quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg zullen we nu met z'n allen gaan habbo'en
gaan we de box trollen xdxdxd (kamer met mensen die denken dat ze helemaal 1337 zijn, soort fokkers)
Ja vind ik ook stomquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom moet ik inloggen met email? Ik logde vroeger in met nickname?!
Teken zequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:19 schreef Dearest het volgende:
ik heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor, moet eerst nog paar dingen afmaken
gaan jullie maar lekker habboën, ik join met een half uurtje ofzo wel
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:20 schreef LETMEIN het volgende:
Habbo was leuk totdat ik de verkeerde persoon vertrouwde
Waarom moest je er weer uit dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik ben toen terug naar bed gegaan..Alleen moest er om 10 uur weer uit
ja vind je het trouwens goed als ik dat niet doequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:20 schreef LETMEIN het volgende:
Habbo was leuk totdat ik de verkeerde persoon trouwde
Is dat zo'n nep habboquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
Ik log in op www.sunnieday.nl heb nog 471162 credits
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja vind je het trouwens goed als ik dat niet doeheb al 5 a4tjes in de prullenbak gemieterd, kan geen kippen tekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja vind je het trouwens goed als ik dat niet doeheb al 5 a4tjes in de prullenbak gemieterd, kan geen kippen tekenen
Oh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achja. Als het niet lukt is het niet erg hoor
![]()
Die ga ik doen daar hoef je geen e-mailadres in te vullen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
Ik log in op www.sunnieday.nl heb nog 471162 credits
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die ga ik doen daar hoef je geen e-mailadres in te vullen!
Aha... Lastigquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gesprek op nieuwe school + inschrijven
Watquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:
komt m'n ma op me af stormen, dreigend zo van ik mep je er zo eentje op, pakt ze de webcam en sloopt ze hem
hele bedrading hangt eruit, ik hou van haar
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:
komt m'n ma op me af stormen, dreigend zo van ik mep je er zo eentje op, pakt ze de webcam en sloopt ze hem
hele bedrading hangt eruit, ik hou van haar
"GOOI DEZE VUILNISZAKWEG"quote:
Nice parentsquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"GOOI DEZE VUILNISZAKWEG"
"Hij ligt open aan de onderkant"
"JA DAT LIGT AAN JOUW SPASME"
"pardon, je noemt je eigen kind spastisch?"
"JA KUTJONK"
en zo geschiedde
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"JA KUTJONK"
en zo geschiedde
hahaha kutjonkquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"JA KUTJONK"
en zo geschiedde
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"JA KUTJONK"
en zo geschiedde
Dat zeggen ze ja. Ik zei ook dat ik 15/16 wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef TienVingers het volgende:
Zitten allemaal mensen van mijn leeftijd op hoor
apart, ik stuur nog wel een keerquote:
zou zo raar zijn als mijn ouders jouw ouders kennen ofzo :Squote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja. Ik zei ook dat ik 15/16 was
Gecondoleerd aan je ouders danquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
zou zo raar zijn als mijn ouders jouw ouders kennen ofzo :S
Met vuist in je gezicht?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef TienVingers het volgende:
Mijn moeder sloeg me gisteren, ik pakte teveel watermeloen terwijl het niet meer mocht
Hier is er gejuich als ik uberhaupt fruit pakquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef TienVingers het volgende:
Mijn moeder sloeg me gisteren, ik pakte teveel watermeloen terwijl het niet meer mocht
zei ik van niet dan? sorry maar zulke dingen ga ik niet met iedereen besprekenquote:
Bel de Kindertelefoonquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef TienVingers het volgende:
hahaha echt hequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier is er gejuich als ik uberhaupt fruit pak
net wel een stuk watermeloen op
ik word er niet eens meer anders van eigenlijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
zei ik van niet dan? sorry maar zulke dingen ga ik niet met iedereen bespreken
Nee :"e:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Serieus niet
Zit ik hier in mijn eentje, ik dacht dat jij ook wel zou komen
Appels en bananen mag altijd maar zodra het om meloenen of aardbeien gaat...quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier is er gejuich als ik uberhaupt fruit pak
net wel een stuk watermeloen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef xcachet het volgende:
Ik heb noooooooit ruzie met mijn ouders. Ben zoooooo'n lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef xcachet het volgende:
Ik heb noooooooit ruzie met mijn ouders. Ben zoooooo'n lieverd.haha lieverdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu op een neppe, kom ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
TV hoe heet je op habbo dan?
Ik heb een 2006 kerst badge.
Bespreek dit even in het habbo topic dat jullie NU gaan makenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
TV hoe heet je op habbo dan?
Ik heb een 2006 kerst badge.
Tinychat wordt hier ook altijd besprokenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bespreek dit even in het habbo topic dat jullie NU gaan maken
Mensen zijn daarin geïnteresseerd, habbo dus niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tinychat wordt hier ook altijd besproken
Tinychat > habbo/sunniedayquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tinychat wordt hier ook altijd besproken
:"e:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mensen zijn daarin geïnteresseerd, habbo dus niet.
ik ben niet geinteresseerd als het over een hongaar of ene jake gaat hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mensen zijn daarin geïnteresseerd, habbo dus niet.
Welke luchtjes zijn het nu danquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef Rozzje het volgende:
Ik ben altijd super blij als mijn pakketjes binnenkomen lijkt net shi wahed kerstmis
Ja, ik probeer in te loggen, maar moet eerst mijn wachtwoord veranderen via email, en moet eerst mijn email wachtwoord vinden, en nu is er zo'n beveiligingsvraag:quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zit nu op een neppe, kom ook
sunnieday
ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef Rozzje het volgende:
Ik ben altijd super blij als mijn pakketjes binnenkomen lijkt net shi wahed kerstmis
true truequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben niet geinteresseerd als het over een hongaar of ene jake gaat hoor
Hier mag alles besproken wordenquote:
Heb jij die nodig dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik ook
Wacht nog steeds op mijn beautybox
kquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier mag alles besproken worden
Maak anders ook maar even een topic over fruit, vakanties, vervelende ouders.
krijg jij die maandelijks?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik ook
Wacht nog steeds op mijn beautybox
Maak een nieuwe!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik probeer in te loggen, maar moet eerst mijn wachtwoord veranderen via email, en moet eerst mijn email wachtwoord vinden, en nu is er zo'n beveiligingsvraag:
Beroep van grootvader
En ik weet toch zeker dat hij een visser was!
Wist 9 jarige ik dat niet ofzo!?
nee ik twijfel al heel lang of ik m wil maar straks zit er allerlei zooi in die ik niet wil en dan gaat er weer 20 euroquote:
Het is maar 20 euro?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee ik twijfel al heel lang of ik m wil maar straks zit er allerlei zooi in die ik niet wil en dan gaat er weer 20 euroof iets in die richting
ja die ik dan ook uit kan geven aan dingen die ik wel leuker vind?quote:
Dan moet je meer werken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja die ik dan ook uit kan geven aan dingen die ik wel leuker vind?
en ik heb maar 80 per maand waarvan mijn abbo 37 is dus eh
Dus in huizen rozz heeft iedereen 10 parfums of meer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef Rozzje het volgende:
Me ex pakte altijd makeup van me ma stiekem en ze had het nooit door![]()
Mn ma heeft echt kapot veel dure makeup en parfum..
Ja maar de collectie van me ma is jaren oud he.. Dat is niet 123quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus in huizen rozz heeft iedereen 10 parfums of meer?
maar wel 456?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja maar de collectie van me ma is jaren oud he.. Dat is niet 123
Gewoon wajong vragenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
kan bijna geen werk doen ivm mijn gezondheid
kom trouwens nieteens voor wajong in aanmerkingquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik accepteer je zoals je bent lieverd maak je niet druk
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik accepteer je zoals je bent lieverd maak je niet druk
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMGquote:
zoveel voor een abo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja die ik dan ook uit kan geven aan dingen die ik wel leuker vind?
en ik heb maar 80 per maand waarvan mijn abbo 37 is dus eh
Ben jij ook al zo vrolijk? Ik had gisteren weer een geldschip booohhhhhquote:
https://mobilevikings.com/nld/nl/quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
en jij hebt fucking veel mb? hoe dan
Sim only. 1GB Data(+3GB gratis, was actie), onbeperkt sms en 75 minuten. En dan de eerste 14 maanden halve prijsquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
en jij hebt fucking veel mb? hoe dan
ja kijk een sim only, zou ik ook wel willen maar ik heb die doekoes niet om een losse iphone of andere smartphone te betalenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sim only. 1GB Data(+3GB gratis, was actie), onbeperkt sms en 75 minuten. En dan de eerste 14 maanden halve prijs
Mijn telefoon was maar 280quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja kijk een sim only, zou ik ook wel willen maar ik heb die doekoes niet om een losse iphone of andere smartphone te betalen
welke?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn telefoon was maar 280
4S > 5quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:52 schreef Dearest het volgende:
zit er eigenlijk super veel verschil tussen de iphone 4 en de 5, nee toch? scheelt me weer 190 euro toestelkosten namelijk, en volgensmij is de 4 ook gewoon goed toch?
Hoezo wil je een iPhone? Koop gewoon de Oppo Find 5!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:52 schreef Dearest het volgende:
zit er eigenlijk super veel verschil tussen de iphone 4 en de 5, nee toch? scheelt me weer 190 euro toestelkosten namelijk, en volgensmij is de 4 ook gewoon goed toch?
Nee ik gebruik nooit caps lock.quote:
JAAA HET STAAT EROPquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo vrolijk? Ik had gisteren weer een geldschip booohhhhh
ik neem sowieso geen samsung meer want dat is gewoon plastic troepquote:
GEWOON SHIFT INGEDRUKT HOUDENquote:
JA. IS VEEL FIJNER. MET JE PINK JE WEET.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GEWOON SHIFT INGEDRUKT HOUDEN
ALLEBEI DE SHIFTTOETSEN TEGELIJK AAAARRRGGGHHHquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
JA. IS VEEL FIJNER. MET JE PINK JE WEET.
Neem de oppo find 5!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik neem sowieso geen samsung meer want dat is gewoon plastic troep
en verder, tsja weetniet, heb ook nog even over de HTC One nagedacht maar dan trekt iphone me toch wat meer
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neem de oppo find 5!
http://europe.oppostyle.com/ net zo goed als de beste smartphones, maar veel goedkoper
Keep on dreamingquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neem de oppo find 5!
http://europe.oppostyle.com/ net zo goed als de beste smartphones, maar veel goedkoper
JA DAT IS EEN BEETJE RAAR HOOR WANT IK TYP MAAR MET EEN PAAR VINGERSquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ALLEBEI DE SHIFTTOETSEN TEGELIJK AAAARRRGGGHHH
GR EMIELquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
JA DAT IS EEN BEETJE RAAR HOOR WANT IK TYP MAAR MET EEN PAAR VINGERS
JAquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus jij houd ook altijd shift ingedrukt?
houdtquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus jij houd ook altijd shift ingedrukt?
ik hou ervan dat jij altijd iedereen verbetert hihiquote:
houd*quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik hou ervan dat jij altijd iedereen verbetert hihi
ik doe het alleen in m'n hoofd want ik ben bang dat mensen dan vinden dat ik zeur
Houdquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik hou ervan dat jij altijd iedereen verbetert hihi
ik doe het alleen in m'n hoofd want ik ben bang dat mensen dan vinden dat ik zeur
gadver. nu?quote:
ok meesterquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houd
Zinnen beginnen wij met een hoofdletter en eindigen wij met een punt.
idd, ik hou zo vaak dingen die wel passen maar die ik niet heel mooi vind gewoon omdat ik geen zin heb om terug te sturenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:17 schreef Rozzje het volgende:
Het is altijd ff afvragen of je kleding die je online hebt besteld past en het past prima!
Terug zenden is teveel moeite
Nee precies en zodra je de tags eraf haalt heb je soms helemaal geen recht meer om het terug te verzenden.. Het is alsof ze vragen dat je het geen eens uit mag pakken om het te passen om het weer terug te sturenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
idd, ik hou zo vaak dingen die wel passen maar die ik niet heel mooi vind gewoon omdat ik geen zin heb om terug te sturen
en dan moet je verzendkosten enzo betalen en dan verneuk je je geld een beetje
Hipsterquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n tumblr flink geupdate#liefdagboek
Inderdaad, ik houd zo vaak dingen die wel passen maar die ik niet heel mooi vind, gewoon omdat ik geen zin heb om het terug te sturen. En dan moet je verzendkosten betalen en dan verneuk je je geld een beetje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
idd, ik hou zo vaak dingen die wel passen maar die ik niet heel mooi vind gewoon omdat ik geen zin heb om terug te sturen
en dan moet je verzendkosten enzo betalen en dan verneuk je je geld een beetje
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neem de oppo find 5!
Somsquote:
hoe heet ie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n tumblr flink geupdate#liefdagboek
le DMquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]Gay.. Ik had een ding met tetten verwacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 14:27:04 ]
Hij is ook gay ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gay.. Ik had een ding met tetten verwacht..
Wat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is ook gay ja.
Gast zet bijv. op facebook: "VIEZE LEUGENAAR IK HEB WEL MET JE GENEUKT"
quote:
118quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoeveel followers hebben jullie eigenlijk op Tumblr?
236quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Ik heb er 346quote:
Discriminatie zeg ik je..quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
We zeiden homo en dat was al genoeg voor 24 uur ban.
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik care eigenlijk niet, al had ik er 2
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja weet ik nietquote:
Ik zei veel meer homo dan jij, waarom ik niet dan!?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:33 schreef d4v1d het volgende:
Enige waarvoor ik tumblr gebruik is om porno te kijken#nojoke
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:33 schreef d4v1d het volgende:
Enige waarvoor ik tumblr gebruik is om porno te kijken#nojoke
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:34 schreef TienVingers het volgende:
Spatie ga naar je kamer, ik ben daar
wedden jij gaat altijd in op die REBLOG NOW AND GET 100 NEW INDIE FOLLOWERS WITHIN 24 HOURSquote:
kloptquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn tumblr zit vol kwaliteit #nojoke
24quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
watquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
wedden jij gaat altijd in op die REBLOG NOW AND GET 100 NEW INDIE FOLLOWERS WITHIN 24 HOUS
oh dat zie ik weleens op mijn dash, van die reclame dingenquote:
oh ik niet, ik zie wel een paar keer van I follow back shitquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh dat zie ik weleens op mijn dash, van die reclame dingen
werksequote:
quote:
OMG IK WIL OOKquote:
Omdat ie het dichtstbij is. DUHquote:
Ik weet niet hoeveel het kost. Krijg het steeds voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee ik twijfel al heel lang of ik m wil maar straks zit er allerlei zooi in die ik niet wil en dan gaat er weer 20 euroof iets in die richting
Skeere ex had jijquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef Rozzje het volgende:
Me ex pakte altijd makeup van me ma stiekem en ze had het nooit door![]()
Mn ma heeft echt kapot veel dure makeup en parfum..
Pizza can't break my heartquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn tumblr zit vol kwaliteit #nojoke
Die heb ik toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
neem deze UI, beetje getweaked:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn kut, grquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga deze brada halen:
[ afbeelding ]
IS FIJNquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga deze brada halen:
[ afbeelding ]
Vriend van me heeft hem, daarom kwam ik op het idee, uitgeprobeerd met mijn eigen laptop, is chillquote:
Ik weet. Dan is het scherm op mijn bureau op ooghoogtequote:
ja en hij wordt dan niet zo warm en allesquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet. Dan is het scherm op mijn bureau op ooghoogte
't is maar net waar je je geld aan wilt verspillenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriend van me heeft hem, daarom kwam ik op het idee, uitgeprobeerd met mijn eigen laptop, is chill
Hoezo? Is nog steeds een harde vlakke ondergrond net als mijn bureau. Op bed is het idd wel zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en hij wordt dan niet zo warm en alles
En ballenbak ftwquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En natuurlijk ga ik een hotdog halen daar
ja gebruik hem ook soms op bed.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo? Is nog steeds een harde vlakke ondergrond net als mijn bureau. Op bed is het idd wel zo.
editquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef LETMEIN het volgende:
Verstoppeltje spelen in de IKEA-ballebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |