abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128881902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat een control freak ben je zeg. Ze ging vreemd in een eerdere relatie, dat wil niet zeggen dat ze dit bij jou ook doet.

En als zij een keer een pilletje XTC wil nemen doet ze dat toch lekker. Je bent een moeilijk type volgens mij.
Ik heb nooit gezegd dat ik bang bent dat ze vreemd gaat. Het gaat erover dat ze hierover gelogen heeft of teminste verzwijgt. Ze gaat niet vreemd.

Heb meerdere mensen kapot zien gaan aan drugs als je vriendin zegt dat ze het nog wel is gaat doen ja dan wordt ik boos. Ik ben dan bang dat ze 1 van hen wordt dat wens ik niemand toe.
pi_128882317
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Is dat inderdaad echt zo? Vrienden van me die wel is wat doen zeggen dat ook.. dus ideaal zou zijn 1x en dan nooit weer.
Vraag je alleen af wat er anders is aan het gevoel de andere keren? Want als je bijvoorbeeld dronken bent is dat elke keer hetzelfde: p
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/
pi_128884387
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:41 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat jij iemand bent met een vrij sterke mening. Ik denk dat ze graag wil voldoen aan je verwachtingen maar dat lukt niet zonder dat ze zichzelf veranderd. Dat is geen goed idee, dan wordt het een sloofje ipv een spontane vrouw. Dus wat je hierboven zegt, loslaten of laten gaan.
nja, dit dus.

waaaaah, ik ben het met hem eens :o
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 12 juli 2013 @ 20:40:54 #54
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_128885602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef simmu het volgende:
waaaaah, ik ben het met hem eens :o
WAT??! Dat was niet de afspraak :( Wij zouden internet-vijanden tot in den eeuwigheid blijven o|O
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:33:35 #55
404237 nickterdoest
Ik woon in een boomhut.
pi_128892370
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
Ze te horen is ze 16/17 (ze gaat immers naar Renesse) en daar hoort vreemdgaan/xtc-gebruik gewoon een beetje bij..niet bij iedereen natuurlijk maar zo schokkend is het ook weer niet.

Probeer haar niet teveel ' regeltjes op te leggen' want dan gaat ze al helemaal bij je weg.
te veel vrijheid gaat ze ook weg.
pi_128892760
Je moet jezelf afvragen of je in een "relatie" wilt blijven met iemand die je niet kan vertrouwen...
pi_128897932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef icooldk het volgende:

[..]

ik vraag me af of ik me anders moet opstellen of dat ik niet zo moeilijk moet doen. of hoe ik haar duidelijk kan maken dat ze echt eerlijk moet/kan zijn. vandaar zit topic :)
Ja je zou eigenlijk wat relaxter mogen worden. XTC gebruik verbergt ze omdat jij het niets vindt, maar zij bepaalt zelf wel wat ze doet of niet. En als ze het 'tegen je zou vertellen' krijgt ze toch alleen maar kortzichtig gezeik. Beter vraag je d'r naar d'r ervaringen en als het gebruik zorgwekkend wordt kun je altijd nog proberen haar te adviseren. Meestal is het toch maar een periode die weer overgaat.

Mbt het vreemdgaan, had ze beter niet kunnen vertellen aan je omdat je haar daarom nu betrouwbaarheid nu logischerwijs in twijfel trekt. Waarschijnlijk heeft ze besloten om het, onder het motto van eerlijk zijn naar elkaar, aan je te vertellen.
Soms kun je beter iets niet vertellen om niet je eigen ruiten in te gooien en jezelf een kans te geven. Mensen kunnen veranderen en waarschijnlijk zou ze het nu nooit meer doen omdat ze 'r veel spijt van heeft. Waardeer haar eerlijkheid en probeer te achterhalen of ze veel spijt van heeft en waarom ze het nu nooit meer zou doen.

Als ze nou morgen op vakantie gaat, doe gewoon relaxed en probeer haar te vertrouwen. Wees gewoon haar lieve super toffe vriend. Ga d'r niet irriteren met allerlei shit. Ze moet wel van d'r vakantie kunnen genieten. Heb er vertrouwen in dat jij haar waard bent. Ga je haar irriteren werk je vreemdgaan in de hand. En als ze wil vreemdgaan doet ze het toch wel, ook al is ze niet in Renesse. Vreemdgaan kun je toch niet tegenhouden en kans vergroot je door je eigen waarde ten opzichte van haar te verlagen en als een wanhopig manneke zielig te gaan doen. Als ze vreemd gaat hield ze gewoon niet genoeg van je. Geef haar gewoon regelmatig positieve aandacht als ze daar zit maar verstik haar niet.
pi_128899728
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 03:47 schreef NaturalHerbs het volgende:

[..]

Ja je zou eigenlijk wat relaxter mogen worden. XTC gebruik verbergt ze omdat jij het niets vindt, maar zij bepaalt zelf wel wat ze doet of niet. En als ze het 'tegen je zou vertellen' krijgt ze toch alleen maar kortzichtig gezeik. Beter vraag je d'r naar d'r ervaringen en als het gebruik zorgwekkend wordt kun je altijd nog proberen haar te adviseren. Meestal is het toch maar een periode die weer overgaat.

Mbt het vreemdgaan, had ze beter niet kunnen vertellen aan je omdat je haar daarom nu betrouwbaarheid nu logischerwijs in twijfel trekt. Waarschijnlijk heeft ze besloten om het, onder het motto van eerlijk zijn naar elkaar, aan je te vertellen.
Soms kun je beter iets niet vertellen om niet je eigen ruiten in te gooien en jezelf een kans te geven. Mensen kunnen veranderen en waarschijnlijk zou ze het nu nooit meer doen omdat ze 'r veel spijt van heeft. Waardeer haar eerlijkheid en probeer te achterhalen of ze veel spijt van heeft en waarom ze het nu nooit meer zou doen.

Als ze nou morgen op vakantie gaat, doe gewoon relaxed en probeer haar te vertrouwen. Wees gewoon haar lieve super toffe vriend. Ga d'r niet irriteren met allerlei shit. Ze moet wel van d'r vakantie kunnen genieten. Heb er vertrouwen in dat jij haar waard bent. Ga je haar irriteren werk je vreemdgaan in de hand. En als ze wil vreemdgaan doet ze het toch wel, ook al is ze niet in Renesse. Vreemdgaan kun je toch niet tegenhouden en kans vergroot je door je eigen waarde ten opzichte van haar te verlagen en als een wanhopig manneke zielig te gaan doen. Als ze vreemd gaat hield ze gewoon niet genoeg van je. Geef haar gewoon regelmatig positieve aandacht als ze daar zit maar verstik haar niet.
Dankje voor je reactie :)
Ik heb inderdaad gewoon relaxed gedaan en ging allemaal goed.
dus maar afwachten tot volgende week.
pi_128899838
Mensen liegen heel vaak omdat ze bang zijn dat de ander weggaat als ze de waarheid zeggen, dus het is een soort zelfbescherming en niet iets dat ze doen om je nou bewust te kwetsen ofzo en al helemaal niet omdat ze van plan zijn dingen te herhalen.
Dat het vaak wel gedacht wordt dat ze dingen zullen herhalen, is juist de reden waarom ze het achterhouden.

Het is slimmer om te kijken naar daden OP DIT MOMENT in jullie relatie dan bezig te zijn met haar verleden.

Je bouwt je relatie niet op verledens. Mensen kunnen veranderen. Elke relatie is uniek. Wat in de ene relatie is gebeurd hoeft niet in jullie relatie te gebeuren. En zelfs, wat vroeger in jullie relatie is gebeurd hoeft niet herhaald te worden, want relaties groeien en zijn dynamisch, niet statisch. (Tenzij je daarvoor kiest natuurlijk en in patronen blijft hangen).

Ik snap uithoren niet. De kans dat je iets hoort dat je negatief beinvloed is redelijk groot.
De kans dat iemand nog schijnheiliger wordt, ook. Tenzij je dingen open, zonder oordeel ontvangt en doorpraat.

Kijk gewoon naar daden.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 10:50:03 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128899889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef Arjannnn het volgende:
Je moet jezelf afvragen of je in een "relatie" wilt blijven met iemand die je niet kan vertrouwen...
Ik denk dat TS niemand zou vertrouwen, zelfs de heilige maagd Maria herself niet. Hij is een controlfreak.
Resistance is futile.
pi_128899975
Meisje kan zich ook afvragen of ze in een relatie moet blijven met iemand die haar niet vertrouwt en zit te graven in het verleden ipv kijken naar hoe ze nu is.

Mes snijdt aan twee kanten.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:53:10 #62
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_128901031
Hahah verslaafd raken aan XTC!!!
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
pi_128911692
Het gaat nogmaals om het liegen en niet om het vreemdgaan. Ik weet zeker dat ze dit niet bij mij zal doen. Het gaat erom dat ze loog dat ze ooit was vreemdgegaan. Ook andere dingen waarover ze loog of achterhoudt. Eerlijkheid is gewoon belangrijk. Ik hoef niet 24/7 met haar te praten of als ze uitgaat haar te controleren ofzo.. Ik kan me het best vinden dat ze het eerst niet durft te vertellen dat ze er voor schaamt misschien?
pi_128913679
He he, je begint het te snappen. Mensen vertellen dingen soms niet omdat ze bang zijn voor wat je er van denkt en welke sancties er gaan volgen.

Mensen worden gewoonlijk leugenachtig en schijnheilig omdat ze BANG zijn. Dat kan komen door het verleden, dat kan ook gewoon ter plekke onstaan.
Met begrip kom je verder dan wantrouwen.

Ze heeft gelogen. So what.Iedereen liegt wel eens en verzwijgt van alles. Heb je er nadeel van ondervonden, of zijn het zuiver dingen uit haar verleden?
pi_128965664
Als dit gedrag is wat jij niet pikt in een relatie, houdt het op imho.
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  maandag 15 juli 2013 @ 13:39:00 #66
400505 Seikcid
Since 1922
pi_128968707
Op vakantie naar Renesse en gebruikt regelmatig xtc? Die wordt iedere dag uitgewoond daar man, heerlijk. :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_128974853
Ha xtc tijdens haar vakantie op Renesse, die gaat zich zo hard laten neuken dat wil je niet weten.
  maandag 15 juli 2013 @ 16:54:18 #68
400505 Seikcid
Since 1922
pi_128974907
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef BorusBulldog het volgende:
Ha xtc tijdens haar vakantie op Renesse, die gaat zich zo hard laten neuken dat wil je niet weten.
Precies. Ik stel me d'r voor met minimaal 7 piemels die van gekkigheid niet meer weten waar ze moeten spuiten. _O-
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  maandag 15 juli 2013 @ 17:05:56 #69
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_128975279
quote:
11s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Precies. Ik stel me d'r voor met minimaal 7 piemels die van gekkigheid niet meer weten waar ze moeten spuiten. _O-
Op haar natuurlijk })
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:21:17 #70
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129001334
Gast, laat lekker leven. Boewhoehoe ohnooooo xtc! Ze gebruikt xtc! Je moet daar niet over oordelen als je het zelf nooit gebruikt hebt, ik kan met 1000000000% zekerheid zeggen dat als jij dat een keer probeert je hele mening omslaat en je het zeker ook wel een paar keer meer zou doen.

Verder, okay, ze is een keer vreemdgegaan vroeger, ze was toen hoe oud? 13? 14? 15? Een relatie heeft op die leeftijd (vaak) helemaal geen enkele betekenis. Dat is je verkenningstijd, foutje, moet kunnen. Het is niet zo dat je toen getrouwd was. Je moet je vriendin wat minder controleren want op deze manier zal ze zeer zeker gaan doen wat jij niet wilt dat ze doet en daarna komt ze een jongen tegen die wél relaxed is, zonder regeltjes, en is ze weg. :W
Bay of Plenty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')