quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan zou ik maar game of thrones gaan kijken. Tip van een broeder.
18x bidden alsin: 18x opnieuw 4x rekaat of 3x4 en 1x2 rekaat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Pako's doen het 18xBen nu pas thuis
Iedereen keek mij ook aan van "Bhaisaab, wat doet deze mocro hier?"
Het is maar hoe je het uitrekent. Ik ga uit van 12 graden zon onder de horizon. Zij gaan dan uit van 10 graden zon onder de horizon wat heel goed kan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ja dat verbaasde mij dus ook gisteren....Turkse vriend zei dat Fadjr 04.00u is bij hun.
Ken toch nie.....
Ik vind het verschil van bijna een uur toch wel heel groot?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het uitrekent. Ik ga uit van 12 graden zon onder de horizon. Zij gaan dan uit van 10 graden zon onder de horizon wat heel goed kan.
Met een uurtje zijn ze hier klaar. Half 12 tot half 1.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
Tot hoelaat hebben jullie gebeden gister?
Doen ze snel dan...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Met een uurtje zijn ze hier klaar. Half 12 tot half 1.
Nederland ligt ook heel hoog op de aarde (de aarde is een bol, dus Nederland ontvangt zonlicht met een grote hoek), daardoor worden schemeringen langer. De astronomische schemering begint bijvoorbeeld in Nederland rond deze tijden gewoon niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik vind het verschil van bijna een uur toch wel heel groot?
Weet ik niet, want ik heb niet gebeden in de moskee. Dat is mij te laat als je de volgende dag weer vroeg uit je nest moet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Isha' + 8x2 Taraweh. Hoe laat bij jou dan?
Hmmmz oke. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nederland ligt ook heel hoog op de aarde (de aarde is een bol, dus Nederland ontvangt zonlicht met een grote hoek), daardoor worden schemeringen langer. De astronomische schemering begint bijvoorbeeld in Nederland rond deze tijden gewoon niet.
Sinds de Ramadan slaap ik 's nachts max 5 uren....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet ik niet, want ik heb niet gebeden in de moskee. Dat is mij te laat als je de volgende dag weer vroeg uit je nest moet.
alles tranquiloquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:35 schreef expans het volgende:
Marokkanen/Arabieren bidden imo echt sloom (weet ik nog van die ene keer bij de Marokkaanse moskee). Toen een stel bekenden bij de Turkse moskee gingen bidden noemden ze het een cardio sessie
Somaliers bidden pas langzaam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:35 schreef expans het volgende:
Marokkanen/Arabieren bidden imo echt sloom (weet ik nog van die ene keer bij de Marokkaanse moskee). Toen een stel bekenden bij de Turkse moskee gingen bidden noemden ze het een cardio sessie
Vandaag meer honger om de een of andere reden, dunno why.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
alles tranquilo
[/quot[quote]Op vrijdag 12 juli 2013 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
alles tranquilo
Soms vind ik dat wij Turken ook best langzaam zijn, maar dat komt dan door de aanwezige imam.quote:
Ik heb eerder last van slaap op dergelijke momenten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:44 schreef expans het volgende:
[..]
Soms vind ik dat wij Turken ook best langzaam zijn, maar dat komt dan door de aanwezige imam.
Bij de een weet je gewoon dat je last gaat krijgen van je benen omdat die extra sloom moet reciteren :p.
Ik van concentratieverlies, dan ga ik altijd afdwalen in m'n gedachten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van slaap op dergelijke momenten.
Haha, 1 minuut 3 van het filmpje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:46 schreef expans het volgende:
[..]
Ik van concentratieverlies, dan ga ik altijd afdwalen in m'n gedachten.
Ik vind het sowieso best irritant om te bidden in de moskee, te benauwd, te weinig wind/airco, mensen (meestal arabs, no offence) die harder schreeuwen dan de imam zelf.
Die beginner mistakes, vVroeger wel eens gehad als kind met bayram/eid, hoor je iedereen zo z'n lach inhouden en half grinniken. Oops.quote:
Moest echt lachenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHHAHAH. Dat kan niet echt zijn omg...
Die imam verdient zeker klappen! Dit slaat toch nergens op....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Mathemaat het volgende:
Deze hoort hier thuis.
Voor de niet-Turkssprekende de cemaat heeft de imam in elkaar geslagen, omdat hij te snel bad.
Oh jaaaaaaa, jet imam.... Deze is heel oud of niet? 12 jaar terug of wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Mathemaat het volgende:
Deze hoort hier thuis.
Voor de niet-Turkssprekende de cemaat heeft de imam in elkaar geslagen, omdat hij te snel bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |