijk is." Geïnteresseerden kunnen een mailtje sturen naar eenman@vpro.nl.
De nieuwsgierige reetracer werkte eerder voor VPRO Dorst, Excuses voor het Ongemak en Villa Achterwerk. Hij omschrijft zichzelf op Twitter als een 'dingenbedenker' en een bloemengek.
Nee bij de EO juist. Onder het motto, als je het maar vaak genoeg probeert wordt het vanzelf lekker en leer je dat vuige gedrag af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Supersoep het volgende:
De VPRO nog wel? Leek me meer iets voor BNN.
De VPRO heeft ook ooit eens twee copulerende mensen in een scanner gelegdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het nogal zeiken om het zeiken. Ik betaal ook liever niet voor Powned, maar dat wordt wel weer gecompenseerd door andere programma's waar anderen weer minder graag aan bijdragen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef theunderdog het volgende:
Want? Is het zo vreemd dat mensen daar niet graag aan meebetalen?
BNN maakt liever entertainment over doodzieke mensen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Supersoep het volgende:
En vult ondertussen de zakken van onze centjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
BNN maakt liever entertainment over doodzieke mensen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nogal zeiken om het zeiken. Ik betaal ook liever niet voor Powned, maar dat wordt wel weer gecompenseerd door andere programma's waar anderen weer minder graag aan bijdragen.
Gezeur om niks.
Niet om niets, gezien de toenemende hoeveelheid reclame op staatszenders. Als ze zo inkomsten willen werven dan prima, maar of geen reclames of geen overheidsgeld. Hoe ze nu klakkeloos van beide wallen kunnen eten is echt krankjorum.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nogal zeiken om het zeiken. Ik betaal ook liever niet voor Powned, maar dat wordt wel weer gecompenseerd door andere programma's waar anderen weer minder graag aan bijdragen.
Gezeur om niks.
Hij kent toch wel vrouwen? Die hebben toch allemaal een gay bff om te shoppen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef theunderdog het volgende:
Waarom moeten mensen betalen voor een homo die graag seks wilt hebben met een vrouw?
Ga gewoon uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |