quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]gelukkig nog iemand blij gemaakt
Aan de ene kant vind ik het zo ultiem egoïstisch klinken om over zoiets te klagen, maar het steekt af en toe wel. De weg naar de bruiloft zelf was al niet bepaald stress-vrij met continu in je achterhoofd houden dat je hoopt dat je moeder het nog haalt. En dan die ene dag die helemaal van jou alleen is (want B zou zijn eigen vrijgezellen hebben duh), die krijg je dan ook niet omdat er ook nog ff iemand anders overlijdtquote:
Jij vindt het serieus raar dat je kapot bent om 1 uur 's nachts?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik zag er echt zo tegenop!Heel klote, want ik vind het feest dan leuk, leuk dat ik uitgenodigd bent, de mensen zijn leuk, dus daar helemaal zin in ... maar dan denk ik aan hoe lang ik wakker moet blijven en actief moet blijven en dan kruip k t liefst in een hoekje weg
![]()
![]()
Waar ik overigens echt zwaar gek van wordtvorig weekend had SF een feest in eindhoven, nou was er veel gezeik met het ov en ik was echt helemaal kapot dus ik ben niet gegaan, maar als k dan de volgende dag hoor dat hij om 4 uur ofzo pas thuis is dan ben ik echt heel lbij dat ik niet mee was en dat hij gweoon een keer tot laat kan blijen en ik niet om 1 max 2 uur al loop te zeiken dat ik naar huis wil en wil slapen of als k langer blijf dat k half loop te janken van de ellende
![]()
ik begrijp het helemaal, echt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het zo ultiem egoïstisch klinken om over zoiets te klagen, maar het steekt af en toe wel. De weg naar de bruiloft zelf was al niet bepaald stress-vrij met continu in je achterhoofd houden dat je hoopt dat je moeder het nog haalt. En dan die ene dag die helemaal van jou alleen is (want B zou zijn eigen vrijgezellen hebben duh), die krijg je dan ook niet omdat er ook nog ff iemand anders overlijdtEn dan is het al kut dat die persoon er niet meer is, maar ik kon ook wel janken dat ik die dag niet meer zou krijgen en daardoor voelde ik me dan weer extra kut want wie denkt nou zoiets als er net iemand dood is
Jawel want al mijn vrienden gaan naar genoeg feestjes of hoor je van dat ze om 3 uur in bed liggen enzo ... dan denk ik EHMYGEWRD MAN DAN HEB K ZOVEEL PIJNquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij vindt het serieus raar dat je kapot bent om 1 uur 's nachts?
Laiverd, de meeste mensen zonder rare ziektes zijn dat OOK. Ik vind 1 uur nog best dapper!
Dan moet je oudere vrienden zoeken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel want al mijn vrienden gaan naar genoeg feestjes of hoor je van dat ze om 3 uur in bed liggen enzo ... dan denk ik EHMYGEWRD MAN DAN HEB K ZOVEEL PIJNplus dat ik dan de volgende dag weer ervoor mag boeten als ik lang op blijf
ik ben t gewoon een beetje zat denk ik
Dat lijkt me ook echt kut om steeds rekening mee te moeten houden...quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik zag er echt zo tegenop!Heel klote, want ik vind het feest dan leuk, leuk dat ik uitgenodigd bent, de mensen zijn leuk, dus daar helemaal zin in ... maar dan denk ik aan hoe lang ik wakker moet blijven en actief moet blijven en dan kruip k t liefst in een hoekje weg
![]()
![]()
Waar ik overigens echt zwaar gek van wordtvorig weekend had SF een feest in eindhoven, nou was er veel gezeik met het ov en ik was echt helemaal kapot dus ik ben niet gegaan, maar als k dan de volgende dag hoor dat hij om 4 uur ofzo pas thuis is dan ben ik echt heel lbij dat ik niet mee was en dat hij gweoon een keer tot laat kan blijen en ik niet om 1 max 2 uur al loop te zeiken dat ik naar huis wil en wil slapen of als k langer blijf dat k half loop te janken van de ellende
![]()
Ja hoi, echt stappen in de zin van naar de stad en naar het cafe komt bij mij ook bijna nooit meer voorquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik durf bijna niet te zeggen dat stappen gewoon niet vaker dan 2 tot 3 keer per jaar meer voorkomtEn dan vaak nog naar het fucking bùùrthuis!
Ik heb die tijden gehad - toen ik 23 was ging ik gerust 2-3 avonden per WEEK. Maar 't is klaar. Bijna niemand die ik ken gaat nog stappen, we zijn oud, burgerlijk en ingekakt.
Dat waar ik jarenlang zo op af heb zitten geven ben ik uiteindelijk zelf ook geworden
OKAY IK GA ANDERE ZOEKEN!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je oudere vrienden zoeken.
Ik heb wel een paar vrienden die dat trekken, maar nog veel meer die dat absoluut niet trekken. We zijn gvd geen 17 meer
ohai getrouwde dertigerquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hoi, echt stappen in de zin van naar de stad en naar het cafe komt bij mij ook bijna nooit meer voor2-3x per week heb ik nooit gedaan, maar 'vroeger' ging ik wel elke zaterdag sowieso.
Nu zijn het etentjes en feestjes bij mensen thuis, lunchen en shoppen met vriendinnen en dingen als bruiloften waar we heen gaan. En heeeeeel af en toe nog eens een feest zoals Back to the Nineties in de Brabanthallen of zo, maar das ook max 1 keer per jaar
kijk eens hoe tof mijn leven is!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb wel een paar vrienden die nog steeds zo (proberen te) leven als toen ze 20 waren. Een vriendin is allergisch voor thuis zitten volgens mij, die is echt altijd weg. Naar concerten, festivals, drankjes doen, weet ik het. En alles wordt natuurlijk tot in detail op feestboek vastgelegd
quote:
weet je wat dat kost tegenwoordigquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stappen in discotheken doe ik niet meer.. Maar avondje zuipen in de kroeg... Alle vrienden van Fred doen het hoor.
Maar dat is ook net een andere kring misschien. Sowieso zijn het allemaal hobby-muzikanten en is de aanleiding meestal dat iemand een optreden heeft
.
Ja dat idee krijg je af en toe wel ja... Maar continu klagen dat het geld op is, bij cadeaus is het lastig meedoen want weinig geld maar continu al die activiteiten op feestboek die ook niet bepaald gratis zijn. Prioriteiten hequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk eens hoe tof mijn leven is!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |