Nou zegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je aan het eind van de werkdag bij de Dirk de kassa's mag natellen![]()
![]()
gwn btje vrye tyd opvulle togquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je aan het eind van de werkdag bij de Dirk de kassa's mag natellen![]()
![]()
Ach, het ziet er in elk geval nog wetenschappelijk uit. Je kunt hier met phenomenology en dergelijken (Merleau-Ponty enzo) als basis nog best fatsoenlijk onderzoek in doen en fatsoenlijke wetenschappelijk onderbouwde marketingadviezen opbouwen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.tilburgunivers(...)mes/leisure-studies/
Ik vind het wel iets moois hebben. Iedereen kan zich wel gaan uitgeven voor inspecteur, maar wat voor opleiding heb je dan gedaan? Zo zie je in 1 klap wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe, dat is hier heel normaal. Dan krijg je post van je bouwkundig onderzoeker meneer Pete Smith, BSc PGDip MoBlo
Niet Dr.Dr. ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:24 schreef thenxero het volgende:
Als ik gepromoveerd zou zijn, dan zou ik die titel ook gewoon voeren hoor.
Gr gr,
dr. Thenxero
Je zit in de buurtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |