Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
sigarillos, die zijn altijd goedkoopquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
Het lijken op sigaren zit gewoon tabak in.
Aan het begin is het oranje maar de filter is bruin.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor Mur:
En andere tietenfans!
Vieze sletjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor Mur:
En andere tietenfans!
Vies sletjequote:
AAAAWWWHHH YEAAAAAAAAAHHHquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
Fiets, Feestje en goed bericht over mijn bestelling die gefixed gaat worden.![]()
Topdag.![]()
Wat bedoel je?quote:
Fouten die Mono opmerkt zal God patchen.quote:
Is God de game developer en Mono de mod?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fouten die Mono opmerkt zal God patchen.
Lol.. Dat je daar van op kijkt..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is God de game developer en Mono de mod?
Is het erg dat ik niks meer van dit gesprek snap?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Lol.. Dat je daar van op kijkt..
Bijbel zeker nooit gelezen
Wtf, dat laatste wijf is echt raarquote:
Zeker gejat van het station.quote:
Ik moest eerst van het station naar mijn school toe, halfuur lopen (bus gemist), dus zag ik een fiets staan met sleutel erin. Daarmee maar even naar school gefietst, na school weer netjes terug gezet.quote:
Gekocht van een gekleurde achter het station?quote:
Nee, 2ehandsje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gekocht van een gekleurde achter het station?
quote:
Eerder een paar kratten bierquote:
in elk geval niet meer zo fucking vroeg op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo, weekend. Tenminste, tot zondagavond 5 uur.
maandag weer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
in elk geval niet meer zo fucking vroeg op.![]()
![]()
Ja dat zei je een paar posts terug tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
weer een hele week zo?
Oh had je t nog gelezen? bestelling is gefixed
oh in dm bedoelde ik. Dat antwoordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zei je een paar posts terug toch. En nee om de dag gelukkig, deel de week met iemand anders
ik zie helemaal geen DM's, systeem is weer aan het fucken zekerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh in dm bedoelde ik. Dat antwoord
Oh beter.![]()
quote:
quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn Tumblr staat vol met tieten (en wiet)
Bitchquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees haar berichten al meestal niet, laat staan haar ondertitel.
Wow.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees haar berichten al meestal niet
De mijne?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef Unscrewed het volgende:
Dus eigenlijk he, gaat jouw leven ook alleen om tieten (neuken) en wiet?
JUST ASKING WOWOWOWW
Jaquote:
Seks en wiet is momenteel mijn favoriete bezigheid jaquote:
quote:
Zo'n kutje die bruin is van buiten, maar super roze van binnenquote:
Gewoon eentje opsteken naast de dierenhokken jwt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seks en wiet is momenteel mijn favoriete bezigheid jaZodra ik weer naar school ga is het blowen wel minder maar nog steeds wel elke dag maar minder want stage, huiswerk etc.
In pauze op die school deden we dat wel maar dat ga ik ook niet meer doen. Op school moet ik gewoon niet smokenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon eentje opsteken naast de dierenhokken jwt.
Ik zou niet elke dag blowen als ik jou was, zul je wel merken als je op school zit. Dan heb je gewoon geen motivatie voor school, laat staan huiswerk. Misschien in het begin, maar daarna..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seks en wiet is momenteel mijn favoriete bezigheid jaZodra ik weer naar school ga is het blowen wel minder maar nog steeds wel elke dag maar minder want stage, huiswerk etc. . Maar mijn leven bestaat uit wel meer dingen hoor haha! Maar seks en wiet is gewoon chill en kan ik niet genoeg van krijgen nee
Eerst school/stage, dan huiswerk en daarna jointjes roken. Kan prima. Moet gewoon niet gaan smoken tijdens huiswerk maken of ervoor.. Maar dat gaat prima. Des te fijner is de joint als school/huiswerk klaar is die dagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zou niet elke dag blowen als ik jou was, zul je wel merken als je op school zit. Dan heb je gewoon geen motivatie voor school, laat staan huiswerk. Misschien in het begin, maar daarna..
Je weet dat de effecten niet 100% klaar zijn na een uur of drie? Duurt een maand ofzo totdat je weer normaal bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst school/stage, dan huiswerk en daarna jointjes roken. Kan prima. Moet gewoon niet gaan smoken tijdens huiswerk maken of ervoor.. Maar dat gaat prima. Des te fijner is de joint als school/huiswerk klaar is die dag
Denk je dat je dat gaat lukken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst school/stage, dan huiswerk en daarna jointjes roken. Kan prima. Moet gewoon niet gaan smoken tijdens huiswerk maken of ervoor.. Maar dat gaat prima. Des te fijner is de joint als school/huiswerk klaar is die dag
Waar the fuck heb je het over?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je weet dat de effecten niet 100% klaar zijn na een uur of drie? Duurt een maand ofzo totdat je weer normaal bent.
Sowieso niet.quote:
Yes. Waarom niet? Ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest om naar school te gaan en het goed te gaan doenquote:
Ik geef je een weekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes. Waarom niet? Ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest om naar school te gaan en het goed te gaan doen
Je doet alsof ik ga stoppen met blowen? Dat heb ik niet gezegd..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geef je een weekEn dat is dan nog langer dan ik het gehaald heb.
Niet blowen voor je huiswerk klaar is tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je doet alsof ik ga stoppen met blowen? Dat heb ik niet gezegd..
Omdat wiet je lui en ongemotiveerd maakt, ook als je niet hebt gesmoked.quote:
Klopt. Ik vind smoken tijdens huiswerk ook niet echt relaxt ben ik vorig jaar achter gekomen dus dat gaat me makkelijk af. Focus me liever op school en als dat klaar is dan smokenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet blowen voor je huiswerk klaar is toch
Nou nou.. Zo'n moeilijke opleiding ga ik ook weer niet doen hoorquote:
Ik was voor het leren voor examen zo skaffa dat ik amper kon lezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind smoken tijdens huiswerk ook niet echt relaxt ben ik vorig jaar achter gekomen dus dat gaat me makkelijk af. Focus me liever op school en als dat klaar is dan smoken
Ohquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou.. Zo'n moeilijke opleiding ga ik ook weer niet doen hoorIk ga fucking dierenverzorging doen haha. Daar ben je weinig hersens bij nodig hoor lol
Serieus? Oh nee dat zou ik echt niet doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was voor het leren voor examen zo skaffa dat ik amper kon lezen.
Was ook niet mijn plan, maar ik ging leren met Lon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Oh nee dat zou ik echt niet doen
Dat bedoel ik. Het is niet alsof ik die opleiding niet kan halen als ik elke avond smokequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
OhIk dacht middelbare afmaken ofzo, weet ik veel
NOU ELKE DAG SMOKEN DAN MAAR
Preciesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking junkies hier he
Gelukkig zijn wij niet zo.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
Wij zijn strijders van het Geloof, voor normen en waarden. Voor een beter Nederland.
Moet me inhouden om niet weer een NSB poster te posten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
Wij zijn strijders van het Geloof, voor normen en waarden. Voor een beter Nederland.
Problems mee gekregen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet me inhouden om niet weer een NSB poster te posten.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet me inhouden om niet weer een NSB poster te posten.![]()
Ik ben bewaker van de dood.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, maar ben 1 keer eerder gebanned voor discriminatie en haatzaaien.
Haha. De grenzen van FOK! opzoekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Technisch gezien mag dit nog.
hard geworden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, sorry, ik kan niet stoppen met fappen op jouw spierenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
hard geworden.
Maar wil je dat gifje van Vas en mij toch even weghalen.
Die derde vind ik maar niks..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mur en Vas?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die 2equote:
quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik kan niet stoppen met fappen op jouw spieren
Dat been maakt het afquote:
wanneer niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
Godver, wat heb ik zin om te neuken nu, zeg
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Screw waarom? Tyfus ranzige tieten met siliconen, ik vind dat echt 10000x niksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mur en Vas?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind natuurlijke tetten ook veel lekkerder, hoor. Liever klein dan nepquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Screw waarom? Tyfus ranzige tieten met siliconen, ik vind dat echt 10000x niks.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind natuurlijke tetten ook veel lekkerder, hoor. Liever klein dan nep
Maar zoek maar eens een gifje met echte tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot uw dienst.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Bedankt voor de boner @ 1eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot uw dienst.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Echt he?quote:
nice ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso is achter een chick staan en dan voelen kei geil.
Spoonen met een chick en dan je pik tussen haar billen gleiden is fucking lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso is achter een chick staan en dan voelen kei geil.
gleiden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Spoonen met een chick en dan je pik tussen haar billen gleiden is fucking lekker
Ja je weet wel, pik tussen de reetquote:
awhhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
Aw yiss kitten ligt op 30 cm van de hond vandaan
Hoelang sta je al precies droog?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
PIIIIIICS.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:49 schreef Snowbells het volgende:
Te erg tochquote:
Vorige keer al de vraag over het formaat van zijn lul.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Unscrewed, zie jij jezelf als een goeie sekspartner? 100% srs deze vraag trouwens.
Wat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Unscrewed, zie jij jezelf als een goeie sekspartner? 100% srs deze vraag trouwens.
jwz misschien wil ik een keertje van het jonge vlees proeven :$$$quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vorige keer al de vraag over het formaat van zijn lul.
Opmerkelijk dit.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jwz misschien wil ik een keertje van het jonge vlees proeven :$$$
Ja dat bedoel ik niet, dat je degene met wie je sekst ook echt pleziert (lees: beffen) en klaar laat komen dat soort dingen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opmerkelijk dit.
Dat is chill.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ze is wel erg straight-to-the-point, vind je niet?
Wat was het antwoord?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opmerkelijk dit.
Ben je van de politie ofzo met je ondervragingen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik niet, dat je degene met wie je sekst ook echt pleziert (lees: beffen) en klaar laat komen dat soort dingen.
Groter dan datquote:
Iets met 'laten we zeggen dat hij langer is dan de gemiddelde 18jarige"quote:
Nee, de gemiddelde 18-jarige Nederlander.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets met 'laten we zeggen dat hij langer is dan de gemiddelde 18jarige"
En toen zei ik "Je hebt het nu over de gemiddelde 18jarige Aziaat toch?"
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon benieuwd, aangezien (ja sorry ik doe het weer) jongens van jouw leeftijd (lees: uit mijn eigen ervaringen) eigenlijk maar wat aanprutsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
Ben je van de politie ofzo met je ondervragingen?
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon benieuwd, aangezien (ja sorry ik doe het weer) jongens van jouw leeftijd (lees: uit mijn eigen ervaringen) eigenlijk maar wat aanprutsen.
Duh, fucking logisch. Maar de meiden van mijn leeftijd hebben even veel ervaring natuurlijk, dus die komen ook sneller, he? Tenzij sletjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon benieuwd, aangezien (ja sorry ik doe het weer) jongens van jouw leeftijd (lees: uit mijn eigen ervaringen) eigenlijk maar wat aanprutsen.
Huh, met meer ervaring kom je sneller?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Duh, fucking logisch. Maar de meiden van mijn leeftijd hebben even veel ervaring natuurlijk, dus die komen ook sneller, he? Tenzij sletjes
Nee, minder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, met meer ervaring kom je sneller?
Gek genoeg ben ik eens een half-Jap half-Belg tegen het lijf gelopen die in een groep met negers gesorteerd op penisgrootte zeker bij de beterbedeelden zou staanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
andersom eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
Gast. Als jongens van mijn leeftijd minder ervaring hebben, hebben meisjes dat toch ook?
Als je nieuw bent in het 'seks-circuit' () kom je toch sneller?
Dan mag je dus nog maar wat aanprutsen
Ehm, nee. Wat is dit voor gedachtegang?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
Gast. Als jongens van mijn leeftijd minder ervaring hebben, hebben meisjes dat toch ook?
Als je nieuw bent in het 'seks-circuit' () kom je toch sneller?
Dan mag je dus nog maar wat aanprutsen
En de maat blijven houden, hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
Gewoon nat maken, dick erin en veel met die clit spelen, dan komt alles goed________
Ja maar meisjes die minder ervaring hebben en het spannend vinden die zijn toch ook meer opgewonden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
andersom eigenlijk.
Vrouwen die zich zekerder voelen in bed en meer ervaring hebben weten beter wat ze willen en komen sneller.
Omgquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehm, nee. Wat is dit voor gedachtegang?Het is niet zo dat als een meisje geen ervaring heeft met seks dat als je als jongen als een natte hond gaat likken en in d'r kut gaat blazen dat ze klaarkomt.
In de poes blazen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehm, nee. Wat is dit voor gedachtegang?Het is niet zo dat als een meisje geen ervaring heeft met seks dat als je als jongen als een natte hond gaat likken en in d'r kut gaat blazen dat ze klaarkomt.
Dit. Vrouwen die niet durven te zeggen dat ze iets niet fijn vindenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:58 schreef Onorgineel het volgende:
Vrouwen die weten wat ze willen en dat ook rustig aangeven
Dit doet mij aan iemand denkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon wat ik net zei doe ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar dat kan je verstaan onder 'maar wat aanprutsen'
Was het erg vervelend wat lassie allemaal met je deed?quote:
Ze deed het wel goed hoor, lekker nat allemaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Was het erg vervelend wat lassie allemaal met je deed?
whut, je ex deed dat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze deed het wel goed hoor, lekker nat allemaal.
Ohquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt de grap niet door, laat maar
HIHAHO IKSDEE XD XD !!!11!!quote:
Ik stopte met kijken bij het woord: "Islam."quote:
Daaromquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik stopte met kijken bij het woord: "Islam."
Ze heeft niet eens een fucking hoofddoek op en ziet eruit als een porno sletje.
dat is ook het idee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik stopte met kijken bij het woord: "Islam."
Ze heeft niet eens een fucking hoofddoek op en ziet eruit als een porno sletje.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Shiiit lijkt net een reptillian![]()
"Het is bijna een godswonder hoe een groep blonde siliconenvrouwen mij weer enthousiast kreeg over Koranverzen en profetische poeha. Door Harun Yahya TV geloof ik weer in de schoonheid van Allah’s creaties, al dan niet verstevigd met wat botox."quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daaromhttp://www.vice.com/nl/re(...)-bij-de-islam-bracht
Die kan inderdaad zo meedoen met de Bilderberg conferentiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Shiiit lijkt net een reptillian![]()
Genoeg gvdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke dikke tetten gaat te ver
(Bovenste 2)
Wheheheheheequote:
Tot hoe ver gaat die liefde?quote:
Wat doe je voor werk?quote:
Hoeveel verdiend het per uur?quote:
hm zonde.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:40 schreef Studeur het volgende:
gister getruffeld. was wel vet hoe alles bewoog en overal patronen enzo. maar ik deed het met 2 meisjes erbij die het niet over zich heen lieten komen maar constant aan het praten waren en nergens iets van begrepen. zij waren veelste druk waardoor ik me ook niet echt goed op mn eigen trip kon concentreren.
En daarom doe ik het liever alleen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:40 schreef Studeur het volgende:
gister getruffeld. was wel vet hoe alles bewoog en overal patronen enzo. maar ik deed het met 2 meisjes erbij die het niet over zich heen lieten komen maar constant aan het praten waren en nergens iets van begrepen. zij waren veelste druk waardoor ik me ook niet echt goed op mn eigen trip kon concentreren.
als ik het ooit nog doe ga ik het ook alleen doen, of met 1 iemand waarvan ik weet dat hij zn bek kan houden en kan genieten ipv druk doen en schreeuwen, wat is dat irritant zegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En daarom doe ik het liever alleen.
Ik zou dan echt weg zijn gelopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
als ik het ooit nog doe ga ik het ook alleen doen, of met 1 iemand waarvan ik weet dat hij zn bek kan houden en kan genieten ipv druk doen en schreeuwen, wat is dat irritant zeg
nogal moeilijk naar huis gaan als alles golft en patronen heeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou dan echt weg zijn gelopen.damn.
Ja of je moet zorgen dat het iemand is waarbij je kan zeggen van Yo ik ga even naar het balkon, of even naar een andere kamer of weet ik 'tquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
als ik het ooit nog doe ga ik het ook alleen doen, of met 1 iemand waarvan ik weet dat hij zn bek kan houden en kan genieten ipv druk doen en schreeuwen, wat is dat irritant zeg
Dit haat ik ook altijd als ik met meerdere mensen truffel, altijd dat sociale gedoe waardoor je niet eens in jezelf kan turnen en op de trip kan focusen. Helaas ben ik een schijterd en durf ik het niet alleen te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:40 schreef Studeur het volgende:
haha ja snap ik. ik was altijd met dezelfde mattie, altijd heel rustig en chill.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
nogal moeilijk naar huis gaan als alles golft en patronen heeft
ben niet van plan dit vaker te gaan doen. t is een keer leuk in de vakantie maar niet zo bijzonder dat ik het nog een keer wil ervaren. t heeft ook niet een wow-gevoel als met pillen ofzo. t is meer heel verwarrend en heftig als je 3 uur lang constant vanalles ziet. lijkt me ook niet echt iets om te doen met iemand die je amper kent, sorryquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit haat ik ook altijd als ik met meerdere mensen truffel, altijd dat sociale gedoe waardoor je niet eens in jezelf kan turnen en op de trip kan focusen. Helaas ben ik een schijterd en durf ik het niet alleen te doen.
En daarom wilde ik het met jou doen, omdat ik weet dat jij ook liever op de trip focused.
Wacht, was dit pas je eerste keer dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben niet van plan dit vaker te gaan doen. t is een keer leuk in de vakantie maar niet zo bijzonder dat ik het nog een keer wil ervaren. t heeft ook niet een wow-gevoel als met pillen ofzo. t is meer heel verwarrend en heftig als je 3 uur lang constant vanalles ziet. lijkt me ook niet echt iets om te doen met iemand die je amper kent, sorry
neenee, 3 keer gedaan in 3 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wacht, was dit pas je eerste keer dan?
kan ook samen, hippy trippenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik doe liever een zegeltje dan truffels/paddo's tbh
Mwah, jointje na de piek en verder niets vind ik ideaalquote:
oja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer candyflip doen eigenlijkLijkt me wel tof.
M en acid toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwah, jointje na de piek en verder niets vind ik ideaalvolgende week ergens waarschijnlijk candy flippen dat wel.
ja, ik was in de warquote:
Ik kan er wel aan komen maar wil t ook niet alleen doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
oja dat bedoel ik.
wil eerst een keer lsd proberen maar geen idee hoe ik eraan kom
Ik dacht alquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja, ik was in de war
hippy flip = truffels met mdma
candy flip = lsd met mdma
Duur manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je zou natuurlijk via silk road er aan kunnen komen
oja, die was ik ff vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je zou natuurlijk via silk road er aan kunnen komen
wat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
oja, die was ik ff vergeten.
weet alleen niet of mn ma het leuk vindt als dat in de bus komt, al stuurde ze gisteren een blij sms'je "truffelze.... xx"
ghehehequote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
weet alleen niet of mn ma het leuk vindt als dat in de bus komt, al stuurde ze gisteren een blij sms'je "truffelze.... xx"
heb daar een keer een gram speed besteld voor een 10tje, als je goed zoekt heb je wel goedkope vendors voor elke drugquote:
lol dat zou mijn ma kunnen wezenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
Lsd is daar alleen maar duur te vinden, stukken duurder dan 'op straat', geloof me maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb daar een keer een gram speed besteld voor een 10tje, als je goed zoekt heb je wel goedkope vendors voor elke drug
toen ik nog niet wist dat een bitcoin 10 euro waard is dacht ik dat ik een goudmijn had gevonden, een gram coke voor 5 euroquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lsd is daar alleen maar duur te vinden, stukken duurder dan 'op straat', geloof me maar
godverquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef Sardu het volgende:
[Dagboek]
*snif*
Kom ik op het station aan waar de trein natuurlijk 10 minuten vertraging heeft.![]()
Opzich geen probleem want dan kijk ik altijd even welke chicks er ook instappen en probeer ik het kaf van het koren te scheiden.
Zo gezegd zo gediggydaan en ik heb enkele exemplaren weten te vinden die de komende 10/15 minuten mijn netvlies mogen opvrolijken. 2 blondjes die zelf ook wel weten dat ze leuk op de foto kunnen komen, waar er 1 nog krampachtig met haar borst vooruit een poging doet haar erwtjes uit te laten komen, 1 brunette die met een vent staat te praten en waarschijnlijk alleen eyecandy is en 1 meisje wat op het eerste gezicht niet echt bijzonder leek omdat ze gekleed ging alsof ze nog 22 uur met het vliegtuig moest.
Bij het instappen kom ik door een beroerde voorselectie niet bij de 2 blondjes in de coupé maar sta ik recht achter het meisje met het vliegtuig uiterlijk, die zich met al haar bagage een beetje bezwaard voelt en mij voor wil laten gaan. Ik weiger dit en galant als ik ben help ik haar even de bagage in de trein te tillen, ze bedankt mij en even kijk ik haar recht in haar ogen. Met een brede glimlach en een "geen dank" neem ik afscheid en als echte Fok!ker keer ik haar de rug toe om daarbij de 1e klasse coupé in te lopen. Hier mag ik natuurlijk niet zitten en binnen no-time besef ik dat ik beter gebruik had kunnen maken van de situatie.
Bij het uitstappen nog een onverhoopte poging een glimp van haar op te vangen door terug te lopen naar de deuren waar ik haar tegenkwam en misschien een nummer te scoren. Helaas zat ze niet op de plek waar ik haar had achtergelaten en ik besloot mijn verlies te nemen en uit te stappen. Toen ik over het perron voorbij de trein liep, hoorde ik getik op het raam en tot mijn verbazing was dat het meisje wat ik had geholpen.![]()
Ik vroeg naar haar naam voor een eventuele facebookstalkingsessie, ze krabbelde wat op een papiertje en gaf dit door het raam aan mij.
Dolgelukkig als ik was stak ik het papiertje in mijn zak en liep het perron af voor een klein vreugde dansje. Tevreden rook ik daarna een "sjekkie" en wacht op mijn aansluiting.
Nu thuis kom ik er dus achter dat ik waarschijnlijk in al mijn vreugde te enthousiast de tabakbaal heb gegrepen uit dezelfde zak als het papiertje en daarbij het papiertje met naam/telefoonnummer/facebookpagina dus heb laten vallen.![]()
[/dagboek]
FML.![]()
TL;DR
Meisje in trein gezien, dolgelukkig, contactinfo verloren en kan nu niet facebookstalken.
Niet heel verstandig inddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Een vriend van me deed zaterdag 2cb en lsd, eerste keer lsd ook, gelijk mixen met iets andersThe fuck.
jammer. volgende keer toch iets beter je best doen en haar naam gewoon onthoudenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef Sardu het volgende:
[Dagboek]
*snif*
Kom ik op het station aan waar de trein natuurlijk 10 minuten vertraging heeft.![]()
Opzich geen probleem want dan kijk ik altijd even welke chicks er ook instappen en probeer ik het kaf van het koren te scheiden.
Zo gezegd zo gediggydaan en ik heb enkele exemplaren weten te vinden die de komende 10/15 minuten mijn netvlies mogen opvrolijken. 2 blondjes die zelf ook wel weten dat ze leuk op de foto kunnen komen, waar er 1 nog krampachtig met haar borst vooruit een poging doet haar erwtjes uit te laten komen, 1 brunette die met een vent staat te praten en waarschijnlijk alleen eyecandy is en 1 meisje wat op het eerste gezicht niet echt bijzonder leek omdat ze gekleed ging alsof ze nog 22 uur met het vliegtuig moest.
Bij het instappen kom ik door een beroerde voorselectie niet bij de 2 blondjes in de coupé maar sta ik recht achter het meisje met het vliegtuig uiterlijk, die zich met al haar bagage een beetje bezwaard voelt en mij voor wil laten gaan. Ik weiger dit en galant als ik ben help ik haar even de bagage in de trein te tillen, ze bedankt mij en even kijk ik haar recht in haar ogen. Met een brede glimlach en een "geen dank" neem ik afscheid en als echte Fok!ker keer ik haar de rug toe om daarbij de 1e klasse coupé in te lopen. Hier mag ik natuurlijk niet zitten en binnen no-time besef ik dat ik beter gebruik had kunnen maken van de situatie.
Bij het uitstappen nog een onverhoopte poging een glimp van haar op te vangen door terug te lopen naar de deuren waar ik haar tegenkwam en misschien een nummer te scoren. Helaas zat ze niet op de plek waar ik haar had achtergelaten en ik besloot mijn verlies te nemen en uit te stappen. Toen ik over het perron voorbij de trein liep, hoorde ik getik op het raam en tot mijn verbazing was dat het meisje wat ik had geholpen.![]()
Ik vroeg naar haar naam voor een eventuele facebookstalkingsessie, ze krabbelde wat op een papiertje en gaf dit door het raam aan mij.
Dolgelukkig als ik was stak ik het papiertje in mijn zak en liep het perron af voor een klein vreugde dansje. Tevreden rook ik daarna een "sjekkie" en wacht op mijn aansluiting.
Nu thuis kom ik er dus achter dat ik waarschijnlijk in al mijn vreugde te enthousiast de tabakbaal heb gegrepen uit dezelfde zak als het papiertje en daarbij het papiertje met naam/telefoonnummer/facebookpagina dus heb laten vallen.![]()
[/dagboek]
FML.![]()
TL;DR
Meisje in trein gezien, dolgelukkig, contactinfo verloren en kan nu niet facebookstalken.
Sterktequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef Sardu het volgende:
[Dagboek]
*snif*
[/dagboek]
FML.![]()
TL;DR
Ik zou bijna terug naar het station gaan om te zoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver
Na dat raam dacht ik wajow wat een succesverhaal
Nu ben ik verdrietig voor je
ah dat bedoelde je met;ze gekleed ging alsof ze nog 22 uur met het vliegtuig moest.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou bijna terug naar het station gaan om te zoeken.![]()
Was wel een exemplaartje, vraag me af hoe ze aan een Georgia Tech slobbershirt kwam.
Dat is het probleem. Ik heb haar naam niet verstaan en ik was te cool om direct op het papiertje te kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
jammer. volgende keer toch iets beter je best doen en haar naam gewoon onthouden
Zie hier de foutquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef Sardu het volgende:
en ik was te cool om direct op het papiertje te kijken.
Vriend van me had 10 bitcoins op 15e ingekocht, 5 van bewaard en een half jaar later gingen ze voor 100e per stukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
toen ik nog niet wist dat een bitcoin 10 euro waard is dacht ik dat ik een goudmijn had gevonden, een gram coke voor 5 euro
Ik had willen kopen toen net bij die crash, maar moest bankafschrifte en shit opsturen, en dat duurde 10 dagenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vriend van me had 10 bitcoins op 15e ingekocht, 5 van bewaard en een half jaar later gingen ze voor 100e per stuk
Hmm ja, ik weet het.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef Unscrewed het volgende:
Nu denkt ze dat je naar haar Facebook bent gegaan en bent afgeknapt op haar foto's en niks meer van je hebt laten horen. Nu raakt ze zo depressief dat ze voor diezelfde trein gaat springen.
Goed gedaan, Sardu. Heeeeeel smooth.
De ware connaisseurquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dan kom ik wel helpen met identificeren. Als ze nog warm is jonge....
holyshit ik zie dat ze nu ook 75 euro kosten terwijl ik ze voor rond de 12 had ingekocht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vriend van me had 10 bitcoins op 15e ingekocht, 5 van bewaard en een half jaar later gingen ze voor 100e per stuk
https://bitonic.nl/quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had willen kopen toen net bij die crash, maar moest bankafschrifte en shit opsturen, en dat duurde 10 dagen
toen stonden ze weer op 100
HAHAquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:28 schreef Unscrewed het volgende:
Even een zin uit mijn dagboek:
Dit is de eerste keer dat ik me heb geschoren en dat ik geen jeuk heb de volgende dag
Ja, koersgerelateerde prijzenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:25 schreef Studeur het volgende:
maar kost drugs op silkroad dan ook minder aan bitcoins nu?
had ik gewoon 7 keer zoveel speed kunnen kopen als ik mn bitcoins had bewaardquote:
Fear & loathingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:28 schreef Studeur het volgende:
stoned filmpje kijken vanavond, suggesties?
altijd als ik een film wil gaan kijken komt er niks van terecht omdat ik niet weet welke ik moet kiezen
Baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fear & loathing
How high
Half-baked
Donny Darko
The big lebowski
American psycho
The doors
Full metal jacket
Zombie strippers
Good luck
Succes met Donnie Darko stoned te volgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fear & loathing
How high
Half-baked
Donny Darko
The big lebowski
American psycho
The doors
Full metal jacket
Zombie strippers
Good luck
Been there, done that. Als het de eerste keer is dat je 'm kijkt dan volg ie er sowieso niet veel van, stoned of niet stoned.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Succes met Donnie Darko stoned te volgen
Ik ben halverwege gewoon gestopt johquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Been there, done that. Als het de eerste keer is dat je 'm kijkt dan volg ie er sowieso niet veel van, stoned of niet stoned.
hm zit te twijfelen tussen fear & loathing en full metal jacketquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fear & loathing
How high
Half-baked
Donny Darko
The big lebowski
American psycho
The doors
Full metal jacket
Zombie strippers
Good luck
Truequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Been there, done that. Als het de eerste keer is dat je 'm kijkt dan volg ie er sowieso niet veel van, stoned of niet stoned.
Fear and loathingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
hm zit te twijfelen tussen fear & loathing en full metal jacket
-__________________________________________-quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
gleiden__________________________________________________________!
Simpele adwarequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef Monopoly het volgende:
Virus/anti spyware scan aan het draaien op de laptop. Ik mis opeens de taakbalk als ik op Chrome zit (ook op FireFox). ineens van die search.ru als startpagina's en af en toe vreemde pop-ups.
Bitch, shit got real.
Als je usb stick hebt van minimaal 512mb kan je een rescue/anti av-spyware stick maken. Hoef je niet meer te klooien met progs in windows.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef Monopoly het volgende:
Virus/anti spyware scan aan het draaien op de laptop. Ik mis opeens de taakbalk als ik op Chrome zit (ook op FireFox). ineens van die search.ru als startpagina's en af en toe vreemde pop-ups.
Bitch, shit got real.
Die onthoud ik evenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je usb stick hebt van minimaal 512mb kan je een rescue/anti av-spyware stick maken. Hoef je niet meer te klooien met progs in windows.
http://support.kaspersky.com/8092
Wat is de benefit daarvan? Je kan ook gewoon real-time protection laten draaien van bv. Malware Bytes en dan heb je nooit ergens last van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je usb stick hebt van minimaal 512mb kan je een rescue/anti av-spyware stick maken. Hoef je niet meer te klooien met progs in windows.
http://support.kaspersky.com/8092
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |