dit lijkt me het best.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef leeell het volgende:
wees verantwoordelijk en neem een abortus, wordt niet zo'n stereotype bijstandsmoeder.
Wees verantwoordelijk, accepteer de gevolgen van je eigen ondoordachte acties en zorg voor dat kind.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef leeell het volgende:
wees verantwoordelijk en neem een abortus, wordt niet zo'n stereotype bijstandsmoeder.
Dit dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef leeell het volgende:
omdat ze duidelijk geen stabiele omgeving heeft nog, het kind zonder vader op zal groeien, en veel druk geeft voor de moeder terwijl ze geen enkel idee heeft om er mee om te gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees verantwoordelijk, accepteer de gevolgen van je eigen ondoordachte acties en zorg voor dat kind.
Waarom meteen aborteren TS is 25 en beschikt over een eigen inkomen?
En woont nog bij haar ouders. Op haar 25ste.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Wees verantwoordelijk, accepteer de gevolgen van je eigen ondoordachte acties en zorg voor dat kind.
Gaat heen kerel, dat zij gestraft moet worden voor d'r domme keuzes vind ik terecht maar nu komt er een onschuldig kind bij te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt urgentie als het gaat om woonruimte en andere zaken. Ze heeft een eigen inkomen dus neem aan ook wel wat reserves?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En woont nog bij haar ouders. Op haar 25ste.
En het kind moet leven zonder vader. Een mooie toekomst voor dat kind. En tevens ook een mooie toekomst voor zijn / haar stiefbroer of stiefzus die door dit voorval straks met gescheiden ouders zit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
dus je bent zwanger van iemand die vreemdging met jou en jij was daarvan blijkbaar op de hoogte. hij vindt dit natuurlijk klote want als jij het kind wil houden is hij dubbel de sjaak ene omdat zijn vrouw er dan achter komt en anderzijds dat hij dan aan 2 kanten alimentatie gaat betalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:58 schreef Misskeys het volgende:
Hallo,
Ik ben onbedoeld zwanger van een man die al een vrouw en kind heeft.
Ik weet me eigenlijk geen raad meer met wat ik nu moet doen.
Hij wilt dat ik het weg laat halen, en als ik hem vertel dat ik dat liever niet heb dan wordt ie boos en valt er eigenlijk niet echt meer te praten.
zelf woon in nog thuis heb wel inkomen en ben 25jaar.
wat moet ik doen?? alles staat op z'n KOP!!
Natuurlijk, wees maar een lafaard ik hoop echt dat jij er later een krijgt die zich laat aborteren en je de rest van je leven geen kinderen zult krijgen. Je bent het niet waard namelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat heen kerel, dat zij gestraft moet worden voor d'r domme keuzes vind ik terecht maar nu komt er een onschuldig kind bij te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |