PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:
En hoeveel zit er in die club? (+ hoeveel coins)quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:09 schreef Elan het volgende:
http://link.marktplaats.nl/696300159
Coins kosten ook niets meer.![]()
Hopelijk krijg ik nog wat voor mijn Club als ik straks mijn Xbox met account en al op Marktplaats ga zetten.
Als dat al mag op Marktplaats.
Messi en Ronaldo 1 Bundesliga team volledig TOTY met o.a. Reus, Farfan, Alaba, Levadowski. Zilveren Engelse team compleet met Aghbon en alles en dan nog een compleet gouden team met alle bekende namen uit Engeland.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoeveel zit er in die club? (+ hoeveel coins)
TOTS Farfan is slecht manquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi en Ronaldo 1 Bundesliga team volledig TOTY met o.a. Reus, Farfan, Alaba, Levadowski. Zilveren Engelse team compleet met Aghbon en alles en dan nog een compleet gouden team met alle bekende namen uit Engeland.
Geen idee denk wel 4 a 5 miljoen coins als ik alles nu verkoop.
Zet je dat gewoon op Marktplaats of verkoop je via deze site?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Toefjes het volgende:
400K voor 25 euro... Dat is inderdaad nog maar ¤ 6,25. Blij dat ik al heel veel verkocht heb dan
Afgelopen week nog 500k verkocht voor 8.5 voor 100k dus het valt nog wel mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Toefjes het volgende:
400K voor 25 euro... Dat is inderdaad nog maar ¤ 6,25. Blij dat ik al heel veel verkocht heb dan
Inderdaad dat Duitse team speelt niet heel lekker ik heb hem ook nog als rechtermiddenvelder in een 41212 maar speel met Sam op die positie fijner.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TOTS Farfan is slecht man![]()
Maar wel nice
En hoe kan het dat je zoveel hebt terwijl je hier nooit hebt gepost?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Messi en Ronaldo 1 Bundesliga team volledig TOTY met o.a. Reus, Farfan, Alaba, Levadowski. Zilveren Engelse team compleet met Aghbon en alles en dan nog een compleet gouden team met alle bekende namen uit Engeland.
Geen idee denk wel 4 a 5 miljoen coins als ik alles nu verkoop.
Misschien net zoveel packluck als Maverquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoe kan het dat je zoveel hebt terwijl je hier nooit hebt gepost?
Wist niet eens dat dit topic er was pas vorige week van het eerst in GAM iets gezet toen kwam ik dit topic tegenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Want iedereen met een goed team post op fok?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee alleen maar trading ken de waarden van alle silvers en bronzes uit de Eredivisie en Engeland ongeveer uit mn kop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien net zoveel packluck als Maver?
Waar is die eigenlijk?
Nicequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee alleen maar trading ken de waarden van alle silvers en bronzes uit de Eredivisie en Engeland ongeveer uit mn kop.
IF's en SIF's ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NiceDat is de manier die veel anderen hier ook gebruiken
Ik ben meer van het grote werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |