weenie ik hoor af en toe wat gebonkquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar is je zusje allemaal mee bezig dan?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:44 schreef LETMEIN het volgende:
Mag ik mijn scooter in jouw garage stallen?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
Tip9: ga niet zonder hoesje in haar poesje
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
hahhahaha anders denk je een vrouw te naaien maar eigenlijk naai je je jezelf hahahahquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef xcachet het volgende:
hihahoquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef nodig het volgende:
[..]
hahhahaha anders denk je een vrouw te naaien maar eigenlijk naai je je jezelf hahahah
snap je hem
hahahahaha ja hahahahahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef nodig het volgende:
[..]
hahhahaha anders denk je een vrouw te naaien maar eigenlijk naai je je jezelf hahahah
snap je hem
Rodquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
HOI ALLEMAAL RODAWA HIER MET EEN VOLLE MAAG WANT NET GEGETEN.
hoe is het met jullie?
Mijn eten is nu alweer naar boven gekomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:57 schreef LETMEIN het volgende:
Tip 10: ga op zoek naar het juiste gaatje.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn eten is nu alweer naar boven gekomen.
hihihhi dikkerdje van mequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
HOI ALLEMAAL RODAWA HIER MET EEN VOLLE MAAG WANT NET GEGETEN.
hoe is het met jullie?
hahaha, we geven spatie tips om te hosselen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn eten is nu alweer naar boven gekomen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, we geven spatie tips om te hosselen!
Ah, nice. Ik wil hem er meteen op wijzen dat een stofzuiger gebruiken in geen geval verstandig is.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Rodawa het volgende:
Hou altijd een flesje water bij de hand voor het geval ze niet nat wil worden.
Dit is vast niet vastgesteld door een objectieve vakjury.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef xcachet het volgende:
De leukste tip, tip 9 is bedacht door xcachet
uhuquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is vast niet vastgesteld door een objectieve vakjury.
Ja, hallo, die zit hierquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is vast niet vastgesteld door een objectieve vakjury.
Ja, maar we kunnen beter een lijstje maken van de top 10.quote:
Ik moest toch lachen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef xcachet het volgende:
Tip 1. Gezichtsbeharing nooit maar dan ook nooit scheren
Tip 2. Max. 2x per week douchen zo ontwikkel je een heerlijke lichaamsgeur die verleidelijk werkt
Tip 3. Vang je sperma op en gebruik het als gell
Tip 4. Praat vaak over fappen.
Tip 5. Laat je haar groeien tot dat je niks meer kan zien, laat je dan kaal scheren, nooit gel in doen ofzo.
Tip 6: gebruik je schaamhaar als tikje.
Tip 7: zorg voor een goede openingszin.
Tip 8: houd je handjes thuis,
Tip 8: ga niet over het meisje heen kotsen.
Tip 9: ga niet zonder hoesje in haar poesje
Tip 10: ga op zoek naar het juiste gaatje.
Tip 11: kies de juiste lippen.
Tip 12: Hou altijd een flesje water bij de hand voor het geval ze niet wat wilt worden
Tip 12: gebruik het hoesje zonder de verpakking
Tip 13: doe het hoesje om de juiste vinger
Tip 4 is zelf verzonnen door spatie uiteraard..
De leukste tip, tip 9 is bedacht door xcachet
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
Tip 15: Een boterhamzakje kan je niet gebruiken als condoom
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
Tip 16: bespaar op condooms door ze her te gebruiken. Gewoon weer oprollen achteraf.
Moet je wel zorgen dat je je penis op tijd uit je condoom haalt en het witte leger in haar kutje dropt, anders kan je het niet hergebruiken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
Tip 16: bespaar op condooms door ze her te gebruiken. Gewoon weer oprollen achteraf.
jij mag op de reservebankquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan hoef je niet eens in actie te komen
JE BEAUCOUP UN CROISSANT.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef hezdunnah het volgende:
Als je Frans spreekt dan krijg je elke meid nat
voulez vous coucher avec moi, ce soirquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
VOULEZ VOUZ COUSHER AVEC MOI, SE COIR
ofzo
ach bijnaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
voulez vous coucher avec moi, ce soir
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je besoin de amour of jái besoin de amour
Mooi toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit spreekt "leer Frans spreken" nogal tegen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
UNE KUSJE AU DU XCACHET![]()
De zin lijkt frans![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
UNE KUSJE AU DU XCACHET![]()
De zin lijkt frans![]()
\quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
but evry wan nows ai lof mientje de most
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef Rodawa het volgende:
Ik versta er geen cunt van, maar op zich wel een leuk nummertje.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Precies, het klinkt lekker overtuigend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Bazennummer
Ik versta er ook geen flikker van maar vond het wel leuk
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik kan geen frans maar neurie hem meequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Precies, het klinkt lekker overtuigend.
ellla ellllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
d'accordquote:
tudutuduuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
[..]
ellla ellllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nodig weet hoe je dit nummer moet zingenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
[..]
ellla ellllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik kan geen fransquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
Je peux parler français Mientje
[..]
Nodig weet hoe je dit nummer moet zingen
voudrais, peux is veel te plat in het vFransquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zo heb ik dat geleerd jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
voudrais, peux is veel te plat in het vFrans
Lastig kijken deze, zenuwachtig ventje.quote:
Sup SUP SUP.quote:
Een vriendin van een vriend heette ella, dusjaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
XDquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Een vriendin van een vriend heette ella, dusja![]()
![]()
xd xd
Iemand in mijn familie ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Een vriendin van een vriend heette ella, dusja![]()
![]()
xd xd
>dat face wanneer ik realiseer let_me_in instead of LETMEIN.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef LETMEIN het volgende:
Tip 30: zorg dat er geen speelgoed in je anus achterblijft
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
>dat face wanneer ik realiseer let_me_in instead of LETMEIN.
[ afbeelding ]
Van the baseballs?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:27 schreef xcachet het volgende:
Under my umbrella ella ella hey hey hey.
Jij hier?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
niall horan een zenuwachtig ventje noemen
Hij zit maar een beetje te draaien daar, kan er niet goed naar luisteren. Maar jij zwijmelt waarschijnlijk weg, dus ik ga er vanuit dat je hem niet eens verstaan hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
niall horan een zenuwachtig ventje noemen
Handig voor het dagelijks levenquote:
Kan beidequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Van the baseballs?
Of de originele is van rihanna geloof ik
Altijdquote:
Ik vind m niet zo heel knap maar ik smelt van zijn accent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij zit maar een beetje te draaien daar, kan er niet goed naar luisteren. Maar jij zwijmelt waarschijnlijk weg, dus ik ga er vanuit dat je hem niet eens verstaan hebt.
//quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef LETMEIN het volgende:
Poessssssssssssssss poes poes poes
//
//
//
//
//
//
//
Damn, ze luistert niet.
Ja, maar dat is me veel te makkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
loll wat
ik gooi mezelf letterlijk in jouw schoot
o zi tj e moebielquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar enters werken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Maar als ik hard to get doe jaag ik je weg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar dat is me veel te makkelijk.
Doe eens dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar als ik hard to get doe jaag ik je weg.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar als ik hard to get doe jaag ik je weg.
Ja, vandaar dat ik zo hap.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Cuz you cant handle all this sass
[ afbeelding ]
wauwquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:38 schreef Pastapipos het volgende:
Meiden die minder billen dan ik hebben skip ik sowieso.
Ik skip dus 70% van de meiden omdat ik zulke goede glutes heb, srs. Meiden zijn NIKS bij mij
Huh?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neem dat alsjeblieft niet over van Bert.
Meisje, ik dacht dat je me niet meer ging quotenquote:
even vergetenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Meisje, ik dacht dat je me niet meer ging quoten
Oké, dan houdt het op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt..
Zou ook zeggen dat ik een vriend hebquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat zal jij doen als hij dat bij jou deed?
Ik ben jouw vriend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou ook zeggen dat ik een vriend heb
wat moet ik daar meequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Geen probleem
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borderline-persoonlijkheidsstoornis
ja het begint een obsessie te wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij probeert je een ziekte aan te praten.
even overtypen danquote:
uhh?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Misschien ben je wel hard 2 want.
Nah grapje, maar jij wilt dat wel.
Waarom zit jij je er nou weer in te mengen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij probeert je een ziekte aan te praten.
Lukt het hem?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja het begint een obsessie te worden
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
even overtypen dan
Hello, I have heard you having sex
and I was wondering if you wanted
a 3-way, threesome, 2 guys 1 girl
with me
si/yes [] no/no [] Maybe []
leave it at the stair case
P.S. im serious about this
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hard2get gaat nog goed, hou dit vast.
Oh, gelukkig maarquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uhh needat haalt hij uit mijn posts op een forum die 8/10 keer niet serieus zijn
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Laten we de zinloze gesprekken maar overslaan. Sex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 20:47:31 ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]Hard 2 get, uhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]DM je adres even. Ik kleed me even fatsoenlijk aan en dan start ik de waggie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DM je adres even. Ik kleed me even fatsoenlijk aan en dan start ik de waggie.
Riaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef xcachet het volgende:
Nee grapje. Iedereen hier weet hoeveel ik al van mijzelf houd. Dus een boi past niet bij mijn imago. Groetjes Ria.
heb je mijn en nodig's tips opgevoldgquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
29 tips o.O
Hoi![]()
Autorijden is veel makkelijker dan ik had verwacht
En leuker.
Ik kom ook niet om van je te houden. Ik kom je uit elkaar trekken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef xcachet het volgende:
Nee grapje. Iedereen hier weet hoeveel ik al van mijzelf houd. Dus een boi past niet bij mijn imago. Groetjes Ria.
Nu word ik bang van je.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kom ook niet om van je te houden. Ik kom je uit elkaar trekken.
Nee, was ze allemaal vergeten :/quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
heb je mijn en nodig's tips opgevoldg
Gast, wat doe je nou, ik dacht wij dat al gingen doen, waarom ga je nou vreemd waarom nou dit is niet grappig meer vmkrksdrquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kom ook niet om van je te houden. Ik kom je uit elkaar trekken.
Je kiest precies mijn enige tip uit, nais. Ik wist al dat tip 9 niet de leukste was, de jury is niet objectief.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:49 schreef Spatieloos het volgende:
tip 12![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het mooie is, ik neem altijd een flesje water heen overal heen zeg maar
9 is echt saai, ik bedoel dat is toch gewoon een realistische tip, dat past niet in zo'n lijst.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kiest precies mijn enige tip uit, nais. Ik wist al dat tip 9 niet de leukste was, de jury is niet objectief.
Ik wissel tip 12 en 9 wel ff omquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kiest precies mijn enige tip uit, nais. Ik wist al dat tip 9 niet de leukste was, de jury is niet objectief.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gast, wat doe je nou, ik dacht wij dat al gingen doen, waarom ga je nou vreemd waarom nou dit is niet grappig meer vmkrksdr
Precies, hoor je dat XCACHET?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
9 is echt saai, ik bedoel dat is toch gewoon een realistische tip, dat past niet in zo'n lijst.
Dat wil ik ook wel later ooit. Maar ja, ik ga gewoon condooms gebruiken, maar is nou niet echt 'hossel' tip.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is de beste, hoe, dan, ook!
Tenzij Spatie al kleine spatie'tjes wilt..
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik heb een flesje water bij me, dus het is niet erg als je droog bent!
Gebruik de hossels op Dearest.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik heb een flesje water bij me, dus het is niet erg als je droog bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |