ja ik heb er ook nog nooit een gehad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:36 schreef Svenvv het volgende:
Ik ben een jongen van 19 en ik heb nog nooit een natte droom gehad. Verder werkt alles prima, ook met klaarkomen enzo, maar ik vroeg me dus af of dit bij meer jongens is?
Als je aseksueel bent kunnen daar wel problemen mee ontstaan in relaties.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:42 schreef wickedmen het volgende:
Ik denk dat je tyfus hebt, TS.
Nee maar effe serieus ik zie het probleem niet, juist meer voordelen dan nadelen.
Net alsof iemand die a-seksueel is die klaagt dat hij a-seksueel is omdat anderen juist wel seks hebben.
Ooit gehoord van google?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef Svenvv het volgende:
Oké, dank jullie wel. Ik vroeg me gewoon af, omdat ik er niet echt iets van op internet kon vinden.
Ja, maar daar kon ik dus niet echt iets vinden ... wist je dat google ook onder "op internet zoeken" valt?quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef Svenvv het volgende:
[..]
Ja, maar daar kon ik dus niet echt iets vinden ... wist je dat google ook onder "op internet zoeken" valt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |