ok succesquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook stekende kop- en spierpijn, maar wil de eerste avond met het gezin niet missen. Vanaf morgen uurtje voor het breken trainen in de gym, daar het vasten breken met dadels en shake en thuiskomen voor een heerlijke maaltijd.
ja lol heb niet verder nu. vroeg me af want leek me dat je toch wel wat energie voor en na het trainen nodig hebtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dank je wel man! Als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen.
Ben je aan het bodybuilden ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook stekende kop- en spierpijn, maar wil de eerste avond met het gezin niet missen. Vanaf morgen uurtje voor het breken trainen in de gym, daar het vasten breken met dadels en shake en thuiskomen voor een heerlijke maaltijd.
Het was dat, of gezamenlijk met Karim en Mo karatelessen volgen in het buurthuis hier.quote:
Neem alleen shakes. Gebruik zelf Whey Perfection van de B&F-shop. Waag mij voorlopig niet aan creatine.quote:
Je zal geen koude pizza eten, prima tijdstip.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe laat is iftar vandaag? Mijn pizza komt om 10 uhr..
Voor mij geen probleem, ik kan gelijk beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zal geen koude pizza eten, prima tijdstip.
Haten op hariraquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ous je gaat je maag toch niet vullen met shakes?
Net als mensen die soep eten voor hun maaltijd.
Sorry abi.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Haten op harira
Je begeeft je op zwaar glad ijs.
Wilde zometeen nog naar de Simit Sarayi fietsen om wat te halen, maar jij demotiveert mij gewoon om vanavond Turks naar binnen te werken.quote:
Simit Sarayi is dan ook niet geschikt voor iftar...het is meer iets voor sahur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wilde zometeen nog naar de Simit Sarayi fietsen om wat te halen, maar jij demotiveert mij gewoon om vanavond Turks naar binnen te werken.
Soms show ik gewoon mijn temperament, net als ieder ander volk aan de Middellandse Zee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ous is daar te lief voor. Oussie gebruikt geweld alleeen wanneer het echt nodig is.
Niet dan, Oussie?
Nietus, jij niet. Jij bent een knuffelmarokkaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Soms show ik gewoon mijn temperament, net als ieder ander volk aan de Middellandse Zee.
Daarom juist wilde ik er naar iftar heen fietsen, ablacim.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Simit Sarayi is dan ook niet geschikt voor iftar...het is meer iets voor sahur.
Ik kan ook niks goed doen he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom juist wilde ik er naar iftar heen fietsen, ablacim.
Ik ga gewoon weer voor de Marokkaanse bakker vanavond, is goed met jou.
Ik wil juist van die imago af. Niemand neemt mij zo serieus als ik boos ben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nietus, jij niet. Jij bent een knuffelmarokkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |