PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
ben je nou jezelf aan het undercutten...quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben je nou jezelf aan het undercutten...
Ja, ik verkocht voor 8, dus kijken of het ook voor ¤ 7,50 lukt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben je nou jezelf aan het undercutten...
Ik zou een vervanger zoeken voor Elshaa...Robinho ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:48 schreef FCsuarez het volgende:
http://wefut.nl/squad/2783
ga deze maken denk ik
downtime dus ??? wacht even even bieden danquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Als iemand van plan was om vandaag fut te spelen dan kan je het wel vergeten. Maintenance van 10 am tot 9 pm onze tijd___!
Nouja voor de 5* hoef je die niet echt te vervangen, want heb je Barfa al... Leuk team zo!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou een vervanger zoeken voor Elshaa...Robinho ofzo
Gvd, eerste dag officieel vakantie niks te doen dit weerquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Als iemand van plan was om vandaag fut te spelen dan kan je het wel vergeten. Maintenance van 10 am tot 9 pm onze tijd___!
Ikke snap. Mijn andere opmerkingen (edit) ook gezien?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
downtime dus ??? wacht even even bieden dan![]()
POTS... chem balo
5* bij beide wingersquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nouja voor de 5* hoef je die niet echt te vervangen, want heb je Barfa al... Leuk team zo!
Ja, zal hem in overweging nemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke snap. Mijn andere opmerkingen (edit) ook gezien?
Serieus? Ik was het van plan namelijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Misschien is het een goede stap voor hem, voor mij heeft hij wel een goede indruk gemaakt en niet alleen bij RKC maar ook op het EK. Hij is alleen nog wat onzeker bij het uitkomen enzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Serieus? Ik was het van plan namelijk
Bod van 5 miljoen op Zoet. Echt iedereen wordt verkocht!
Maar voor 5 miljoen moet je het miss maar doen. Ik vind nou niet dat die jongen zo'n geweldige indruk maakt en voor een jonge speler die 2 seizoenen bij RKC heeft gekeept is 5 miljoen wel veel. Kun je Gomes de kans wel geven en Tyton staat er toch als dat niets blijkt
Aguëro maar proberen, downtime 10u nederlandse tijd toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:56 schreef Toefjes het volgende:
De duurdere spelers van Man City kun je in elk geval een goedkoop bod doen als ze 14 uur te gaan hebben nog... Die daarvoor zijn al redelijk weg.
is er wel downtime dan ? of blijft de app in de lucht ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:56 schreef Toefjes het volgende:
De duurdere spelers van Man City kun je in elk geval een goedkoop bod doen als ze 14 uur te gaan hebben nog... Die daarvoor zijn al redelijk weg.
geen idee. Waar maak ik me eigenlijk druk om. Toch coins zat. Ik zie het wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is er wel downtime dan ? of blijft de app in de lucht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |