Likewise, khoya, likewise.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:57 schreef rakotto het volgende:
Kol sana wo into tayebeenRamadan kareem ya awlaad.
[ afbeelding ]
Ga je windows excel eten? wat is macroquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:06 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ga voortaan salades eten met genoeg macro'sMijn maag trekt het warme eten niet na een lange tijd niets te hebben gegeten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga je windows excel eten? wat is macro
I would if I couldquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ook aan de workout?quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I would if I could![]()
Macro's zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.
Yupquote:
Okequote:Op donderdag 11 juli 2013 03:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I would if I could![]()
Macro's zijn eiwitten, koolhydraten en vetten.
Het is ideaal eigenlijk. Als je sport terwijl je een lange tijd niets hebt gegeten, spreekt je lichaam je vetcellen aan. Het is gewoon een kwestie van wennen.quote:
Het idd best lastigquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke
ik dacht ik ga veel eten enzo net..kon alleen water drinkentoen maar wat watermeloen geklaard.
Tuurlijk wel. Maar heb ook 3 glazen water gedronken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:31 schreef Che_ het volgende:
Jij gaat zwaar dorst krijgen. Of zat er geen suiker in?
En daarna je spieren toch? Dat is wel een nadeel eraan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is ideaal eigenlijk. Als je sport terwijl je een lange tijd niets hebt gegeten, spreekt je lichaam je vetcellen aan. Het is gewoon een kwestie van wennen.
Gister niet eens opgestaan dus kan niet veel erger zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 03:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar heb ook 3 glazen water gedronken.
Jij gaat zwaaar honger krijgen.
Al regent het vuurvonkjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef fiskejet het volgende:
Ik vroeg me dus af, je mag niet eten en drinken. Maar als het nou echt warm is buiten, mag je dan ook geen water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |