Multivlaai is geen alternatief!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef valentijn101 het volgende:
Met een goede limburgse vlaai kan het. Maar de smaak is daarna toch een beetje minder.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef Gits het volgende:
Meestal staat het op de onderkant van de verpakking of het kan....
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:33 schreef valentijn101 het volgende:
Ehhhh, een halve vlaai zijn 4 stukken max. (limburgstyle)
1. Het is geen vlaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ooit 1x de fout gemaakt om een multivlaai binnen te lopen. nooit meer.
1 daarom heet het zeker de multi vlaai en noemen wij het gewoon vlaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1. Het is geen vla
2. Dat taartachtige wat ze daar verkopen is niet lekker
3. Waarom de neuk is het zo populair
6 limburgse punten zijn 8 hollandse he...quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fucking hell. Zeker van die fabrieksrommel
Ohja en MultivlaaiWel een geniaal concept overigens. Vlaaien komen ergens uit de buurt van Venlo als ik me niet vergis, maar voordat die de winkels hebben bereikt is het al lang niet meer te vreten.
Het hardste moet ik nog lachen met die hollanders die dan een vlaai met 12 verschillende stukken gaan kiezen!!! Bij Multivlaai kan het
Ik stond een week of twee geleden in de rij bij de bakker achter een vrouwelijke gast die op de camping hier in de buurt lag. Ze kreeg bezoek die dag (dat zei ze althans) en wou graag '3 stukjes vla'.
'Mevrouw, U kunt alleen een halve vlaai kopen en anders als alternatief van die kleine vlaaitjes'.
'Nou dan laat maar! . Dat krijgen we toch niet op'
Een halve vlaai zijn 6 stukken, alsof je 1 vlaaipunt p.p. vooraf gaat afmeten. Goh, waarom zouden ze ons toch gierige Hollanders noemen bedacht ik me
.!!!!
Wow jij bent echt een vlaaienkenner, wees er maar trots op zegquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fucking hell. Zeker van die fabrieksrommel
Ohja en MultivlaaiWel een geniaal concept overigens. Vlaaien komen ergens uit de buurt van Venlo als ik me niet vergis, maar voordat die de winkels hebben bereikt is het al lang niet meer te vreten.
Het hardste moet ik nog lachen met die hollanders die dan een vlaai met 12 verschillende stukken gaan kiezen!!! Bij Multivlaai kan het
Ik stond een week of twee geleden in de rij bij de bakker achter een vrouwelijke gast die op de camping hier in de buurt lag. Ze kreeg bezoek die dag (dat zei ze althans) en wou graag '3 stukjes vla'.
'Mevrouw, U kunt alleen een halve vlaai kopen en anders als alternatief van die kleine vlaaitjes'.
'Nou dan laat maar! . Dat krijgen we toch niet op'
Een halve vlaai zijn 6 stukken, alsof je 1 vlaaipunt p.p. vooraf gaat afmeten. Goh, waarom zouden ze ons toch gierige Hollanders noemen bedacht ik me
.!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |