Wel leuker, lijkt me.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef -CRASH- het volgende:
In plaats van gedeeltes van de stad vrijspelen.
Ga je nu de volgende speler vrijspelen....
Ik denk allebei. Het viel me in het filmpje al op hoe ver de characters bij elkaar vandaan wonen. Ik denk dat je met personage in een klein gebied begint en gaandeweg meer spelers en meer terrein unlockt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef -CRASH- het volgende:
In plaats van gedeeltes van de stad vrijspelen.
Ga je nu de volgende speler vrijspelen....
De hele map is vanaf het begin toegankelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk allebei. Het viel me in het filmpje al op hoe ver de characters bij elkaar vandaan wonen. Ik denk dat je met personage in een klein gebied begint en gaandeweg meer spelers en meer terrein unlockt.
Mij lijkt Franklin het minst interessante personage, dus dan is er wel de drang om verder te spelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:34 schreef Strani het volgende:
Ik gok dat je met Franklin begint. In de trailers zie je hoe Franklin en Michael elkaar ontmoeten en op dat moment loopt het verhaal van Franklin al, zo te zien.
En Trevor komt er pas als derde bij.
Mij ook. Trevor die halfgestoorde zandaap gaat mijn favoriet wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mij lijkt Franklin het minst interessante personage, dus dan is er wel de drang om verder te spelen.
Ik heb zin om met alle drie aan de gang te gaan... Het is een verademing dat je gewoon met drie leefstijlen aan de slag mag gaan: gangbangen, rijkelui uithangen en natuurlijk lekker white trash zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mij ook. Trevor die halfgestoorde zandaap gaat mijn favoriet worden
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:19 schreef fotostarter het volgende:
Vind die kleine details wel altijd tof.
Auto met aanhanger
Truck met oplegger
Treinen (?)
Daar kun je dikke lol mee hebben
Ken jij de film ALIEN nietquote:
Ik denk dat het Michael-Franklin-Trevor wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:34 schreef Strani het volgende:
Ik gok dat je met Franklin begint. In de trailers zie je hoe Franklin en Michael elkaar ontmoeten en op dat moment loopt het verhaal van Franklin al, zo te zien.
En Trevor komt er pas als derde bij.
een nieuwe pickupquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Trevor is sowieso de beste character van deze game, wat is er nog vetter om in een oude pickup met aanhanger over zandweggetjes te crossen.
Een truck met aanhangerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Trevor is sowieso de beste character van deze game, wat is er nog vetter om in een oude pickup met aanhanger over zandweggetjes te crossen.
een vliegtuig met aanhangerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Een atomic blimp met aanhangerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Een wielrenfiets met aanhangerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
12 Towtrucks die elkaars wegslepenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |