SPOILER
nee alleen puddingbuksen en dildo'squote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef 2dope het volgende:
Zitten er ook schietgeweren in dit spel?
mvg
Dat is seentsro.quote:
denk midnightrelease en overal gekkenhuisquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
hoe groot is de kans dat het overal meteen uitverkocht is op de releasedate? zou het verstandig zijn om te pre-orderen?
Waarom zou je niet pre-orderen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
hoe groot is de kans dat het overal meteen uitverkocht is op de releasedate denken jullie? zou het verstandig zijn om te pre-orderen?
Media Markt heeft altijd wel genoeg. Sowieso nog nooit meegemaakt dat een game ergens uitverkocht was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
hoe groot is de kans dat het overal meteen uitverkocht is op de releasedate denken jullie? zou het verstandig zijn om te pre-orderen?
Dat dachten ze wel bij GTA IV, die was gewoon nog overal beschikbaar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef deadprez het volgende:
thisquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Media Markt heeft altijd wel genoeg. Sowieso nog nooit meegemaakt dat een game ergens uitverkocht was.
Ik prefereer x360 controllert, dus die. Persoonlijk I guess, of je moet reviews afwachten waarin lui framerate enzo gaan vergelijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Vaas3 het volgende:
zit nog te twijfelen over xbox of ps3 versie.iemand suggesties?
als je hem wilt hebben tegen de tijd dat je in je graf ligt wel. psn store is fucking traagquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar je zult hem ook wel kunnen downloaden in de playstation store?
ja dat is waar inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Waarom zou je niet pre-orderen?
1) verzekert van een game op de dag van de release
2) Atomic blimp DLC extra
maar dat is lamequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar je zult hem ook wel kunnen downloaden in de playstation store?
Zou best kunnen, maar waarom bij gamemania? Die is toch niet de goedkoopste?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is waar inderdaadje moet bij gamemania vijf euro betalen als je hem pre-ordert, maar dat wordt weer van de prijs afgetrokken als je hem komt halen toch?
dan krijg je er een poster bij, ik weet niet of dat op andere plekken ook zo is?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar waarom bij gamemania? Die is toch niet de goedkoopste?
ik denk dat ik de online shit het eerste jaar ofzo niet aan zal raken, ik wil eerst de offline shit helemaal kapot spelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:17 schreef BMTH182 het volgende:
deadprez heb jij een ps3 dan gaan we samen chillen in gta v online?
dem fucking pigeonsquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat ik de online shit het eerste jaar ofzo niet aan zal raken, ik wil eerst de offline shit helemaal kapot spelen
Poster? Koop je hem daarom daar?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan krijg je er een poster bij, ik weet niet of dat op andere plekken ook zo is?
/care, zoveel goedkoper zal hij bij andere winkels niet zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Poster? Koop je hem daarom daar?
Dat zou mij nou echt niets kunnen schelen ik wil alleen die game en hoef absoluut geen poster te krijgen. En bovendien zijn die dan waarschijnlijk toch binnen een paar uur weg, op die site staat op=op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |