volgende keer zeggen, dan kan ik je bespiedenquote:
ik ging al iemand anders bespiedenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
volgende keer zeggen, dan kan ik je bespieden
Die zwerver in Hoog Catherijne zeker?quote:
Ik vind HC niet leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zwerver in Hoog Catherijne zeker?
alleen locatie goed gegoktquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zwerver in Hoog Catherijne zeker?
Nah, vind er ook niet veel aan. Maar wel handig, als je beneden langs gaat loop je echt langs een bouwputquote:
theekopje is wel leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, vind er ook niet veel aan. Maar wel handig, als je beneden langs gaat loop je echt langs een bouwput
Die vent met die daklozenkrantquote:
Watte?quote:
klopt ja, liep daar eerst elke ochtend langsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
Hij staat er echt al jaarennn elke dag van sochtends tot savonds, en elke keer zegt hij hetzelfde als je langskomt `Mooie
Dat weet ik niet joh. Ben daar ooit eens geweest toen ik vrienden bezocht in Nieuwegeinquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, vind er ook niet veel aan. Maar wel handig, als je beneden langs gaat loop je echt langs een bouwput
Huh? Dan kom je toch niet in HC?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet joh. Ben daar ooit eens geweest toen ik vrienden bezocht in Nieuwegein
Ik bleef daar slapen en we zijn toch ook naar HC gegaanquote:
Leuk nummerquote:
Ah so ok. Nee als je naar Utrecht gaat heb je wel leukere plekjes om te zien ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bleef daar slapen en we zijn toch ook naar HC gegaan
Like what? Andersom?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah so ok. Nee als je naar Utrecht gaat heb je wel leukere plekjes om te zien ja.
o ja?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah so ok. Nee als je naar Utrecht gaat heb je wel leukere plekjes om te zien ja.
Hahaquote:
Ik ken Utrecht eigenlijk helemaal niet. Best jammer welquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaHeb ik ook weleens gezeten
![]()
Nee bij de Dom is wel leuk. Neude ook wel gezellig, of bij Julianapark. Ledig Erf etc etc
Je mist wat! Gratis peepshows op Roze Zaterdagen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht eigenlijk helemaal niet. Best jammer wel
Meeste mensen zien ook alleen maar de Oudegracht en verder niksquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Utrecht eigenlijk helemaal niet. Best jammer wel
Nou, dat zou voor mij niet hoevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je mist wat! Gratis peepshows op Roze Zaterdagen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste mensen zien ook alleen maar de Oudegracht en verder niks![]()
Ezell bijvoorbeeld
quote:
Kanaleneilandquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waar woon jij trouwens in Utrecht?
Niet Lombok toch?
Kanaleneiland, jwt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]Waar woon jij trouwens in Utrecht?
Niet Lombok toch?
quote:
Welke?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Nee joh, woon gewoon in een 'normale' wijk.
Nou.. Das best wel probleemwijk toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Lunetten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
Best leuk daar, alleen pokke-end van de binnenstad afquote:
Een normale.quote:
Mja, WAS een probleemwijk. Enorm veel nieuwbouw. Prima wonen hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Das best wel probleemwijk toch?
Hoe lang in tijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best leuk daar, alleen pokke-end van de binnenstad af
hm okayquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een normale.
[..]
Mja, WAS een probleemwijk. Enorm veel nieuwbouw. Prima wonen hoor.
Half uur met de fiets denk ik.quote:
Dan zeg ik ook in welke wijk ik woonquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een normale.
[..]
Mja, WAS een probleemwijk. Enorm veel nieuwbouw. Prima wonen hoor.
Ik heb nog nooit van Lunetten naar de Binnenstad gefietstquote:
Dat is best ver wel dan inderdaad maar niet heel verquote:
Ja, niks mis mee. Fijne wijk alles.quote:
Mja, ook veel studenten daar...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan zeg ik ook in welke wijk ik woon
En kanaleneiland is volgensmij al beter ja.. Ik kom er alleen nooit
Hij herkent je niet hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee. Fijne wijk alles.
[..]
Mja, ook veel studenten daar...
Goh 10 minuten minder, nou wat een verschil d4v1dquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
Mwah, ik gok Lunetten - Binnenstad op 20 minuten.
Dat is 5 kilometer.. Ik doe 9 kilometer in 30 minutenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Lunetten naar de Binnenstad gefietstwas gewoon een inschatting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |