:Squote:Op woensdag 10 juli 2013 18:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hee net was je nog een man :s
dont knowquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat niet van eehh Monster inc. ?
rond de 26quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef hezdunnah het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud is hij denken jullie?
'89quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef hezdunnah het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.avondploeg.nl/jocks/quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:36 schreef hezdunnah het volgende:
david heeft het correct,vandaag 24 geworden
goedzo, ik vond hem er wel jong/jongensachtig uitzien dus lastig schattenquote:
Doe noem ik sterre, bloem, of lente.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24/25quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef hezdunnah het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe noem ik sterre, bloem, of lente.ik april, june of autumnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arie is net weg en die nigger belt me op
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe noem ik sterre, bloem, of lente.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lente![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:44 schreef xcachet het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ouch, hoe kan dat nou door een oven? Leunde je er op ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
![]()
Wel een mooie vloer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ouch, hoe kan dat nou door een oven? Leunde je er op ofzo?
ik mag je nietquote:
![]()
lol wat ging je makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arie is net weg en die nigger belt me op
![]()
AutsjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:s :squote:Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
Nee, ging met mijn arm langs dat ijzeren ding waar je normaal wat op zet.. Dacht valt wel mee, maar nee
[..]
ik mag je niet
Nee is zielig jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef d4v1d het volgende:
Dat is gewoon leedvermaak xcachet, jij zou ook hebben gelachen
wat eet je er verder bij?quote:
Kan je niet zelf koken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wat eet je er verder bij?
tering ik heb echt trek maar kan nog niet eten want mn zusje is net thuis en gaat nu pas koken
Zeg tegen ze zusje dat ze sneller moet koken, duh!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
tering ik heb echt trek maar kan nog niet eten want mn zusje is net thuis en gaat nu pas koken
chill veel pelzierquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik jou ook denk ik
Zometeen voor het eerst autorijden (met vader)
Random gifje: [ afbeelding ]
koppeling links en rem midden en gas rechts.quote:
neequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je honger hebt moet je gewoon koken
Maar koppeling is toch die ene hendel naast jequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:48 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
koppeling links en rem midden en gas rechts.
beetje rustig koppeling in en dan gas erop
Dat is versnellingsbak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar koppeling is toch die ene hendel naast je![]()
Ik voel me nu dom denk ik.
Tomaten soepquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Sws neequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat het bij MIJ gebeurde? Dan zou je toch wel lachen heh?
lol dat is je versnellingspook, daar moet je niet aanzitten zonder dat je je koppeling intrapt tenzij die in zn vrij staatquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar koppeling is toch die ene hendel naast je![]()
Ik voel me nu dom denk ik.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is versnellingsbak.Je moet de koppeling indrukken om te kunnen schakelen met je versnellingsbak
chill met ballen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tomaten soep
Kookt je zusje voor je?
[..]
Sws nee
Pannenkoekenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:50 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
chill met ballen?
ook voor mn ouders kookt ze, ben beneiuwd wat we eten
lekker (hoop ik)quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pannenkoeken
Nee grapje
Ja zelfgemaakte
goed heur daar zal LMI blij mee zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Af en toe maar, gewoon vind ik leuk
Nee____!!
#YOLOquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:53 schreef d4v1d het volgende:
Hmm, ik ga maar.. Moet ergens over 7 minuten zijn.. Het is 10 minuten fietsen
Waarom LMI nou weer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
goed heur daar zal LMI blij mee zijn
wat maak je het liefst?
Cool! Laat ff weten hoe het ging zoquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik jou ook denk ik
Zometeen voor het eerst autorijden (met vader)
Random gifje: [ afbeelding ]
Ik zie mijn naam?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
goed heur daar zal LMI blij mee zijn
wat maak je het liefst?
Voor laterquote:
Wel met een lekkere saus altijd!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Voor later![]()
Ik ook wel, pasta in het water en wat groenten enzo en klaar
Moet ik vaker doen danquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooo, m'n dag kan niet meer stuk hoor![]()
ja maak ik zelf jij ook of zon pot?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel met een lekkere saus altijd!
En nee, niks voor later
Ik heb geen haast. En en, moet dat niet op z'n hoogste standquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ga rijden man, je moet 120 in zn 2 rijden
nee zo laat mogelijk schakelen is goed voor de prestatiesquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen haast. En en, moet dat niet op z'n hoogste stand
Schakel maar gewoon bij 2000 toerenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee zo laat mogelijk schakelen is goed voor de prestaties
Ik vertrouw je advies nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:01 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee zo laat mogelijk schakelen is goed voor de prestaties
Dit ja, goed adviesquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
Gaspedaal met je of niet intrappen of helemaal intrappen anders maak je de auto stuk!!!!!
Ik doe altijd, zo'n pot met tomaten pure, gahakt en paprika en courgette en champignonsquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja maak ik zelf jij ook of zon pot?
ik doe courgette en paprika en tomatenpuree (die gecontentreerde blikjes) en wat kruiden en vaak gehakt of soms vis.
Dit klinkt als goed adviesquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
Gaspedaal met je of niet intrappen of helemaal intrappen anders maak je de auto stuk!!!!!
Ja en 150 in z'n 1quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ga rijden man, je moet 120 in zn 2 rijden
En het klinkt misschien raar maar de achteruit kan je ook gebruiken als 6/7e versnelling probeer maar is :squote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
TienVingers is hier in de buurt, zal ik hem stalken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meiden problemenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
ik moet nog eten maar straks komen vriendinnen hier en ik heb mijn korte voetbalbroekje aan en zij hebben vast normale kleren aan maar ik vind het te warm daarvoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
[..]
En het klinkt misschien raar maar de achteruit kan je ook gebruiken als 6/7e versnelling probeer maar is :s
nou en je bent sexyquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
ik moet nog eten maar straks komen vriendinnen hier en ik heb mijn korte voetbalbroekje aan en zij hebben vast normale kleren aan maar ik vind het te warm daarvoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want jij doet er een half uur over om een andere broek aan te trekken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee meer dat ik geen zin heb om een andere broek aan te doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want jij doet er een half uur over om een andere broek aan te trekken?
Ik had vandaag ook een shortje aan hoor
Nicequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want jij doet er een half uur over om een andere broek aan te trekken?
Ik had vandaag ook een shortje aan hoor
wat was ook alweer die site van parfum die je gaf (12 euro verzenden was dat)quote:
Gaan jullie weg of blijven jullie bij jou thuis?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee meer dat ik geen zin heb om een andere broek aan te doen.
we gaan naar de waal toe. maar pech ik houd dit gewoon aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaan jullie weg of blijven jullie bij jou thuis?
Bij dat tweede zou ik gewoon dit aanhouden
wtf das een heel andere typequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
Oh ik weet het al een skoda superb ofzo
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
En spatie je moet ook altijd eerst de handrem eraf halen voor je gaat rijden dit doe je door de hendel flink omhoog te trekken.
we hebben er tweequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wtf das een heel andere type
meisjes
even zoekenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wat was ook alweer die site van parfum die je gaf (12 euro verzenden was dat)
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
En spatie je moet ook altijd eerst de handrem eraf halen voor je gaat rijden dit doe je door de hendel flink omhoog te trekken.
Hendel omhoog trekkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
Weet ik veelquote:
Deze jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:09 schreef hezdunnah het volgende:
Je binnenspiegel moet je zo afstellen dat je het decollete van een meisje naast of achter je goed kunt zien .
neuhquote:
Je bent een jongen die horen dat te wetenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Die van me moeder of die van me vader, maar wat die merken zijn laat staan het model weet ik niet
Daar weet lmi alles van jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:09 schreef hezdunnah het volgende:
Je binnenspiegel moet je zo afstellen dat je het decollete van een meisje naast of achter je goed kunt zien .
weet niet. moet sparen voor school.quote:
Dat is sexisme! Ik houd gewoon niet zo van auto's. Zolang ze het goed doen, en zuinig rijden is het goed, de naam en merk boeit me niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Je bent een jongen die horen dat te weten
Deze man kan zo rijinstructeur wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
En spatie als je zachtjes wilt remmen moet je remmen met de handrem het pedaal is alleen voor noodgevallen die remt dik hard
Gaat de deur ook automatisch losquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hendel omhoog trekken![]()
Bij mijn auto is dat gewoon een knopje
ow geen ribbaquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet. moet sparen voor school.
Ik begin nu toch wel te twijfelen aan je advies!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:10 schreef nodig het volgende:
En spatie als je zachtjes wilt remmen moet je remmen met de handrem het pedaal is alleen voor noodgevallen die remt dik hard
je moet een rs7 rs6 avant of een s8 kopen later die zijn wel een paar van de beste van wat je opnoemde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is sexisme! Ik houd gewoon niet zo van auto's. Zolang ze het goed doen, en zuinig rijden is het goed, de naam en merk boeit me niet.
hequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
leeell naar dit topic lokkenwtf doen jullie.
Zeg me totaal niks, avant? rs?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:12 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je moet een rs7 rs6 avant of een s8 kopen later die zijn wel een paar van de beste van wat je opnoemde.
Botsauto'squote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
Spatie als je bijv. 80km/u vooruit rijd en opeens naar achter moet kan je dit het best doen door het stuur heel ver 1 kant op te draaien je kent het vast wel van de botsauto's
ja met de handrem ffquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
Spatie als je bijv. 80km/u vooruit rijd en opeens naar achter moet kan je dit het best doen door het stuur heel ver 1 kant op te draaien je kent het vast wel van de botsauto's
Driften doe je met het rempedaal dat zie je ook altijd in films enzo maar dat moet je niet doen!!! Is slecht voor de bandenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel te twijfelen aan je advies!
Driftend over de rotondequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Driften doe je met het rempedaal dat zie je ook altijd in films enzo maar dat moet je niet doen!!! Is slecht voor de banden
Ja, dit klinkt als pure onzin, hoe kan driften nou slecht zijn. Ik had altijd 'baggervet' op NFS Underground.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Driften doe je met het rempedaal dat zie je ook altijd in films enzo maar dat moet je niet doen!!! Is slecht voor de banden
nodig is de nieuwe katerb0i want LMI is zwembroekboi want die heeft vandaag zijn kranten bezorgd in zijn zwembroekquote:
Probeer het is en dan kijken wat je vader zegt/schreeuwtquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt als pure onzin, hoe kan driften nou slecht zijn. Ik had altijd 'baggervet' op NFS Underground.
Helemaal niet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
nodig is de nieuwe katerb0i want LMI is zwembroekboi want die heeft vandaag zijn kranten bezorgd in zijn zwembroek
die is voor hommo'squote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef hezdunnah het volgende:
LMI ik ga deze bestellen:
[ afbeelding ]
Mannen met geurtjequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef hezdunnah het volgende:
LMI ik ga deze bestellen:
[ afbeelding ]
Mijn vader is een rustige man, die zal niet gaan schreeuwen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Probeer het is en dan kijken wat je vader zegt/schreeuwt
Maakte een grapje omdat er homme op staatquote:
Voor je watermeloenen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan toch geen vriendin fixen, waarom zou ik een geurtje kopen!
Maar ik ben helemaal geen alcoholistquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
nodig is de nieuwe katerb0i want LMI is zwembroekboi want die heeft vandaag zijn kranten bezorgd in zijn zwembroek
om een vriendin te fixenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
Jij bent wel een alcoholistquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen alcoholist![]()
Laatst terpetine gedronken helemaal lam hahaha
Deze man weetquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef hezdunnah het volgende:
je moet ook de tank helemaal leegrijden (tot je niet verder kunt rijden) als je eerder bijtankt is het slecht voor de motor
is niet zo prijzig en ruikt wel chill (hangt af van je smaak natuurlijk)quote:
Film het is danquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn vader is een rustige man, die zal niet gaan schreeuwen!
ja man ik had dat een x echt kut. ik reed weg en opeens viel de motor uit, meost een reparatie van 8000 euro doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze man weet
Was deze tip helemaal vergeten maar deze is echt belangrijk
Eerst snor erafquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
nodig de alcoholistquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Apfelkorn in een appelsap flesje voor op school :s
Balen manquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja man ik had dat een x echt kut. ik reed weg en opeens viel de motor uit, meost een reparatie van 8000 euro doen
Ja, weet je wat. Als ik weer naar school moet doe ik een hele verandering maken. Ik ga zelf kleding uitzoeken met professioneel JNG advies, ik ga elke dag scheren, ik ga elke dag douchen, ik ga luchtjes kopen en ga proberen heel sociaal te zijn en hard werken.quote:
Niet elke dag douchenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, weet je wat. Als ik weer naar school moet doe ik een hele verandering maken. Ik ga zelf kleding uitzoeken met professioneel JNG advies, ik ga elke dag scheren, ik ga elke dag douchen, ik ga luchtjes kopen en ga proberen heel sociaal te zijn en hard werken.
Dus ik moet nog even genieten van mijn bazen leven zonder problemen en moeites!
ja was wel klotequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Balen man
Ik zie spatie zo tanken wanneer die nog benzine in de tank heeft
Heb je het over die auto rij tips of hossel tips?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Luister naar die tips Spatieloos. Dan kom je er wel!
Sociaal zijn op het vwo, dat kun je wel vergetenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, weet je wat. Als ik weer naar school moet doe ik een hele verandering maken. Ik ga zelf kleding uitzoeken met professioneel JNG advies, ik ga elke dag scheren, ik ga elke dag douchen, ik ga luchtjes kopen en ga proberen heel sociaal te zijn en hard werken.
Hoezoquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sociaal zijn op het vwo, dat kun je wel vergeten
Hoevaak douche je nu?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had het over jouquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iel, sinds wanneer ben jij zo'n viezerik, LMI, bah.
Ik ga een boek schrijvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je het over die auto rij tips of hossel tips?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga een boek schrijven
100 hosseltricks van spatieloos
Bedoel je niet voor?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga een boek schrijven
Zijn jullie nou sarcastisch bezig ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef hezdunnah het volgende:
je moet ook de tank helemaal leegrijden (tot je niet verder kunt rijden) als je eerder bijtankt is het slecht voor de motor
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga een boek schrijven
Mientje en ik hebben jou huis vol gehangen met camerasquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij een camera in mijn douche hangen? Nee! Dus spreek niet voor mij!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Mientje en ik hebben jou huis vol gehangen met cameras
Douche is camera 33b
Kamer van de ouders is camera 78vquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Douche is camera 33b
dat is juist goed, de motor wordt daardoor gereinigd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch bezig ofzo?
Dit zijn dus het soort tips waar je helemaal niks aan hebt he. Lekker allemaal bezinksel uit je benzinetank in je motor laten stromen en wat minder erg: lucht in je brandstoftoevoer.
Neequote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[öre/img] Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je niet voor?
Wat vinden jullie van mijn piemelquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Douche is camera 33b
Lekker trollenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:27 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
dat is juist goed, de motor wordt daardoor gereinigd.
Als je dat niet doet en te vroeg benzine er bij doet dan verneuk je de motor door nieuwe lucht en nieuwe benzine die bij de oude komt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee
1. Gezichtsbeharing nooit maar dan ook nooit scheren
2. Max. 2x per week douchen zo ontwikkel je een heerlijke lichaamsgeur die verleidelijk werkt
3. Vang je sperma op en gebruik het als gell
vlekkerigquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van mijn piemel?
Ja, ze maken grapjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sarcastisch bezig ofzo?
Dit zijn dus het soort tips waar je helemaal niks aan hebt he. Lekker allemaal bezinksel uit je benzinetank in je motor laten stromen en wat minder erg: lucht in je brandstoftoevoer.
Pics?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
3. Praat vaak over fappen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee
1. Gezichtsbeharing nooit maar dan ook nooit scheren
2. Max. 2x per week douchen zo ontwikkel je een heerlijke lichaamsgeur die verleidelijk werkt
3.
5. Vang je sperma op en gebruik het als gellquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
3. Praat vaak over fappen.
4. Laat je haar groeien tot dat je niks meer kan zien, laat je dan kaal scheren, nooit gel in doen ofzo.
Niet fok waardig :squote:Op woensdag 10 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iel bah! Maar dat zouden sommige meiden wel geil vinden denk :/quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, het was fantastisch!
Zie mijn 3e tip trouwens
Gaat lastig heh, na regel 4quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
5. Vang je sperma op en gebruik het als gell
Ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Werkt dat maximaal 2x per week douchen nou ook voor meiden?.
Als je naar vis wilt ruiken wel jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja denk ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iel bah! Maar dat zouden sommige meiden wel geil vinden denk :/
Als je spatie wil welquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Je hebt het geproefd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Ik vind sperma vies, dus ik zou het zelf niet doen.
Nee, ik heb ook nog nooit poep geproefd, maar dat vind ik ook vies.quote:
Niet oordelen als je het nog nooit hebt geproefdquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog nooit poep geproefd, maar dat vind ik ook vies.
Het gaat niet om de smaak, ik vind het gewoon vies.
Ik zeg niet dat de smaak vies is, dus daar oordeel ik ook niet over. Ik vind het gewoon vies, het idee om het in je haar te doen enzo, laat staan proevenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet oordelen als je het nog nooit hebt geproefd
Niet doen spatie dan word je zwanger :squote:Op woensdag 10 juli 2013 19:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet oordelen als je het nog nooit hebt geproefd
quote:
10/10quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
10/10Spatie jonge, succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over het autorijden is beterquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo? Die tips van het douchen vind ik wel goed.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
10/10zou je justin bieber doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.8/10quote:
hahahaha, ben nog steeds bij 45quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eindelijk level 140 van Candy Crush gehaald
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
6.8/10Zou je david peaktau doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Candycrushquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eindelijk level 140 van Candy Crush gehaald
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
Geef een cijfer aan deze torens: [ afbeelding ]
9/11 would bang!
nice grap welquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
9/11 would bang!
Doe wat aan je grappen dude. Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
9/11 would bang!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe wat aan je grappen dude. Dit is niet leuk.
ik ben grappig hequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe wat aan je grappen dude. Dit is niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |