Google wat t was danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef megamandy het volgende:
FUUUU ik ben net ook door een 020 nummer gebeld. Dalijk was het een fout en ben ik toch afgewezen![]()
Verzend ze de hele tijd dat pakket niet of wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog steeds geen hologlams_ ik hoef hierna niet meer te swappen en ze zoekt t maar uit als ze niet aankomen
Heb ik al gedaan krijg je alleen zo'n matigen "what number called you"-sites.quote:
Hij is al 3 weken onderweg maar het duurde steeds fucking lang. En nu ben ik t zat ook al is het zo cheap. Dan maar wat minder voor meer geld . Als ik nu iets binnen krijg zijn er al weer 22 collecties geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verzend ze de hele tijd dat pakket niet of wat?
Misschien wel enen kamerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan krijg je alleen zo'n matigen "what number called you"-sites.
Bel zometeen wel terug maar mijn oom komt zometeen langs dus dan bel ik wel daarna.
D'awwwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
Sjoerd lag te slapen met z'n tongetje uit z'n mond
Echt zo cutequote:
WAT HEB IK GEMISTquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwonder me nog steeds over m'n nieuwe bh-maat.
Je weet dat 98,4 % van de ratten gewoon z'n tanden in je vinger zet hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef megamandy het volgende:
Overigens was ik gister bij iemand en die had een rat
Ik wil ook een ratDie was zooooo lief
Kon mijn vinger gewoon in de kooi steken en dan pakte die de vinger vast en gaf likjes enzo
Zoiets dacht ik wel al maar ik wilde weten wat dat beest deedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat 98,4 % van de ratten gewoon z'n tanden in je vinger zet he
Mental image.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
HAHAHAHAH
Er komt hier een grote hengst met zadel in vol galop langs het kantoorgebouw.
Een minuut later zie ik een man met paardrijpet en rijlaarzen voorbij rennen
Je had er bij moeten zijn
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
HAHAHAHAH
Er komt hier een grote hengst met zadel in vol galop langs het kantoorgebouw.
Een minuut later zie ik een man met paardrijpet en rijlaarzen voorbij rennen
Je had er bij moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |