abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128854200
nou mn bb gaat dus niet meer aan. heb hem 1 of 2 weken geleden nog gebruikt dus hij was gewoon aan, wel aan de oplader heb hem toen eruit gehaald en meegenomen maar heb hem toen weer gewoon op n kastje gelegd. nu wilde ik hem opwaarderen waardoor ik weer kon internetten dacht k mooi niet dus ding gaat niet meer aan btg voor niks gehaalt misschien weet iemand de oplossing. k had al een nieuwe batt gehaalt die was ook snel leeg miss ligt het hieraan? of software maar ik krijg hem dus niet aan dus kan ook niet zien op pc want hij linkt het natuurlijk niet. ik vond die krengen altijd al niks maar toen wou ik persee tog een bb en nu weet ik wrm ik het een kreng vond ping is leuk maar moet je tel het wel doen verdorie..
pi_128854847
accu of gehele telefoon kapoet he. als hij niet meer reageert.
pi_128858259
maar das raar hij deed het nog..
pi_128858278
Dat is normaal, dat een telefoon nog werkt voordat hij kapot is. Tenzij hij bij aanschaf al kapot is natuurlijk.
pi_128860228
lol ja maar vind gwn raaaaar nu misschien is mn simkaart ook kapot :S
pi_128860231
gelukkig ist niet mn enige tel heb namelijk s3 met abbo maar gebruik bb nog voor ping maar heb hem misschien te lang niet gebruikt waardoor die dood is en simkaart te lang niet opgewaardeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')