abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 21 februari 2014 @ 21:25:54 #226
43556 miss_dynastie
pi_136992032
Clara naar opa Carl neem ik aan? Vind ik Carla toch een stukje leuker :P
pi_136992730
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Clara naar opa Carl neem ik aan? Vind ik Carla toch een stukje leuker :P
Wat meer details;

"Prins Jaime en prinses Viktória de Bourbon de Parme zijn vrijdag vroeg in de middag de trotse ouders geworden van Zita Clara.

Het meisje is op 21 februari geboren om 12.40 uur in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam. Bij haar geboorte woog ze 3626 gram. Moeder en dochter maken het allebei goed.

Prinses Zita is vernoemd naar de oudtante van prins Jaime (Zita de Bourbon de Parme, laatste keizerin van Oostenrijk en koningin van Hongarije) en haar tweede naam is een vernoeming naar de grootmoeder van prinses Viktória (Klára Killermann)"
pi_136993792
Het heeft eenzelfde uitstraling als Amalia-Catharina. Maar Zita heeft waarschijnlijk te maken met het thuisland van Viktória.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 21-02-2014 22:16:04 ]
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2014 @ 00:52:52 #229
43556 miss_dynastie
pi_137002265
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:36 schreef Irrem het volgende:

[..]

Wat meer details;

"Prins Jaime en prinses Viktória de Bourbon de Parme zijn vrijdag vroeg in de middag de trotse ouders geworden van Zita Clara.

Het meisje is op 21 februari geboren om 12.40 uur in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis in Amsterdam. Bij haar geboorte woog ze 3626 gram. Moeder en dochter maken het allebei goed.

Prinses Zita is vernoemd naar de oudtante van prins Jaime (Zita de Bourbon de Parme, laatste keizerin van Oostenrijk en koningin van Hongarije) en haar tweede naam is een vernoeming naar de grootmoeder van prinses Viktória (Klára Killermann)"
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik snel las en dacht dat het om de dochter van Madeleine ging :@
pi_137005686
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 00:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik snel las en dacht dat het om de dochter van Madeleine ging :@
Daar zijn wat minder details over bekend. Chris heeft gisteren wel een persconferentie gegeven en hier een hele kleine samenvatting;

"De kleine prinses is 50 cm lang, weeg 3150 gram en is in goede gezondheid. Ze heeft bruin haar en bruine ogen en volgens Chris lijkt ze op Madeleine. Chris heeft een voetafdruk van de baby op zijn arm, die hij vol trots liet zien. Zijn telefoon zit vol met foto's van de kleine meid. Hij vond het een ongelooflijk gevoel om haar vast te houden. Chris heeft zelf de navelstreng doorgeknipt. En de naam, die is voor hen duidelijk, maar moet nog even geheim blijven!"

Volgens berichten zijn de koning en koningin van Zweden nu naar Amerika en is het protocol dat de naam door hen bekend wordt gemaakt. Maar ik weet niet of dat dit keer zal gelden.
pi_137005705


[ Bericht 100% gewijzigd door Irrem op 22-02-2014 08:06:01 (Dubbel) ]
pi_137050944
Het kind is niet te zien, maar de eerste foto van het nieuwe gezinnetje

pi_137051685
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 08:00 schreef Irrem het volgende:

[..]

Daar zijn wat minder details over bekend. Chris heeft gisteren wel een persconferentie gegeven en hier een hele kleine samenvatting;

"De kleine prinses is 50 cm lang, weeg 3150 gram en is in goede gezondheid. Ze heeft bruin haar en bruine ogen en volgens Chris lijkt ze op Madeleine. Chris heeft een voetafdruk van de baby op zijn arm, die hij vol trots liet zien. Zijn telefoon zit vol met foto's van de kleine meid. Hij vond het een ongelooflijk gevoel om haar vast te houden. Chris heeft zelf de navelstreng doorgeknipt. En de naam, die is voor hen duidelijk, maar moet nog even geheim blijven!"

Volgens berichten zijn de koning en koningin van Zweden nu naar Amerika en is het protocol dat de naam door hen bekend wordt gemaakt. Maar ik weet niet of dat dit keer zal gelden.
ik dacht dat die baby perse in Zweden geboren moest worden?
  zondag 23 februari 2014 @ 16:00:01 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137051788
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef Irrem het volgende:
Het kind is niet te zien, maar de eerste foto van het nieuwe gezinnetje

[ afbeelding ]
Zo, Madeleine is snel weer op de been....
De url heeft het over Magdalena??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 februari 2014 @ 16:01:04 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137051862
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef soapie het volgende:

[..]

ik dacht dat die baby perse in Zweden geboren moest worden?
Voor troonopvolging wellicht? Dus kennelijk vonden ze dat niet zo belangrijk.

Edit: nee dat is kennelijk niet nodig, zie hier van haar voorlopige wikipagina http://en.wikipedia.org/wiki/Princess_NN

The daughter of Princess Madeleine of Sweden and her husband, Christopher O'Neill, was born in New York's Weill Cornell Medical Center on 20 February 2014. The daughter was born in New York, USA where the couple are residing. Her father was present for the duration of the birth. She is the second Bernadotte child to be born within the new millenium after the birth of her cousin, Princess Estelle, in 2012. In Stockholm, 21-gun salute was fired celebrating the birth of Princess Madeleine's daughter. A Te Deum (praise) thanksgiving service will be held in the Royal Chapel at Stockholm Palace on Sunday 2 March 2014. The girl has by birth the right to become both a U.S. citizen and Swedish citizen. To be eligible to ascend the throne of Sweden, she must be brought up as a member of the Church of Sweden and reside in Sweden during her upbringing. Her name will be revealed when the King meets the cabinet.

[ Bericht 50% gewijzigd door Leandra op 23-02-2014 16:07:41 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137052135
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor troonopvolging wellicht? Dus kennelijk vonden ze dat niet zo belangrijk.
Ik had dat ergens gelezen.
  zondag 23 februari 2014 @ 16:08:34 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137052207
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:06 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik had dat ergens gelezen.
Ik heb de vorige post aangepast....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137052380
Zag het, thanks!!
pi_137084500
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo, Madeleine is snel weer op de been....

Daar verbaas ik me bij koninklijke bevallingen toch altijd over. :o
Als ik aan mezelf denk, drie dagen na de bevalling nog niet in staat om zonder hulp overeind te komen... :@
  maandag 24 februari 2014 @ 13:27:02 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137088403
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Daar verbaas ik me bij koninklijke bevallingen toch altijd over. :o
Als ik aan mezelf denk, drie dagen na de bevalling nog niet in staat om zonder hulp overeind te komen... :@
Mijn moeder maakte ooit een soortgelijke opmerking toen Diana van haar eerste bevallen was, toen ik een paar jaar later beviel zag ze dat het ook bij gewone mensen kon :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137118143
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Daar verbaas ik me bij koninklijke bevallingen toch altijd over. :o
Als ik aan mezelf denk, drie dagen na de bevalling nog niet in staat om zonder hulp overeind te komen... :@
Verschilt het niet gewoon van persoon tot persoon (en ook van land tot land)? Kijk naar de vriendin van Simon Cowell, na 3 dagen was die alweer aan het shoppen, en daar is niks koninklijks aan ;). Ze bivakeren nu al een paar dagen op het strand met de kleine jongen, kind is Valentijnsdag geboren)
Dichter bij huis, mijn zus was na 2 dagen niet meer in de buurt van haar bed te houden, hield zich de dag na de geboorte al bezig met het avondeten, heeft op dag 4 een paasbrunch gegeven voor 7 man/vrouw en liep binnen een week alweer door haar woonplaats te wandelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door kvd op 25-02-2014 10:10:11 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:27:59 #242
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137118979
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/imgvelen Op dinsdag 25 februari 2014 09:51 schreef kvd het volgende:[/b]

[..]

Verschilt het niet gewoon van persoon tot persoon (en ook van land tot land)? Kijk naar de vriendin van Simon Cowell, na 3 dagen was die alweer aan het shoppen, en daar is niks koninklijks aan ;). Ze bivakeren nu al een paar dagen op het strand met de kleine jongen, kind is Valentijnsdag geboren)
Dichter bij huis, mijn zus was na 2 dagen niet meer in de buurt van haar bed te houden, hield zich de dag na de geboorte al bezig met het avondeten, heeft op dag 4 een paasbrunch gegeven voor 7 man/vrouw en liep binnen een week alweer door haar woonplaats te wandelen.
Natuurlijk, precies dat. Maar het blijft voor velen blijkbaar leuk om te speculeren vanuit de wij/zij-rol ;)
pi_137119083
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo, Madeleine is snel weer op de been....
De url heeft het over Magdalena??
Nou ja niet iedereen komt in een rolstoel t ziekenhuis uit na een bevalling toch :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:38:05 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137119188
Mijn zusje deed een paar uur na de bevalling zelf de deur open voor de visite :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:15:45 #245
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_137119968
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja niet iedereen komt in een rolstoel t ziekenhuis uit na een bevalling toch :D
Ik kon wel lopen, maar ik ging ook lekker zitten :P
Was makkelijker. Ik werd beladen met alle zut en zooi + kind en manlief duwde de hele handel zo naar de auto :Y)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_137131066
En als we het dan toch over de Zweden hebben;

Estelle is 2 jaar geworden


Hoop dat de foto werkt anders is het hier te zien
pi_137137979
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef Irrem het volgende:
En als we het dan toch over de Zweden hebben;

Estelle is 2 jaar geworden
[ afbeelding ]

Hoop dat de foto werkt anders is het hier te zien
Wat een schatje
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Verschilt het niet gewoon van persoon tot persoon (en ook van land tot land)? Kijk naar de vriendin van Simon Cowell, na 3 dagen was die alweer aan het shoppen, en daar is niks koninklijks aan ;). Ze bivakeren nu al een paar dagen op het strand met de kleine jongen, kind is Valentijnsdag geboren)
Dichter bij huis, mijn zus was na 2 dagen niet meer in de buurt van haar bed te houden, hield zich de dag na de geboorte al bezig met het avondeten, heeft op dag 4 een paasbrunch gegeven voor 7 man/vrouw en liep binnen een week alweer door haar woonplaats te wandelen.
Ik zal wel een uitzondering zijn, ik ging met 2 weken pas eens voor het eerst heel voorzichtig een blokje om met de wandelwagen. :P
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 26 februari 2014 @ 13:00:03 #248
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137157356
http://www.vorsten.nl/201(...)g-nederland-gemaakt/


Koning Willem-Alexander heeft sinds deze week een nieuwe auto. De vertrouwde verlengde Volvo S80 is ingeruild voor een splinternieuwe Audi A8 limousine. De auto is net als de andere hofauto’s in de speciale kleur donkerblauw gespoten en draagt nog steeds hetzelfde nummerbord als de vorige auto van de koning.
‘Het Koninklijk Staldepartement heeft inderdaad een nieuwe dienstauto in gebruik, het betreft een Audi A8. Reden hiervoor is dat de vorige dienstauto (Volvo S80) aan vervanging toe was,’ laat de Rijksvoorlichtingsdienst weten. De auto is verlengd met zo’n 45 centimeter, speciaal aangepast op de lengte van de koning. Het voertuig is voorzien van alle gemakken, zoals een koelkastje en een televisiescherm, maar ook een standaard voor de laptop. Zo kan de koning de autoritten comfortabel – gezeten op lamsleer – gebruiken om te werken. Er is zelfs draadloos internet aanwezig.

De auto is een ‘standaard’ Audi A8 die in Nederland geheel is aangepast. Het is niet het eerste exemplaar, de directeur van de Kooyenga Groep heeft vorig jaar maart de sleutels van een eigen verlengde A8 in ontvangst genomen. Het bedrijf heeft samen met RemetzCar en Audi Van den Brug in Drachten het concept van deze auto ontwikkeld. Naar verluidt kostte de auto zo’n 597.000 euro.

Sinds 2000 domineerden de Volvo’s het wagenpark van de Oranjes. Uiteindelijk is in 2004 ook de verlengde en verhoogde Ford Scorpio van koningin Beatrix ingeruild voor een Volvo. Koningin Máxima reed als prinses al jaren in een Audi. ‘Vooralsnog blijft het Staldepartement een combinatie van Volvo en Audi gebruiken,’ aldus de RVD.

Foto: Dutch Photo Press
pi_137166556
quote:
Zweedse koningshuis showt dochtertje prinses Madeleine

Het Zweedse koningshuis heeft bekendgemaakt hoe de kersverse dochter van prinses Madeleine en haar man Chris O'Neill gaat heten én geeft trots de eerste foto's vrij.

Het meisje heeft de naam Leonore Lilian Maria gekregen, maakte Madeleine's vader koning Carl Gustaf bekend. Het kindje heeft behalve een naam ook een titel gekregen: Leonore is hertogin van Gotland.

Leonore is vorige week vrijdag geboren in New York, waar de prinses en haar man wonen. Het stel is sinds 2013 getrouwd.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_137219542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:37 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lief! O+

Wel een grote mond :@
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')