Als over het paard getild mannetje laat ik frustraties makkelijk van me afglijden, tenzij iets mij niet aanstaat.
En dan heb ik het over "moderator" (?) Pharkus.
Waarschijnlijk is dit jongetje vroeger zwaar gepest, of als laatste met gym gekozen..
Maar achter dat zielige gedaante schuilt een nog triester persoon: Een huilerd,broekpoeper en azijnzeiker zodra het woord kanker valt.
Gefrustreerde Pharkus:
Je hebt een vraag, geen klacht.
Je begint al met kanker in de TT.
Je vraagt om illegale meuk.
Je hebt een antiklacht.
Je hebt een stompzinnig filmpje.
Op 11 juli 2013 21:04 schreef Machupicchu het volgende:
Hey man,
Hoezo verwijder je mijn topic?
Ik heb een normale vraag en een klacht, dus wat is je probleem?
Beetje mijn topics verwijderen, ik vraag verdomme om een uitzendinggemist ipv "illegale meuk",ik heb een fatsoenlijke klacht, en als ik met kanker wil schelden, dan doe ik dat.
Je verwijderd toch ook geen topic waar in wordt gevloekt of moslims worden gebashed?
Als iemand met tering of tyfus scheld is het wel goed?
Die zwarte pest heeft miljoenen doden op zijn geweten, maar dat mag dan weer wel..
Waarschijnlijk is zijn oma aan kanker overleden, en moest onze Pharkus een traantje wegpinken bij het lezen van mijn prachtige Willems Kantine topic.
Ik hoop dat 't m goed zeer heeft gedaan!
Wat een trieste moderators op Fok tegenwoordig, vroegah kon je tenminste nog alles zeggen en plaatsen, zie mijn andere topics!
Klacht1: Waar kan ik uitzending gemist terugkijken met Willems kantine?
Klacht2: Autistische moderators die naast hun zielige ICT baantje, koning denken te zijn op een vergaan forum...
Antiklacht: Bob de huisbaas!