Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:
Ik had het echt niet door.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn post tactisch gepost.
Wedstrijd afkijken en erna etenquote:
Haha die doelpunt kwam totaal onverwacht vond ik. Hopelijk houden ze het vol!quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yesh. Wedstrijd is nu gewoon veel belangrijker. Dit is veel spannender dan toen het 0-0 stond
Dat gaat heel lastig worden. Ze maken teveel van die kleine foutjes die ze misschien de kop gaan kosten. Maar 1 doelpunt er bij maakt het al wat makkelijk om de komende 45 minuten vol te houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha die doelpunt kwam totaal onverwacht vond ik. Hopelijk houden ze het vol!
Okee mooi! Al Jazeera Sport doet het de laatste tijd vreemd op de Dreambox hier dus kan er nog naar kijken gelukkig.quote:
Klopt inderdaad. Als ze maar minimaal gelijkspel kunnen houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat gaat heel lastig worden. Ze maken teveel van die kleine foutjes die ze misschien de kop gaan kosten. Maar 1 doelpunt er bij maakt het al wat makkelijk om de komende 45 minuten vol te houden.
Ik ben van plan krachttraining/boksen een uur voor iftaar te doen anders word het, denk ik, mij te moeilijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef hezdunnah het volgende:
hoe doen jullie dat met sport en niet eten
wat is iftaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben van plan krachttraining/boksen een uur voor iftaar te doen anders word het, denk ik, mij te moeilijk.
ok lastig met sporten, je prestaties zullen er wel onder lijdenquote:
Ben net terug van de sportschool, mag over een uur eten en drinken dus no problemo. Voortaan uur voor de iftar gaan maar wil de eerste iftar niet missenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef hezdunnah het volgende:
hoe doen jullie dat met sport en niet eten
das toch kut, hoe heb je dan energie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben net terug van de sportschool, mag over een uur eten en drinken dus no problemo. Voortaan uur voor de iftar gaan maar wil de eerste iftar niet missen.
Uurtje niks intensiefs doen voldoet prima.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
das toch kut, hoe heb je dan energie?
Ik heb nog een goede stream van Al-jazeera als je wiltquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Okee mooi! Al Jazeera Sport doet het de laatste tijd vreemd op de Dreambox hier dus kan er nog naar kijken gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Als ze maar minimaal gelijkspel kunnen houden.
و بعد شوي تشريب![]()
oo wat doe je dan in de gym? kletsen met de rest?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Uurtje niks intensiefs doen voldoet prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |